Amnesia

Maddo17

Belezen gebruiker
Hey,

Hoeveel gram heb ik nodig voor 4 joints..?
1 gram lijkt me wel precies goed, maar weet het niet zeker..
Ik heb deze soort nog nooit gehad, is het sterk?

Mengen met tabak of niet? :stoned:

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Ik kan je adviseren om niet met tabak te roken, gewoon lekker puur, maar daar haal je geen 4 joints mee hoor.

Maddo17

Belezen gebruiker
Oh die man zei dat t genoeg moest zijn voor 4.
Maarja, anders gooi ik er misschien beetje tabak bij.

Ervaring met deze wiet?

Pizza Haze

Belezen gebruiker
4 moet wel lukken van 1 gram. Het zijn geen dikke jointjes maar de sterkte van de Amnesia maakt het goed. Met iets meer dan een halve peuk erbij.

Maddo17

Belezen gebruiker
Pizza Haze zei:
4 moet wel lukken van 1 gram. Het zijn geen dikke jointjes maar de sterkte van de Amnesia maakt het goed. Met iets meer dan een halve peuk erbij.

Ik rol er gewoon 3 uit...heb zelf nog nooit amnesia gehad maar eentje daarvan is voor iemand die nog nooit heeft geblowd. Kan geen kwaad neem ik aan :grin:

@ The upsetter.

Haha lijp...

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??

pascal828

Badass junkie
mandragora zei:
amnesia mag je geen wiet noemen, die planten zijn bewerkt is niet veel natuurlijks aan me dunkt, niks gaat boven eigen kweek. dat mensen zoveel betalen voor deze chemische troep??
Jij bent vast een Belg hè?

Maddo17

Belezen gebruiker
mandragora zei:

hahaha whatever!

Het was zeker een van de beste wiet die ik ooit heb gerookt dit spul, bracht je wel ff weg zeg :hearteyes:

Pizza Haze

Belezen gebruiker
mandragora zei:
:tearsofjoy: :rolleyes: :tearsofjoy: :rolleyes:

Mandragora is toch een harry potter plant?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dat weet ik niet, ik ben geen harry potter fan. ik heb voldoende kennis omtrent mandragora, wil je weten wat het is, zoek het op.

Rizay

Newbie
Die spul ruikt naar soort zeepXD
En smaakt heel apart beetje fris achtig maar wel lekker.

Ik geef je als tip mee Rook die amnesia haze met een heel klein beetje tabak en superpolm hasj bij. Die smaak is onbeschrijvelijk lekker dayumm.

Het is wel zeer sterk je krijgt bijna die effect als in je aller 1e blow periode, lachkicks enz.

miljow

Newbie
Vaak Amnesia Haze gerookt uit Alkmaar :P
Uit een 10je haal ik meestal 4 joints, maar ik zeg je eerlijk die Amnesia Haze was heerlijk

:grin:

Bovenaan