StonerSmile zei:spacelord zei:Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).
Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.
Alles wit?
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.
Lijkt me geen flashback, aangezien dat echt maar een flash is. 1 flintertje van een beeld, en geen hele ( bad) trip.
Wel is wiet officieel een psychoactief middel, waar je van kunt trippen.
Bij de meeste mensen treden de tripeffecten op tijdens het ''bad gaan'', maar andere kunnen trippen waneer ze willen. Vraag Oom Klaas maar om meer info

De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.