Als ik in de hemel kom dan.....

Blackout

Belezen gebruiker

Dit kan je op meerdere manieren intrepeteren....ben heel benieuwd:grin:

Als ik in de hemel kom dan:

- Oneindig/onschadelijke/gedoogde/door iedereen gebruikte drugs:hearteyes:
- Zie ik iedereen terug die ik mis.

let come

Belezen gebruiker
...dan hoop ik dat ze er ook ander eten hebben dan rijstpap (zoals friet-biefstuk, kebab, pizza, spacecake...)

zommes

Badass junkie
Als ik in de hemel kom, dan leef ik nog.

Want dat is de enige staat van zijn waarin de hemel EVENTUEEL te beleven valt.

jcp

Bewuste gebruiker
Dan zou dat betekenen dat ik in de loop van mijn leven toch ergens christen ben geworden :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

azgaza

Badass junkie
Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.

Blackout

Belezen gebruiker
en steek ik een joint op en ga eens een goede discussie met 'god' houden

Das inderdaad een hele mooie. Dan neem ik MdMa en ga ik eens een praat trip BOTVIEREN op hem. Kijken hoe lang het duurt voordat ik hem onder de spreekwoordelijke tafel lul:P

dirtbag

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.

haha komt me ook bekend voor :P

jcp

Bewuste gebruiker
Dub23 zei:
Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben. :wink:

Hehe, heel mooi gezegt.

Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.

Blackout

Belezen gebruiker
Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.

Of de kortzichtigheid van jou denken.... :wink:

Ik snap namenlijk niet dat mensen kunnen denken dat zoiets moois als talenten, gevoel, vaardigheid tot troosten etc zomaar weg is als je dood gaat. Waarom zijn mensen op hun 80ste ZO wijs....niet om het vervolgens zomaar weg te gooien....

logisch vind ik het totaal niet...

jcp

Bewuste gebruiker
Dat is geen kortzichtigheid, ik vind andere theorieen ook interessant.

Maar het komt er gewoon op neer dat NIEMAND op deze aarde het weet, dus moet je ook deze optie mogelijk schatten... toch?

Toch zijn er veel mensen die de optie niet eens overwegen, omdat ze denken te weten wat er met hun gebeurt na de dood.

Dat noem ik het menselijk ego "we will never die"

3970

Wijs gebruiker
de enige manier waarop ik in de hemel denk te kunnen komen, is met United Airlines, op weg naar mijn favoriete vakantiebestemming :sunglasses: Ik hoop voor idereen dat er ook nog een "andere" hemel is, maar ik geloof daar niet in...

Hemi

Bovenaan