Tempting, maar dan weet ik zeker dat we niet meer gaan slapen 🫣
Ik heb dit al wel eens op op een after, qua stimulans en gevoel zeker fijn. Maar duurt wel echt te lang!
Off-topic maar heb je geen über humungous kater de dagen erop wanneer je na serieus M-gebruik nog een tijd doorgaat op een stimulant tijdens een after?
Mijn receptoren sterven al bijna af als ik eraan denk, maar ben dan ook wel redelijk bejaard.
Ik beperk mijn (onze) m inname zoveel mogelijk op een feest of festival. Van te voren weeg ik voor ons beiden de juiste hoeveelheden af in capsules. Een grote om mee te beginnen, één of twee kleintjes afhankelijk van het festival of feestje voor bijpakken. En kater heb ik/wij eigenlijk nooit. Mijn vrouw alleen als ze van te voren niet goed heeft gegeten of op het feest zelf te weinig heeft gedronken. Zelf heb ik tot op heden slechts één keer een kater gehad?
Vandaar dat ik ook geen 4-mmc wil nemen, 3-mmc vind ik dan fijner.
Hier ook idd, heb nooit een after kunnen meepakken omdat na M bij mij de koek gewoon he-le-maal op is. Wil dan alleen maar opkrullen onder een dekentje en bijkomen.
Ook, nóg meer off topic. Soms als ik naar de klote ben wil ik nuchter zijn, en als ik nuchter ben wil ik naar de klote. ⏩⏪⏫⏬ 🤷🏼♂️
On topic, je zou kratom kunnen proberen. Het geeft geen monster effect maar wel een goeie laag en verzacht de come down van de M. Denk alleen niet dat je er echt veel extra uren mee kan maken.
Ik heb nooit een echte crash, mijn vrouw daarentegen…. De stelregel in onze vriendengroep is dan ook dat zij als eerste wat moet hebben, anders valt ze direct in slaap 😅
Kratom zou een idee kunnen zijn! Al weer een paar jaar geleden dat ik het op heb. Maar inderdaad, ik deel je twijfels of we daar nog wakker van blijven.
De beste drugs voor een after vond ik toch altijd the good old joint, het liefst een sterke haze soort.
Maakte me altijd eerst nog vager dan ik al was, maar dirigeerde me daarna altijd richting mijn fietsje om huiswaarts te gaan.
Afters zijn leuk, zolang je weet wanneer het tijd is om naar huis te gaan.
Dat blijven hangen om maar tot in den treure te blijven gebruiken, daar heb ik nooit wat aan gevonden.
Yes, altijd lekker! Al rook ik het puur of via een vaporizer of wiet-olie. Moet bekennen dat dit vaak wel iets is wat ik extra neem als ik m of 3-mmc neem. Nooit met coke.
Daar zijn afters voor toch? Ik ga liever naar huis en nog even een paar uurtjes goed van bil.
Wij gaan altijd met een grote groep vrienden op pad, we afteren dan ook samen en hebben dan de mooiste gesprekken. Het liefste ga ik daarna ook van bil, maar ja, als mijn vrouw een bed in de buurt heeft valt zij altijd snel in slaap 🙈
Ik ben zelf nooit op een echte after geweest, maar het klinkt meestal ook niet heel erg alsof ik daar rouwig om moet zijn. Op een bepaald moment is het zo laat (vroeg) dat het licht/dag wordt en dan wil je toch eigenlijk gewoon thuis zijn. Eventueel daar nog party machen/van bil gaan á la
@FerdFatoehaus.
En ook wat jij zegt - dan is het zo zondagmiddag en zit iedereen wazig, halfgaar en cognitief afgetakeld te koekeloeren, waarschijnlijk ook nog door te gebruiken om die dag weer door te komen.
Maar misschien heb ik er een vooroordeel over hoor! Kan dus niet echt uit ervaring spreken.
Kansloos blijven hangen is ook niet mijn ding. Soms zijn we er nog twee uurtjes, een enkele keer zien we het licht worden. Zondag is dan wel echt een lamme dag op de bank met Netflix oid.
Maar een after valt of staat echt met het gezelschap. Ik zie mij ook niet zomaar bij vreemden aansluiten.