• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Alprazolam

gandwarf777

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb vandaag om 13:00 twee witte grapefruits gegeten en om 17:00 nam ik 1 mg alprazolam in op lege maag. Voor ik de twee tabletten(0,5mg) inslikte kauwde ik ze eerst fijn en dronk ze weg met 330ml water. Ik heb trouwens weinig tot geen tolerantie aangezien ik niet vaker als 1x per week benzo's doe en al een tijde geen alcohol op heb.

Eigenlijk al na 3 minuten begon ik het te voelen en het kwam heel snel op. Een soort benzo rush van ongeveer 20 minuten waarna het effect wat stabieler werd. De effecten waren enigszins te vergelijken met alcohol maar dan wat puurder, meer specifiek op GABA gericht.

Mijn balans was wat aangetast en me spieren duidelijk verslapt. Ook was het beeld wat vertraagt als ik heen en weer keek. Verder voelde ik me een beetje gezombifiseert zeg maar :P dingen konden me weinig meer schelen. Ik was overigens in de stad.

Op de terugreis gebeurde er nog wel iets vervelends. Ik zat in de bus en om 1 of andere reden dacht ik dat ik er al was dus pakte ik me ov kaart.... daarna black-out en bleek ik een paar haltes te vroeg zijn uitgestapt. Ik was ook vergeten of ik nou had uitgecheckt of niet.

Nu is het 22:41 en ik ben nog steeds erg slap en moe dus ik ga slapen.

Misschien ga ik de volgende keer een lage dosis codeïne erbij doen(ja weet kan gevaarlijke combo zijn) om wat meer euforie en down toe te voegen zeg maar :sunglasses:

Bovenaan