Angst bij xtc

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Vroeger had ik nooit slechte ervaringen met xtc, maar een 3-4 tal weken terug heb ik een psychose gehad. Het woord klinkt erger dan het is vind ik maar ik begon allerlei dingen te denken zoals mensen die me aant bespieden waren, de politie voor men deur, en toen ik eindelijk in slaap viel droomde ik zeer heftig. Opeens schoot ik wakker door een heel hard, dreunend geluid, ik kan het niet beschrijven maar het was zeer luid en er was een grote druk op mijn hoofd en mijn lichaam werd precies heel zwaar. Ik verschrok me zo hard dat ik dacht dat ik een hardstilstand ging krijgen. Mijn hart klopte zeer snel door het verschieten, ik voeld aan mijn hart en ik werd rustiger dus mijn hart ging trager kloppen. Maar doordat ik x ophad dacht ik dat men hart trager en trager ging kloppen en opeens zomaar ging stoppen maar dit was natuurlijk niet zo. Op een gegeven moment dacht ik dat mijn hart gestopt was en dat ik dood was. Tientalle secondan later wist ik me te realiseren dat dit allemaal onzin was en toen ben ik gaan slapen.
Maar zinsdien voel ik me niet meer op min gemak als ik drugs gebruik. Ik voel precies ook iets in mijn hartstreek, maar dit is alleen als ik drugs gebruik dus ik weet dat ik me dit inbeeld. Zelf met een jointje op voel ik me niet meer op mijn gemak. Ik vind dit zeer jammer want ik mis de mooie momenten die ik had met drugs :(

Bovenaan