Alleen

Chris Pontius

Badass junkie
Gebruik jij wel eens alleen ?
En zoja, wat ?

Heb zelf :

- Alcohol (met regelmatig )
- Wiet (1 of 2 x , ben sowieso geen blower )
- LSD ( 1x )
- Coke (als er nog wat over is van de vorige dag en ik moet nog opruimen)
- Lachgas

gebruikt in me eentje.

Oom Klaas

Badass junkie
-Alcohol, met regelmaat alleen
-Wiet/hasj, met regelmaat allen
-Paddo/LSD/Salvia, de helft van de keren alleen
-MDMA, 1 keer alleen gedaan was geen succes
-Speed, af en toe alleen kan wel fijn zijn
-Coke, heb 'k wel alleen gedaan maar eigenlijk werd ik er alleen maar gekker op in m'n eentje.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hm, ik heb de meeste drugs die ik heb gebruikt wel eens in mn eentje gedaan. Sociale dingen als mdma en pep enzo niet echt. Wel aan het begin en eind van de avond natuurlijk, maar ik prefereer dan toch gezelschap.

Dingen die ik solitair wel waardeer:
- LSD
- Paddo's
- DMT, niet dat ik enige notie had van deze wereld, maar wel fijn om het achteraf in mn eentje te kunnen verwerken.
- Keta
- Alcohol
- Wiet, but that time has come and passed (:

EDIT: Lachgas natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten! Ook een erg fijne lonerdrug (:

underworld

Wijs gebruiker
wiet
lachgas
keta
LSD
DMT
2c-t7
paddo's
en nog wel wat meer dingen in me eentje gedaan..
kan het in je eentje trippen op ze tijd wel waarderen, dan kunje enorm diepgaan zonder dat je rekening moet houden met een compagnon.

space scientist

Wijs gebruiker
nicotine (DUH :P )
alcohol(best regelmatig)
xtc, niet echt mijn ding alleen
coke, was best lekker al zeg ik het zelf
dxm, maar alleen op lage dosis
salvia, veel beter als met iemand er bij of in de buurt
benzo's, ook erg relax
wiet, soms, maar dat komt ook omdat ik niet vaak alleen ben aangezien ik nog thuis woon

en vast nog wel meer, alleen kom ik er ff niet op

ik kwam er net wel op :P lachgas natuurlijk, dat elk psytrancenummer hemels maakt :hearteyes:

paddobenne

Experimenterende gebruiker
trippen doe ik liever alleen of met men beste vriend.

de rest met 2 of 3 (maar liefst met 3, als er dan iemand alleen wil zijn moet de ander niet alleen zijn als die niet wil)

in groep vind ik niet zo tof

en trippen met vreemden doe ik ook nooit meer.

grzt

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb alles de eerste keer alleen geprobeerd

o.a.

LSD
MDMA
Wiet
Hasj
Paddo
lachgas

Ik wilde niet een bad trip krijgen van bezorgde mensen om me heen, zeg maar. En dat gaat dan je hoofd ook niet uit, wat uiteindelijk de hele trip verpest.

Lekker rustig in mijn kamer, de deur op slot, bel uit, telefoon uit.

geekos

Bewuste gebruiker
enkel alcohol en wiet/hasj op mn eentje gedaan, zou het niet echt interessant vinden om andere drugs op mn eentje te nemen (lachgas mss wel nog)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Alleen wiet/hasj heel soms alleen gedaan, maar nu ook niet meer. Vind het gewoon veel leuker om met anderen te roken. De rest gebruik ik ook altijd met mensen om me heen. Al zonder ik me soms wel af als ik paddo's/truffels op heb, maar dan begin ik wel in een groep van 4/5 mensen.

Het enige wat me leuk lijkt om eens een keer alleen te doen, zijn paddo's/truffels. Maar aangezien ik dit in mn eigen huis wil doen en ik nog thuis woon, is het er nog niet van gekomen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- Lachgas
- Alcohol
- Tripmiddelen (ben dan toch meer met mezelf bezig)
- Keta

Spor

Wijs gebruiker
Doe zo vaak alleen dingen:

Wiet / hash, lsd, speed, coke, mdma, keta, dmt (zelfs vaak liever alleen), ritalin, benzo's, opium, kruidmixjes, 4 fluor, methylone, en vast wel veel meer :P soms wil ik gewoon iets uitproberen en vind ik niemand om het mee te doen, doe ik het gewoon zelf. Soms hebben de dingen een specefiek doel en soms heb ik gewoon zin om te spacen.

cropp

Badass junkie
wiet/hash- bijna iedere dag wel alleen
alcohol- regelmatig alleen
speed- 1 of 2 keer voorgekomen
xtc- 1 keer voorgekomen

Frank123

Wijs gebruiker
Alcohol - regelmatig
Wiet - regelmatig
Coke - 1 of 2 keer alleen gedaan
Speed - Idem

Meestal omdat ik dan het gevoel 100% wil voelen , en niet afgeleid wil worden door mijn omgeving. Maar het gevoel zo ver mogelijk uit te pluizen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
-Het half jaartje dat ik bijna elke avond blowde deed ik dat voor het slapen gaan, dus alleen. Muziekje erbij, heerlijk. :) Ik heb slechts een keer of vijf met anderen geblowd. Het werd totaal niet wat ik er van verwacht had: geen lachkiks, geen gezamelijke vibe, en zelfs een keer een soort van 'badtrip.' Maar ik blow al jaren niet meer. Ik word er nog vager en luier van dan ik van nature al ben. Ik bedoel dus ook op de lange termijn.

-En dan het toppunt van alleenheid: 24 paddotrips, waarvan 23 alleen. En kijkend naar mijn laatste 8 trips, denk ik niet dat ik ooit nog is met iemand zal paddoën, want steeds meer treedt het reinigende aspect op de voorgrond. Zeker het eerste half uur, misselijk en naar het toilet moeten. Gezellig! :rolleyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mijn solocarrière beslaat:
- 1 keer hasjmelk (goed dat ik in m'n eentje was, want ik ging me toch bad door overdosering :P )
- 1 keer paddestoelen (ik wist niet dat ik een zonnesteek had, dus dat werd een vreemde trip, niet helemaal bad, maar wel een beetje obscuur)
- 1 keer 2c-b (erg fijn om in je eentje te doen, makkelijk stuurbaar en ik heb er zo waar een uiterst spiritueele ervaring op gehad, dit was niet mogelijk geweest met medetrippers)
- 3 keer 4-fluoroamfetamine (wonderbaarlijk genoeg best een fijne drug om in je eentje te doen, vooral als je je huis moet schoonmaken, wel belangrijk: houdt contact met mensen via bijv. msn voor de praatkicks)

Toch vind ik trippen met anderen leuker dan in je eentje, ook omdat ik vrij empathisch ben en het dus leuk vind om anderen happy te zien.
Daarnaast kan ik erg genieten van het gevoel van eenheid; samen de trip voorbereiden, samen ervaringen en inzichten delen enz.
Een klein, intiem groepje is dan erg prettig, maar het is wel zaak dat je elkaar redelijk goed kent.
Want mijn eerste keer LSD was bijvoorbeeld samen met iemand die ik toch niet goed genoeg kende, waardoor je dat gevoel van eenheid echt mist.
Twee mensen die in dezelfde ruimte in hun eentje trippen is namelijk echt niet de bedoeling (vooral niet als 1 van de 2 wél de trip samen wilt beleven. :tearsofjoy: )

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- nicotine
- speed
- coke
- lachgas
- poppers
- wiet/hasj
- alcohol
- ketamine
- (benzo's)

Heb ik allemaal wel eens alleen gedaan.

LSD, paddo's, ghb, opium en xtc nooit. Dat zijn naar mijn mening toch wel middelen die je bewustzijn dusdanig heftig en langdurig kunnen veranderen (of die bepaalde risico's hebben), dat wil ik denk ik gewoon liever niet in mijn eentje meemaken. Gewoon puur uit veiligheidsoverwegingen. Die ketamine in mijn eentje was eigenlijk ook al niet zo'n succes, maar dat werkte gelukkig niet zo lang... :wink:

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik vind het echt raar dat zoveel mensen lachgas zeggen. Dit is naar mijn mening juist een heel sociale 'drug', nog meer als wiet misschien.

Oom Klaas

Badass junkie
Deep Blue zei:
Ik vind het echt raar dat zoveel mensen lachgas zeggen. Dit is naar mijn mening juist een heel sociale 'drug', nog meer als wiet misschien.

Huh?
Als ik in een groep lachgas doe kom ik in m'n eigen wereldje,
en volgens mij hebben best veel mensen dat :P

'k Vind het meer juist een lonerdrug

Wacky

Badass junkie
1 keer LSD alleen gedaan, en dat was eigenlijk helemaal niet zo alleen als de bedoeling was. Heb de hele trip zitten msnen toen omdat ik niet in mijn eentje in mijn eigen hoofd wilde gaan zitten.

Salvia en DMT heb ik alleen gedaan, en zijn imo ook echt drugs om alleen te doen.

Blowen elke dag alleen natuurlijk. Een biertje zal ook wel voorgekomen zijn.

Birdo

Hm mijn voorkeur vrijwel altijd bij gezamenlijk gebruiken; gezelligheid, eenheid, ervaringen delen, etc.
Wel heb ik alle drugs die ik geprobeerd heb ook in mijn eentje gedaan. Ga ze niet opsommen though haha.
Bij trips in mijn eentje was dit vaak een stuk leerzamer dan met anderen erbij,
meestal resulteerde het in ongestoorde 'me-time' van hoge kwaliteit =).

Gemini

Badass junkie
Alcohol. Vroeger blowde ik wel eens alleen, heb wel eens alleen xtc genomen en ook wel eens een lijntje coke alleen.

psych-out

Bewuste gebruiker
ik heb alles wel eens of vaker in mijn eentje gedaan
- wiet/hasj
- speed
- LSD :hearteyes: zeer chill om eens alleen te doen
- paddo's
- truffels
- ketamine
- GHB
- XTC
- ...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nicotine
Alcohol
Thc
MDMA
MDA
LSD
Paddo's
2c-B
2c-I
Ketamine
Coke
Speed
GHB
n2o
Salvia
Benzo's

Best veel dus eigenlijk, maar niet allemaal opzettelijk alleen. Paddo's en 2c-B met opzet alleen gedaan, wilde een harde trip diep in mezelf. Salvia omdat ik alvast zin had in een hitje voordat een van mijn vrienden er was(ongeduldig :P ). LSD omdat ik eerst een lichte doses wilde proberen en kijken wat het met me deed voordat ik met iemand anders ging trippen. MDMA/MDA omdat dat heel chill kan zijn in je eentje, lekker opkrullen in een deken naar goeie muziek luisteren en van jezelf houden. :hearteyes:

Maar eigenlijk is het vaker voor gekomen dat ik samen met anderen deze drugs gebruikt hebt.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Blow bijna elk weekend wel, maar nog nooit alleen gedaan. Echt geen behoefte aan.

Roken heel soms alleen maar meestal bij het uitgaan in gezelschap (of op de terugweg op de fiets dan wel in mijn eentje)

Drink doordeweeks ook bijna niet eigenlijk, zeker niet in mijn eentje.

1x keta alleen na het thuiskomen van een avondje uit, ging prima maar vond ik achteraf toch wat onverstandig, het wordt wel erg lastig om niet te vaak te gebruiken als je geen regels voor jezelf maakt.

Aan het doordeweeks gebruiken van speed en zeker van MDMA zie ik geen voordelen en dat zal ik ook nooit doen.

afraidtech

Bewuste gebruiker
alle niet hallucinerende middelen en xtc gebruik ik niet alleen, dit wil niet zeggen dat het nooit voor komt, de rest vind ik gewoon niet zo leuk om met een groep te doen

bier

Badass junkie
Ik heb nog maar één keer in men leven met iemand samen geblowed, de rest heb ik in men eentje gedaan...

Nathaniel

Wijs gebruiker
Alcohol,Wiet/Hash,Paddo's,Yellow subs/Ephedra,Kanna en 1x MDMA

Alcohol is een gewoonte.
Wiet vind ik fijn na een paar drukke dagen, even lekker de boel de boel laten en bezig zijn met waaazige filosofietjes,muziek maken en luisteren, tekenen.
Paddo's een paar keer alleen gedaan en dat heeft nu wel zown beetje mn voorkeur, kan veel dieper gaan.
De smartshopdrugsjes alsk zin heb om lekker spacend door mn eigen huis te dwalen.

De MDMA was een beetje raar, had het de avond ervoor gekregen van een vriend en toen een beetje genomen maar merkte niet veel dr van was ook al erg dronken.Ik wou het eigenlijk bewaren voor een andere keer maar kon het de volgende avond toch niet laten een paar vingertjes te nemen. Was wel leuk, eerst een beetje thuis gespaced en toen een fijne nachtwandeling in de natuur gemaakt met veel boomgeknuffel :grin:
Bij thuiskomst toen wel de rest door de plee gespoeld want als ik t al niet eens 1 dag kan bewaren zonder aan te komen :rolleyes:

Fulairyn

Belezen gebruiker
Nicotine natuurlijk :grin:

Verder rook ik regelmatig alleen wiet, vind dit zeer ontspannend, wanneer ik met andere mensen rook is er toch nooit volledige rust, en die kan ik in m'n eentje veel beter vinden.
Ook paddo's vond ik heel goed te doen alleen, ik heb een keer of 15 getript op paddenstoelen, waarvan 5 keer alleen denk ik, en ik denk dat dit toch wel de beste trips waren, veel dieper en je hoeft alleen de controle over jezelf te houden, en hoeft niet "gedwongen" contact te maken met anderen

Birdo

Fulairyn zei:
Nicotine natuurlijk :grin:

Verder rook ik regelmatig alleen wiet, vind dit zeer ontspannend, wanneer ik met andere mensen rook is er toch nooit volledige rust, en die kan ik in m'n eentje veel beter vinden.
Ook paddo's vond ik heel goed te doen alleen, ik heb een keer of 15 getript op paddenstoelen, waarvan 5 keer alleen denk ik, en ik denk dat dit toch wel de beste trips waren, veel dieper en je hoeft alleen de controle over jezelf te houden, en hoeft niet "gedwongen" contact te maken met anderen

De mensen waarmee ik doorgaans trip zitten op 1 lijn met elkaar, ook qua ervaring,
en ik geloof dat niemand zich tot iets gedwongen zal voelen.

Ieder van ons weet dat een trip diep kan gaan, ook in een groep,
en niemand zal er over oordelen als iemand wat stiller is tijdens een avondje trippen,
en er word zeker niet verwacht dat je jezelf dwingt om gesprekken te voeren.
Zolang we maar van elkaar weten dat het goed gaat.

Komt trouwens haast nooit voor, het is hiervoor vaak veels te gezellig, in een groep trippen =).
Natuurlijk is het persoonlijk of je alleen trippen als fijner ervaart,
wou alleen even reageren op het feit dat je zegt dat je je gedwongen voelt om
met mensen te gaan praten, wat in mijn ( ons ) geval voor zover ik weet niet zal voorkomen.

Bovenaan