Altijd bad trip, hoe kan dat.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
StonerSmile zei:
spacelord zei:
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).

Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.

Alles wit? :confused:
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.

Lijkt me geen flashback, aangezien dat echt maar een flash is. 1 flintertje van een beeld, en geen hele ( bad) trip.

Wel is wiet officieel een psychoactief middel, waar je van kunt trippen.
Bij de meeste mensen treden de tripeffecten op tijdens het ''bad gaan'', maar andere kunnen trippen waneer ze willen. Vraag Oom Klaas maar om meer info :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Ja met wat vette chillout of psytrance kan ik me wel zo ver in trance brengen na een joint of 2 dat ik vaag begin te trippen. Maar ik denk dat het nu te maken had met mijn bloeddruk omdat ik bijna 'out' ging. De grond wit zie je normaal niet als je tript, eerder kleurrijk en nogal aant golven en schuiven :tongueout:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
spacelord zei:
Ja met wat vette chillout of psytrance kan ik me wel zo ver in trance brengen na een joint of 2 dat ik vaag begin te trippen. Maar ik denk dat het nu te maken had met mijn bloeddruk omdat ik bijna 'out' ging. De grond wit zie je normaal niet als je tript, eerder kleurrijk en nogal aant golven en schuiven :tongueout:

Bij een wiet trip zie ik niet zo heel veel kleuren. En zeker geen golvende of schuivende patroontjes.
Het is meer een Inca wereld, waar ik door de stad van goud loop.

Het kan dat je bloeddruk en misschien je verlaagde bloedsuikerspiegel hier mee te maken hadden ja.

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
spacelord zei:

Bij een wiet trip zie ik niet zo heel veel kleuren. En zeker geen golvende of schuivende patroontjes.
Het is meer een Inca wereld, waar ik door de stad van goud loop.

Het kan dat je bloeddruk en misschien je verlaagde bloedsuikerspiegel hier mee te maken hadden ja.
De laatste tijd heb ik toch wel behoorlijk kleurrijke CEV's als ik knetter stoned ben. Maar dat heeft met mijn trip ervaringen te maken, dat ben ik zeker. Wel leuk. :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
PepTalk zei:

Heb ook niet over een wiet trip maar een echte trip :P

KoxBox zei:
De laatste tijd heb ik toch wel behoorlijk kleurrijke CEV's als ik knetter stoned ben. Maar dat heeft met mijn trip ervaringen te maken, dat ben ik zeker. Wel leuk. :grin:

Ja dat bedoel ik met dat trippen tijdens wiet. Op muziek kan je toch wel lekker spacen, alleen zonder de kaleidoscopen en patronen maar gewoon veel kleuren zien met je ogen dicht. En als je je concentreert op iets kanje dat wel eens lichtjes zien bewegen of schuiven :grin:
zeker na dit filmpje :rock:

http://www.youtube.com/watch?v=l-_NneB5fmY

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).

spacelord

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).

ja maar als je tript en je ogen toe hebt is dat wel een wereld op zich :tongueout: CEV zijn super.
Wat nog neiger is, is als je niet meer weet wnr je je ogen open of dicht hebt :grin:

el senna

Newbie
heb al een paar keer gehad dat alles zwart werd voor men ogen in ,niet echt een prettig gevoel
een beetje frisse lucht kan dan wonderen doen :mrgreen:

maar als je het echt zo slecht ervaart zou ik er gewoonweg niet aan beginnen..

Drientje

DF-koning
PepTalk zei:

Onaantrekkelijk?

Gast, ik hele kastelen gezien, werelden beleefd, rollercoasters gereden en ben in wormgaten terug in de tijd gekropen.

Soms zie je niets zo veel bijzonders en heb je liever je ogen open, maar als je bijv. veel keta neemt icm met LSD dan heb je sowieso al de vetse lasershows en dat word alleen maar heftiger naar mate je je ogen langer dicht hebt. Combineer het met vette muziek en je hebt een gegarandeerd heftige trip.

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
PepTalk zei:

Klinkt bekend. Die kleuren die je ziet komen waarschijnlijk doordat je met je ogen dicht op je ogen drukt met je vingers ofzo. Hou je ogen maar eens dicht, en druk op je oogleden. Allemaal kleurtjes shit enzo. Kan dat het zijn?

even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..

HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..

spacelord

Wijs gebruiker
Hightimesz zei:
even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..

Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst.

spacelord

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Hightimesz zei:
Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.

Feit, wiet op zich kan al behoorlijk psychedelisch zijn. Zeker als je geen ervaring hebt met stevigere psychedelica. Je eerste joint was toch ook zo van 'waaw, moet je kijke naar die lantaarnpaal en woow die boom is mooi'. Tegenwoordig rook ik me in een lichte extase en leef mijn creatieve uitspattingen uit op mijn gitaar :stoned: De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.

KoxBox

Badass junkie
spacelord zei:
KoxBox zei:
Hightimesz zei:
Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.

Feit, wiet op zich kan al behoorlijk psychedelisch zijn. Zeker als je geen ervaring hebt met stevigere psychedelica. Je eerste joint was toch ook zo van 'waaw, moet je kijke naar die lantaarnpaal en woow die boom is mooi'. Tegenwoordig rook ik me in een lichte extase en leef mijn creatieve uitspattingen uit op mijn gitaar :stoned: De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.
Wiet IS psychedelica.

spacelord zei:
Hightimesz zei:

Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst.

ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken...

spacelord

Wijs gebruiker
Hightimesz zei:
ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken...

ja als je het rookt is het natuurlijk echt niet goed voor de longen. Als je het eet heb je denk ik min of meer gelijk. geen idee of paddestoelen gezonder zijn dan wiet eten. Als je die zwammen rookt krijg je ook een resem giftige zooi in je longen.

KoxBox zei:
Wiet IS psychedelica.

Ja dat zeg ik toch :P 'als je ervaring hebt met stevigere psychedelica (dus wiet is ook psychedelica).

LADd

Experimenterende gebruiker
ik zou niet zeggen dat je een bad trip had,,
eerder dat je bad ging op je wietje ofzo

:wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
Onaantrekkelijk?

Gast, ik hele kastelen gezien, werelden beleefd, rollercoasters gereden en ben in wormgaten terug in de tijd gekropen.

Soms zie je niets zo veel bijzonders en heb je liever je ogen open, maar als je bijv. veel keta neemt icm met LSD dan heb je sowieso al de vetse lasershows en dat word alleen maar heftiger naar mate je je ogen langer dicht hebt. Combineer het met vette muziek en je hebt een gegarandeerd heftige trip.

Even hier op terug komend,

Dat gene wat je dan ziet zijn in mijn ogen ( haha, een woord grap :( )zijn beelden die je fantasie op dat moment maken. Je ziet ze niet echt, je denkt en beleefd het.

Maar misschien heb ik nog niet zulke heftige ervaringen gehad dat het mijn mening over CEV's veranderd. Hoewel ik dat betwijfel.

Drientje

DF-koning
PepTalk zei:
Drientje zei:
Onaantrekkelijk?

Even hier op terug komend,

Dat gene wat je dan ziet zijn in mijn ogen ( haha, een woord grap :( )zijn beelden die je fantasie op dat moment maken. Je ziet ze niet echt, je denkt en beleefd het.

Maar misschien heb ik nog niet zulke heftige ervaringen gehad dat het mijn mening over CEV's veranderd. Hoewel ik dat betwijfel.
Dus dan zou ik ook zonder drugs dat moeten zien?

Ik heb een rijke fantasie maat ik geloof ook zeker wel dat LSD het vele malen kleurrijker en duidelijker maakt.

spacelord

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ik heb een rijke fantasie maat ik geloof ook zeker wel dat LSD het vele malen kleurrijker en duidelijker maakt.

met een waardige dosis LSD weet ik niet eens meer wanneer ik mijn ogen open of dicht hebt :rock:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
Dus dan zou ik ook zonder drugs dat moeten zien?

Nee, want zonder drugs word je fantasie niet geprikkeld.
Door bijv. LSD te nemen komen bepaalde impulsen niet goed aan in je hersenen waardoor je het met je fantasie vervormd. De dingen die je dan ziet heb je dus wel in je fantasie, maar de psychedelica trekken dat er wat beter uit.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat CEV's in mijn ogen gewoon niet goed geïnterpreteerd word.

Bovenaan