alcohol en wiet

Scarecrow

Newbie
Beste Mede-Drugs vrienden. Afgelopen weekend had ik voor het eerst wiet+alcohol geprobeerd. Normaal drink ik nooit maar deze keer dacht ik laat ik het eens een keer proberen. Dus ik kan in het algemeen al slecht tegen alcohol, laat staan een joint erbij. Ken je dat gevoel dat je net wakker bent en direct opstaat om bijv. naar de wc te gaan? Dit gevoel had ik daarna ook maar dan 4x erger. Enorm misselijk thuis gekomen en een honger van hier tot aan Afrika.
Wat was jullie ervaring van wiet met alcohol? Laat me het hieronder weten :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waar is je tripreport dan?
Alcohol en wiet is bekent dat het heel slecht kan vallen.

Laatst bewerkt:

Fool

Badass junkie
Dan moet je minder van beide middelen nemen, of eventueel hasj ipv wiet roken. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dan moet je minder van beide middelen nemen, of eventueel hasj ipv wiet roken. :)
Ik heb het met hasj net zo als met wiet. Alcohol na wiet of hasj gaat wel maar hasj of wiet na alcohol wordt ik ook misselijk en raar van.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waar is je tripreport dan?
Ik heb het maar even in een ander subforum gezet, want dit is geen tripreport inderdaad.

Ja dit staat toch wel bekend als een vrij slechte combi. Eerst blowen en dan een paar drankjes gaat vaak nog wel, maar eerst flink drinken en dan blowen valt eigenlijk altijd fout.

Ik moet zeggen dat zelfs wanneer de combi goed valt ik er alsnog niet echt een fan van ben. Ik krijg dan zo'n ontzettend droge bek en vind alcohol het stonede gevoel vaak een beetje afvlakken.

Scarecrow

Newbie
Ik heb het maar even in een ander subforum gezet, want dit is geen tripreport inderdaad.

Ja dit staat toch wel bekend als een vrij slechte combi. Eerst blowen en dan een paar drankjes gaat vaak nog wel, maar eerst flink drinken en dan blowen valt eigenlijk altijd fout.

Ik moet zeggen dat zelfs wanneer de combi goed valt ik er alsnog niet echt een fan van ben. Ik krijg dan zo'n ontzettend droge bek en vind alcohol het stonede gevoel vaak een beetje afvlakken.
Ja maar het feit is dat ik meer van de drugs ben dan van de alcohol. ik ga letterlijk een keer in de 3 weken ong stappen of drinken in het algemeen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja maar het feit is dat ik meer van de drugs ben dan van de alcohol. ik ga letterlijk een keer in de 3 weken ong stappen of drinken in het algemeen
Ik drink ook zelden, nog minder vaak als jij zo te lezen. Maar hoe is dat precies relevant als antwoord op mijn post?

Bovenaan