Ik heb inmiddels een nieuwe besteld door een tip van iemand hier.
Dit keer een goede voor wat meer geld en nauwkeurig op milligrammen. Normaal ben ik ook meer van goedkoop is duurkoop en dat gaat ook hier vast weer blijken.
De euromunten zagen er schoon uit. En de meeste euromunten kwamen precies of bijna overeen met wat ze moesten wegen. Alleen die 1 euromunt zat er dus 60 milligram naast, waarvan ik nu ook wel goed inzie dat dat veel teveel is als je een stof wilt afwegen die rond de 140 mg moet zijn voor een normale dosis.
M'n bestelde weegschaal heeft er echte gewichtjes bij en die vertrouw ik toch wel wat meer, omdat die ervoor zijn bedoeld. En met geld gaan mensen toch ruig om. Als je die krassen er soms op ziet (maar ja, dan zou 'ie juist minder moeten wegen
).
Maar zoals je zegt is een goede weegschaal sowieso een goede investering. Zeker nu ik net wat begin met RC's proberen.
De euromunten zagen er schoon uit. En de meeste euromunten kwamen precies of bijna overeen met wat ze moesten wegen. Alleen die 1 euromunt zat er dus 60 milligram naast, waarvan ik nu ook wel goed inzie dat dat veel teveel is als je een stof wilt afwegen die rond de 140 mg moet zijn voor een normale dosis.
Maar zoals je zegt is een goede weegschaal sowieso een goede investering. Zeker nu ik net wat begin met RC's proberen.