amnesia

ik ga met een paar vrienden voor de eerste keer wiet doen, we hebben dus amnesia gekocht(blijkbaar nen hele straffe wiet) en van den eerste keer al direct uit nen bong. Gaat da niet té sterk aankome, we zijn 15-16, ik weeg maar 52 kilo...

shokora

Wijs gebruiker
Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.

blu

Bewuste gebruiker
Als je sterke wiet puur in een bong rookt gaat dat wel sterk aankomen ja.

Yes logica.

Immo

Badass junkie
Heb hier ook wat Amnesia Haze liggen, ik neem altijd Amnesia Haze wanneer ik wiet haal.
Fijn soortje. :)

ilyas

Bewuste gebruiker
Neem twee, max 3 hijsen en wacht 10 min om te kijken hoe je reageert. Als alles nog chil is kan je nog 1 of 2 hijsen bijnemen. Let wel op dat je niet te veel neemt. Want dan is het niet meer leuk.

Didy

Belezen gebruiker
Ja idd, onderschat Amnesia niet.
Vorige week heb ik nog een vriend zien slechtgaan ervan :grin:
Hij blowt eens in de 2-3 maanden en zag er niet zo fris uit na een jointje :smoke:

shokora zei:
Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.
ok bedankt voor de reacties want khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft

Diédrr

Newbie
Laat het gewoon allemaal lekker op je af komen. Begin met een kleine hit, zoals hierboven vermeld, & dan zie je wel. Ik rookte al een maand of 7 haze voor ik pas echt voor de eerste keer uit een bong ging roken. Ik was al wat gewend, maar damn, toen was ik wel ff stoned :stoned:

dain

Bewuste gebruiker
foeferboss zei:
khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft
Zal wel meevallen, als je rustig aan een paar hijsjes neemt is het echt geen "trip". Als jij of je vrienden je slecht voelen kan je nog altijd wat suiker nemen.

En laten we die jongen nou niet het placebo effect uitleggen

mattskovic

Wijs gebruiker
aan je typpe te zien ben je dus zoals ik een belg :rock: ,
en zoals de meeste belgen wel weten is dat veel dealers zeggen dat ze amnesia verkopen maar eigenlijk de goedkoopste rommel aan e verpatsen. ( dit is niet bij elke straat dealer natuurlijk er zijn er ook eerlijke die de echte amnesia verkope :stoned: )

maar in iedergeval amnesia of niet laat het je smaken

greetz mattsi

mattskovic zei:
aan je typpe te zien ben je dus zoals ik een belg :rock: ,
en zoals de meeste belgen wel weten is dat veel dealers zeggen dat ze amnesia verkopen maar eigenlijk de goedkoopste rommel aan e verpatsen. ( dit is niet bij elke straat dealer natuurlijk er zijn er ook eerlijke die de echte amnesia verkope :stoned: )

maar in iedergeval amnesia of niet laat het je smaken

greetz mattsi

ja das waar :tongueout: kheb zelf al gehoord dat er een dealer hier bij ons zit die oregano in z'n wiet mengt om er meer aan te verdienen :confused:. Maar dit is een kennis die ons dus geen smoeskes zal verkopen. En eigenlijk ook geen dealer gewoon iemand die iets meer dan gewoonlijk aankoopt bij z'n supplier :)

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Rook de amnesiah door een joint veel lekkerder, gaat langer mee en je kan makkelijker doseren

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Svstoned zei:
Rook de amnesiah door een joint veel lekkerder, gaat langer mee en je kan makkelijker doseren

Ben ik het niet mee eens.

Met een bong heb je duidelijk minder nodig, kun je beter doseren ( in je jointje zit niet overal evenveel) en ja de smaak verschilt bij iedereen natuurlijk!

3970

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Svstoned zei:

Met een bong heb je duidelijk minder nodig, kun je beter doseren ( in je jointje zit niet overal evenveel) en ja de smaak verschilt bij iedereen natuurlijk!

+1 :)

Svstoned

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
Svstoned zei:

Zou ik voor het eerst men eerste jointje door een bong hebben gerookt dan zat ik in het rijk van heksen en kabouters want ik begon al aardig raar te doen door het gewoon in een papiertje op te roken :tongueout:

Inhaleren tot je nimeer kan, inhouden voor 30 sec, rest uitblazen (als er nog een rest is) dan direkt je kop tussen je benen steken.

Edit: met doseren bedoelde ik net niet wat jij nu aan het denken was.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Svstoned zei:
PepTalk zei:
Svstoned zei:

Zou ik voor het eerst men eerste jointje door een bong hebben gerookt dan zat ik in het rijk van heksen en kabouters want ik begon al aardig raar te doen door het gewoon in een papiertje op te roken :tongueout:

Inhaleren tot je nimeer kan, inhouden voor 30 sec, rest uitblazen (als er nog een rest is) dan direkt je kop tussen je benen steken.

Edit: met doseren bedoelde ik net niet wat jij nu aan het denken was.

Is niet echt verstandig om zo diep mogenlijk te gaan inhaleren je eerste keer... Het 30 sec. vasthouden zorgt alleen maar voor meer teer neerslag in je longen aangezien de THC binnen enkele seconden opgenomen is in je bloedbaan.

Met direct het hoofd tussen je benen steken bedoel je waarschijnlijk overgeven? Dit is helemaal niet nodig als je dus juist rustig aan doet en steeds kleine trekjes neemt.

En wat bedoelde je dan met doseren?

wel het is er dus van gekome wel met space haze ipv amnesia haze blijkbaar ng straffer en het was dus 1 teleurstelling :confused:. met 3 man hebben we 1.5 gram opgerookt in een puurpijpje(geen bong lang verhaal) en we voelden dus compleet NIETS. echt NIETS. hoe kan zoiets, ik kan er echt ni bij hoe da kan

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Was het voor jullie allemaal de 1e keer? Dan zou het kunnen dat jullie heel toevallig allemaal het '1e keer merkte ik niets syndroom' hebben.

Gebruik search en google meer hier over.
De voornaamste reden is denk ik dat je gewoon ongeloofelijk slechte wiet had.

Paar suggesties waarom:

1. Je had het al van een dealer ( meestal veel mindere kwaliteit).
2. De wiet heten 'space haze', Nog nooooit van gehoord en klinkt als bs.
3. Er is verteld dat 'space haze' nog straffer? ( sterker word hier mee bedoeld?) is dan amnesia, nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.

Heb je misschien nog wat over? Zodat je foto's tje kan maken, je kunt op een foto meestal wel zien of het gewoon goede/redelijke wiet is of echt troep.

En weet je zeker dat je het goed gerookt hebt via het pijpje? Gewoon goed over je longen ( klink misschien dom, maar mijn eerste keren blowen was ik erg ontwetend en deed ik gewoon de rook enkel in mijn mond.)

sorry voor weer een hoop geouwehoer maar even kortsamengevat:

1. Zeker dat je goede wiet had?
2. Zeker dat je het op de goede manier gerookt hebt?
3. Probeer volgende keer wel eens met een bong.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook ben ik zelf stinky pinky nog nooit tegen gekomen in een shop of uberhaupt van gehoord..
Ik vind het net als space haze een beetje apparte naam hebben.

Misschien ben jij ook een vlaming? Dat het gewoon de straatnamen zijn?:P

Didy

Belezen gebruiker
Ik ben idd ook vlaming maar koop geen wiet op straat, ga steeds naar de shop.
Ik ken zelf ook maar 1 plaats waar ze deze soort hebben : black widow maastricht

Maar wat "space haze" betreft, klinkt nogal goedkoop en kinderachtig dus zal wel wat kut belgische wiet zijn.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Okee,

om eerlijk te zijn vind ik Stinky Pinky ook goedkoop en kinderachtig klinken eigenlijk:P

Maar als het een goed en lekker wietje is, dan is het prima :)

Didy

Belezen gebruiker
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar is wel echte top wiet.
Wel 14 euro per gram, maar het is een goede inverstering :grin:

TrippyShit

Badass junkie
PepTalk zei:
nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.
lol? :tearsofjoy: Amnesia was 'vroegah' de shit. Tegenwoordig zijn er toch een aantal flink sterkere soorten hoor. Maarja, ik hou tegenwoordig niet meer van dat sterke. Daar blow ik te weinig voor :P

en wtf, stinky pinky? Dat zou ik alleen om de naam al nooit kopen :tearsofjoy:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:

Didy

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
PepTalk zei:
nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.
lol? :tearsofjoy: Amnesia was 'vroegah' de shit. Tegenwoordig zijn er toch een aantal flink sterkere soorten hoor. Maarja, ik hou tegenwoordig niet meer van dat sterke. Daar blow ik te weinig voor :P

en wtf, stinky pinky? Dat zou ik alleen om de naam al nooit kopen :tearsofjoy:

Dan mis je toch wat vriend :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
PepTalk zei:
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
In plaats te zeggen dat ik was mis, zou het een stuk behulpzamer en nuttiger zijn als je ( wat ik ook al eerder vroeg) verteld WAT dan de 'sterkere' wietjes zijn..?

MEKSs

Newbie
TrippyShit zei:
PepTalk zei:

Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..

ligt er natuurlijk aan waar je die amnesia koopt he
haal bij nemo in rotterdam, die is echt wel sterker dan de bubblegum en jack herrer die ze in dezelfde shop verkopen. en ook sterker dan de supersilverhaze van de pluto, daar in de muur. van lachende buddha, trippy widow en sudden death heb ik echt nog nooit gehoord.

maarja je kan beter santa maria of jack herrer halen, is lekker en je krijgt wat meer dan een 'super sterke wiet'

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah okee, kijk aan zo'n antwoord heb ik wel wat :mrgreen:
Zal het morgen wel eens gaan halen en hopelijk lekker genieten dan :rolleyes:

Bovenaan