Anabolen the big question!

yooo,
ben nieuw hier en heb enkele vragen over anabolen, ik train nu 6jaar en eet sinds een half jaar perfect(7maaltijden perdag) maar krijg geen kilo meer erbij..

ik heb al geprobeerd porties te verhogen en zelf met aardappelen smorgens kom ik nergens,
ik weeg nu 75kg en ben 170cm.
Ik weet bitter weinig over anabolen (werking, gebruik, risico's.) Heb ook al wat research op internet gedaan maar hoor liever echte reacties dan hetgeen je vindt op google :confused:

Kan iemand hier me wat info geven over de combinatie anadrol/dianabol want ik hoorde dat de bijwerkingen minder zijn als je die samen(in kleine porties) gebruikt.?
Is het beter om een testokuur dmv spuiten? (voor de bijwerkingen)?

dussss ga maar los met jullie info!
grtzz nico

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kun je deze vraag niet beter op een bodybuild forum of iets dergelijks stellen?

Wellicht zit hier een enkeling die hier wat vanaf weet, maar dit forum gaat vooral over psychoactieve drugs. Anabolen zijn dat niet omdat ze niet direct de werking van je hersenen veranderen, waardoor je er ook niet stoned, high, etc van wordt.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Er zijn manieren om op een natuurlijke manier je hormoonspiegels te beïnvloeden. Als je testosteronspiegel hoger wordt, kun je met zwaardere gewichten trainen. Je krijgt van met zwaardere gewichten trainen ook weer meer testosteron aanmaak. Zo kun je stapje voor stapje verder komen zonder anabolen te gebruiken.
Bijv:
https://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/seksualiteit-en-relatie/tips-om-je-testosteron-te-verhogen/

Sommige drugs hebben ook invloed op je hormonspiegels (dan altijd in negatieve zin volgens mij), wellicht dat als je drugs gebruikt je jezelf daar ook in kan verdiepen, ik weet daar zelf het fijne niet van.

Anabolen zorgen voor een onnatuurlijke verhoging van je testosteron, wat er juist voor zorgt dat je lichaam van nature minder testosteron gaat aanmaken. Je verstoort je natuurlijke balans, wat ook extra aandacht verdient als je weer afbouwt met anabolen. Als je daar meer over wil weten kun je inderdaad beter naar een bodybuildforum gaan. Licht jezelf goed in, want er zitten risico's aan. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pas je training is aan. Pyramide,drop,super, pre exhaustion setjes. Andere oefeningen. Neem eens 2 weken rust (licht trainen) en begin dan weer met een proggesieve overload. Zo krijg je met minder gewicht dezelfde prikkels en kom je minder snel op je plateau, wat je nu dus gehaald hebt.

Misschien toch eens naar je voeding kijken? Ben je een meso,endo of ectomorph? Hoe is je macro verhouding? Heb je je werk meegerekend in je schema? Hoeveel kcal extra doe je op je schema om extra aan te komen?

In jou sportschool heb je vast mensen die het gebruiken of er verstand van hebben. Benut ze.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik sport veel maar eet geen kwark of tonijn. Aan mij moet je het niet vragen. :P

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je op een natuurlijke manier hard traint, dan eindig je met een prima lijf. Pas je trainingsmethoden aan en hou bij via een app wat je voeding intake is. Neem ook in consideratie hoe traag/snel je metabolisme is. Als je echt anabolen wilt proberen, stel dezelfde vraag inderdaad dan maar op een fitness forum. Ik begrijp mensen die het gebruiken persoonlijk niet. Je doet het uit ijdelheid, maar je krijgt er een vette huid van, acne van, je haar valt er door uit, etc. Tenzij je echt een freak of nature wilt worden is dat het toch allemaal niet waard alleen maar om nog wat extra spiermassa te krijgen?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ten eerste:

Wat is je leeftijd? Het is erg belangrijk om te zorgen dat je al uitgegroeid bent. De meeste sporters raden zelfs aan minstens 25. Zit je op je limiet? Heb je alles geprobeerd? Ben je ook al bezig met creatine, glutamine, bcaa's etc. voordat je overstapt naar AAS? Wat is je BF%? Sport je al 6 keer per week, splitschema?

Buiten dit om, beginnen met dianabol is not done (zo ver ik weet).

Ook is spuiten een stuk veilger als slikken ivm de lever maar dat weet je vast al.

Volgens mij beginnen de meeste mensen (als ze oud genoeg zijn, al 6 / 8 jaar trainen, lage BF% hebben, op hun genetische limiet zitten en zo'n 7 / 8 maaltijden naar binnen werken en de afgelopen 2 jaar geen vooruitgang hebben geboekt) beginnen de meeste mensen met test E 500 mg ofzo. (Heb zelf nooit gebruikt maar van mensen op sportschool).

Lees deze sticky eerst: https://forum.bodybuilding.nl/topics/aas-faq-kijk-hier-eerst-voor-je-een-vraag-stelt.1617/

Ik kan je wel zeggen, dit is een grote stap hoor. Geen kinderspel meer. Tijdens je cyclus mag je goed gaan opassen met drugs. Eigenlijk moet je het helemaal links laten. Je moet bloed onderzoeken doen tijdens en na de kuurt om te kijken hoe het met je natuurlijk LH gaat en ga zo maar door. Het is gewoon echt serieus....denk er goed over na en vraag het na op het bodybuilding forum. Ze zijn er erg eerijk in en geven je goede tips.

Mudita

Belezen gebruiker
1. Supplementen gaan je nergens verder brengen
2. Het gaat niet om het aantal maaltijden maar het aantal calorieën het is zo simpel als wat, Als je niet aankomt EET MEER.
- Maar ik eet al zoveel? Niet janken maar meer eten.
3. Heb je al een fatsoenlijk 5x5 schema gevolgd (stronglifts, starting strength of ice cream fitness bijvoorbeeld)?

Ik snap niet waarom je dit op een drugsforum vraagt. Er bestaat ook een heel bekend bodybuilding forum waar ik zelf erg actief ben en ik raad je aan om daar een kijkje te nemen.

Als je daar op deze manier vragen gaat stellen over anabolen word je wel 20x vertelt om het niet te doen. Zorg eerst dat je verstand van training, voeding en alles omtrent dit onderwerp onder de knie krijgt voordat je begint te sukkelen met anabolen. Als je niet weet hoe op zo'n gewicht moet aankomen betekent het dus dat je nog niet klaar bent voor anabolen.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Eigenlijk buiten dit alles hierboven.
Is de vraag wat wil je bewerkstelligen?
Er zijn er zoveel
Met allemaal andere specificaties
De 1 wil test andere winstrol
Dianabol hoor ik juist alleen maar klachten

Als je te veel traint dan gebruik je alle anabole hormonen en nemen de katabole hormonen het over. Als je te weinig traint dan dan verspil je een deel van de natuurlijke anbole hormonen die je lichaam produceert.

Testosteron kan gestacked worden met veel andere orale of injecteerbare anabole steroïde, veel bodybuilders nemen een anabolen kuur van testosterone gestacked met Dianabol, Anadrol of Deca voor een explosief effect.

Anavar deca nolvadol sustanon testosteron hoor ik ook weleens vallen

Astroyana

Newbie
lol, 75 kg op 170 dan heb je nog echt geen idee wat je aan het doen bent denk ik? Dan gaan anabolen je niks brengen. Ja je komt tijdens het gebruik waarschijnlijk een kilo of 8 aan. Maar zodra je stopt verlies je dit weer.
Verdiep je in voeding en ga meer eten als je meer wilt aankomen. Eet je al heel veel en kan je echt niet meer eten? Dan prop je maar op andere manieren meer eten erbij. Meer eten is meer aankomen.
Lukt het je echt niet? Dan kan je beter stoppen met trainen en gaan schaken.

Mudita

Belezen gebruiker
lol, 75 kg op 170 dan heb je nog echt geen idee wat je aan het doen bent denk ik? Dan gaan anabolen je niks brengen. Ja je komt tijdens het gebruik waarschijnlijk een kilo of 8 aan. Maar zodra je stopt verlies je dit weer.
Verdiep je in voeding en ga meer eten als je meer wilt aankomen. Eet je al heel veel en kan je echt niet meer eten? Dan prop je maar op andere manieren meer eten erbij. Meer eten is meer aankomen.
Lukt het je echt niet? Dan kan je beter stoppen met trainen en gaan schaken.

Amen.

Mo-B84

Newbie
anadrol en dianabol leuk als kickstart maar beter om test of tren kuur te starten, injectie is beter dan pil vorm. Elke kuur is specifiek per persoon je kan beter gasten op modknip vragen die hebben er wel verstand van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan