Mijn solocarrière beslaat:
- 1 keer hasjmelk (goed dat ik in m'n eentje was, want ik ging me toch bad door overdosering :P )
- 1 keer paddestoelen (ik wist niet dat ik een zonnesteek had, dus dat werd een vreemde trip, niet helemaal bad, maar wel een beetje obscuur)
- 1 keer 2c-b (erg fijn om in je eentje te doen, makkelijk stuurbaar en ik heb er zo waar een uiterst spiritueele ervaring op gehad, dit was niet mogelijk geweest met medetrippers)
- 3 keer 4-fluoroamfetamine (wonderbaarlijk genoeg best een fijne drug om in je eentje te doen, vooral als je je huis moet schoonmaken, wel belangrijk: houdt contact met mensen via bijv. msn voor de praatkicks)
Toch vind ik trippen met anderen leuker dan in je eentje, ook omdat ik vrij empathisch ben en het dus leuk vind om anderen happy te zien.
Daarnaast kan ik erg genieten van het gevoel van eenheid; samen de trip voorbereiden, samen ervaringen en inzichten delen enz.
Een klein, intiem groepje is dan erg prettig, maar het is wel zaak dat je elkaar redelijk goed kent.
Want mijn eerste keer LSD was bijvoorbeeld samen met iemand die ik toch niet goed genoeg kende, waardoor je dat gevoel van eenheid echt mist.
Twee mensen die in dezelfde ruimte in hun eentje trippen is namelijk echt niet de bedoeling (vooral niet als 1 van de 2 wél de trip samen wilt beleven.

)