Alcohol en xtc

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraagje, vanavond ga ik met vrienden naar de stad, daarvoor ga ik bij een van die maten en zijn ouders op visite. Bij zijn ouders zal ik zeker wat alcohol drinken (zijn ouders kunnen er eerlijk gezegt wat van). Met de vrienden met wie ik ga heb ik xtc gefixed. Het plan is om vanavond te gebruiken. Ik vraag me af wat dat met het effect doet xtc en alcohol. Is het lekker naar jullie mening? Raden jullie het absoluut af?

Trouwens er word waarschijnlijk ook bij geblowt. Als jullie het echt afraden dan gebruik ik andere keer want neem de 3 maanden regel wel serieus en wil niet deze keer verneuken door bad te gaan.

Fijne avond en alvast een gelukkig nieuwjaar!

reverb

Bewuste gebruiker
Alcohol+mdma = no fun
Alcohol+tch = ok-ish
mdma+tch = fun (tch=hash)

Ik houd niet van de combinatie alcohol en mdma. Beiden drogen je uit en alcohol gaat snel overheersen. Maar mdma en dan een joint dat is geen slechte combo.

Dus: afgeraden: houd het op alcohol met een pretsigaret...

Goed uiteinde :)

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Heel erg bedankt, ik denk dat ik dat een andere keer die pilletjes ga nemen. Ik zal ff een dealer ga bellen en de nacht ga overleven met wat sos. Das altijd goed met alcohol :mrgreen:

Veel plezier vanavond en iedereen voorzichtig met het vuurwerk. Een jointje draaien met 2 vingers is wel even oefenen hoor :wink: !

it1985

Newbie
zoals reverb als beschreef xtc + alcohol no fun.

Ik heb ongeveer drie maal alcohol met xtc gecombineerd. Gewoon vanwege het feest dat ik het idee had dat de pil niet werkte. Dat is ook het enige wat ik me kan herinneren. Door deze combinatie heb ik totale black outs gehad en kan me niks meer van het feest herinneren. Daarbij waren de katers een stuk heftiger.

Ik raad het je dus sterk af. Stel je hebt een pil genomen en deze valt tegen. Gewoon geen alcohol drinken want dan wordt de ervaring nog minder en je kan je bijna niets meer herinneren

Bovenaan