Ambulance Nodig ? Wat kost dat dan ?

Is er een doktor in de zaal ?

• Ik heb nooit een ambulance nodig dood ga je toch wel ...

Stemmen: 8 72,7%
  • Wel makkelijk een taxi naar huis !

Stemmen: 3 27,3%

• Totaal aantal stemmers
    11

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok beste drugsmisbruikers,

Ooit is ergens een drama verhaal gelezen over een paddo bijter die het niet meer trok. Dus werdt iedereen ingeschakeld om de jongen te helpen.
Goed idee .... de ambulance kwam heel snel en de ambubroeders liepen lekker te prutsen. Gevolg een hatstilstand ....

Ok dan nu het punt :

Wie betaald er nu de ambulance in dit geval de ouders van je jongen, €750 eurootjes meende ik.

Nou is de echte vraag, wanneer moet je zelf betalen en wanneer betaald the community ?
Niet altijd moet je zelf de voorrijkosten betalen.
En wanneer is het levensbedreigend genoeg om de ambulance te laten komen, er wel op lettend dat je allerlei chemische middelen krijgt ingespoten om je te redden en deze middelelen maken het vaak nog erger. Naast het verlvelende gevoel van een tuinslang in je maag om hem leeg te pompen.

Ik hoor het graag ....

Stonie

neti

Badass junkie
Je moet het altijd zelf betalen, maar daarvoor zijn we gelukkig verkzekerd. Ik weet alleen niet of de verzekeringte alle tijde uitkeert bij verwijtbaar gedrag

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Enesteene zei:
Je moet het altijd zelf betalen, maar daarvoor zijn we gelukkig verkzekerd. Ik weet alleen niet of de verzekeringte alle tijde uitkeert bij verwijtbaar gedrag

Welke verzekering praat je dan over ?

WA ?
Ziektekosten ?

Stonie

neti

Badass junkie
kan in principe beide zijn... als het om een eenzijdig ongeluk gaat dan de ziektekosten, of als jij mij aanrijdt dan ga jij via de ziektekosten en ik via de wa van jou

D-cocain

Newbie
me neefje had eens wat te veel cocktails binnen op een feestje,en had een alcohol vergiftiging..
ambulance moest komen,heeft hij zelf betaald
denk niet dat het zodanig vel was (- 200 €?)
maar is belgie:tongueout:

Plimu

Bewuste gebruiker
nou, een ambulance rit naar het ziekenhuis kost ongeveer 900 euros,

na 3 keer moet meneer het zelf betalen, wanneer hij bekent enorm veel drugs te hebben genomen dan word je vervolgends glijk opgenomen in een kliniek, beter zeggen, Tjah meneer ik at wat bloemen op straat en toenneeh ja werd ik beetje ziek zegmaar (waarom de mede spacers op de achtergrond staan te knikken terwijl ze dood aan het spacen zijn)

voor nu

de-ballen

Mirrorball

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ok beste drugsmisbruikers,

Ooit is ergens een drama verhaal gelezen over een paddo bijter die het niet meer trok. Dus werdt iedereen ingeschakeld om de jongen te helpen.
Goed idee .... de ambulance kwam heel snel en de ambubroeders liepen lekker te prutsen. Gevolg een hatstilstand ....

Ok dan nu het punt :

Wie betaald er nu de ambulance in dit geval de ouders van je jongen, €750 eurootjes meende ik.

Nou is de echte vraag, wanneer moet je zelf betalen en wanneer betaald the community ?
Niet altijd moet je zelf de voorrijkosten betalen.
En wanneer is het levensbedreigend genoeg om de ambulance te laten komen, er wel op lettend dat je allerlei chemische middelen krijgt ingespoten om je te redden en deze middelelen maken het vaak nog erger. Naast het verlvelende gevoel van een tuinslang in je maag om hem leeg te pompen.

Ik hoor het graag ....

Stonie
Juist, je hebt het nu over een maat van mij die bij mij in de klas zit :P Vrij ironisch dat er hier over gepraat wordt..(Bad trip, ging z'n vrienden bijten, kreeg een hartstilstand, bijna dood)
Ontopic; Ik heb geen idee.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je de ambulance nodig hebt voor een spoedgeval zoals bij een ongeluk, aanval, of iets anders waar je echt niets aan kan doen, dan zit dat in de basisverzekering. bij een overdosis of drankmisbruik, kunnen ze nog wel eens moeilijk gaan doen.

10 jaar geleden had ik een onverwachte epileptische aanval in een discotheek, toen ze merkten dat ik geen drugs, of alcohol in mijn bloed had, (na een testje) maakten ze ineens erg veel haast, met de ambulance. Ik heb nooit een rekening hoeven te betalen... in het ziekenhuis bleek t een bloedpropje te zijn geweest. wat wel vaker spontaan kan voorkomen(zelfs bij gezondheidsfreeks die alles natuurlijk eten, en 4 keer in de week sporten.). had wel geluk dat t aleen even voor een blackout zorgde, een kwartier later, en ik had nu met een paar slappe ledematen en een half hangende kwijlende mond rondgelopen...

gelukkig dat mijn ex-vriendin wist dat ik in die tijd niets gebruikte, en een behoorlijk grote mond had, en flink tegen de andere bezoekers in ging (die wilden me eventjes buiten de deur zetten en een glas water tegen me aan gooien).

maja ik ben er nog... dankzij die anbulance, en dan maakt t me niet uit dat ik er 750 euri voor moet neertellen.

Bovenaan