alcohol spuiten?

eliseliselise

Experimenterende gebruiker
whoat lijkt me niet zo prettig
ik weet niet of gevaarlijk is , zou best kunnen ..
maar zoiezo ben ik bang voor spuiten
dus zal hem nooit worden ^^

Rikkamwan

Newbie
De vader van een van mijn vrienden kende in Hongarije iemand die pure rum in z'n aderen spoot. Geen flauw idee hoe oud hij geworden is maar 't is mogelijk zonder acuut dood te gaan.

Judas

Wijs gebruiker
Zou er wel een lekkere combomix met spuitbare cocaine en heroine van maken luitjes. En dan lekker tegen de grens van overdosering aan. :grin:

Lapzwans

Belezen gebruiker
ik heb geen bronnen ofzo maar Steve-O van Jackass had alcohol gespoten, kheb die aflevering lang gelede gezien maar weet er niet zoveel meer van

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ja het kan wel ik ken iemand die jenever gespoten heeft heb nog nooit iemand zo raar zien doen

maar ja hij liever dat ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

space scientist

Wijs gebruiker
Rikkamwan zei:
De vader van een van mijn vrienden kende in Hongarije iemand die pure rum in z'n aderen spoot. Geen flauw idee hoe oud hij geworden is maar 't is mogelijk zonder acuut dood te gaan.

onzin, de eerste die alcohol (zonder zoutoplossingen en dergelijke) in ze aderen spuit zonder dat ze verschrompelen mag zich bij mij melden en mag mijn auto hebben

tipsyflipsy zei:
ja het kan wel ik ken iemand die jenever gespoten heeft heb nog nooit iemand zo raar zien doen

maar ja hij liever dat ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

ook de grootste onzin, denken jullie niet na voordat jullie wat zeggen ofzo?

Bovenaan