Al lad

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hee,

Ik heb allad besteld em ben het van plan ergens komende maand/2 maanden te gaan gebruiken.

Mijn trip ervaring is zeer beperkt maar ik ben enorm geinteresseerd hierin. Heb 2x 2cb gebruikt en een aantal keer keta. Verder ben ik van de uppers maar dat heeft hier niet veel mee te maken.

Nu heb ik verschillende verhalen gelezen en ik wil geen tegenvallende trip maar ook absoluut geen gekke onverantwoorde dingen doen.

Is een zegwltje van 150 genoeg of is het een aanrader om na anderhalf uur nog een half zegeltje bij te pakken?

Ik ben 1.70 en weeg 75kg.

Thx alvast!!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijnemen is vaak niet heel effectief met psychedelica, het verlengd het effect alleen en maakt het niet sterker. Dan zit je dus waarschijnlijk gewoon langer met een net niet trip opgescheept.

Aangezien het je eerste keer al-lad is en je verder weinig ervaring met psychedelica hebt zou ik voor 1 zegel gaan en het daar bij laten. De meningen lijken nogal verdeeld over al-lad en de juiste dosering, maar je kan beter eerst kijken hoe jij erop reageert. Valt het tegen dan kun je gewoon lekker een jointje roken als je daar van houd uiteraard.

Ikzelf vond 1 zegel van 150mics nogal tegenvallen, maar ik heb veel ervaring met trippen en heb vaak ook hogere doseringen dan anderen nodig. Dus mijn persoonlijke ervaring lijkt me voor jou niet echt een goede leidraad.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hmm dan ga ik sowieso niet bijnemen, zonde haha!

Nu is het juist zo jammer dat ik jointjes haat, of geen effect of ik ga bad, nooit maar dan ook nooit is het goed gegaan!

Zijn er nog andere dingen die een trip met allad kunnen versterken? Misschien alcohol?

Lastig lastig lastig, twijfel nog steeds enorm. Aan de ene kant denk ik namelijk (zoals ook met stimulanten als x en pep meer is beter) ik wil niet een tegenvallende trip maar aan de andere kant wil ik her wel verstandig blijven gebruiken.

Enig idee wat de risicos zijn (niet qua gezondheid) qua bijvoorbeeld bad trip etc als ik anderhalve zegel neem?

Thx trouwens voor het snelle antwoord! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psychedelica en alcohol durf ik geen uitspraken over te doen, dat is een combinatie die ik nog nooit gemaakt heb eigenlijk en ook niet van plan ben.

Voor alle drugs geldt dat meer niet perse altijd beter is. Voor psychedelica nog extra, aangezien psychedelica niet alleen voor de fun zijn. Kijk zeker met relatief onbekende research chemicals kun je beter af en toe een tegenvallende trip hebben als je iets voor het eerst gebruikt. Dan kun je altijd een volgende keer wat meer gaan nemen.

De risico's van een bad trip zijn dat het zo heftig is dat je totaal flipt, in extreme gevallen van mensen ook echt gevaarlijke dingen doen. Maar meestal is het meer een soort oneindige nachtmerrie waar mensen in terecht komen. Het is natuurlijk niet echt oneindig, maar omdat tijdsbesef weg is kan het wel zo voelen. Sommigen houden er wel vervolgens nog een trauma aan over, maar dat gebeurt zeer zelden.

Het lastige zit hem in het feit dat je weinig ervaring hebt met psychedelica en dus niet goed weet hoe je gaat reageren erop, gepaard met het feit dat je een research chemical neemt waarover de meningen qua dosering nogal uiteen lopen.

Je zal zelf de afweging moeten maken of je perse genoeg wilt nemen zodat het niet tegenvalt met een hoger risico op een bad trip of dat je wat minder neemt waardoor je een lager risico hebt op een bad trip en mogelijk een tegenvallende ervaring hebt.

Hoe erg is het nou echt om een keer een tegenvallende trip te hebben? Er komt dan altijd wel weer een herkansing.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Thx psych voor het goede en uitgebreide antwoord!

Ik ga voor 1 zegel! Je hebt totaal gelijk, het is niet dat de wereld vergaat als het een beetje tegenvalt! Denk dat als ik er lekker positief inga (kijk er nu al naar uit haha) dat het ook helemaal goed gaat komen.

Mocht het de moeite waard zijn kun je een reportje verwachten!

En idd, als het tegenvalt heb ik nog 4 zegels liggen, dus waarom risico lopen terwijl ik nog meerdere herkansingen heb!

Heb je tripmiddelen nog nooit met alcohol gecombineerd dan? Met welke reden dan eigenlijk? Lijkt mij best wel een goede optie om je trip wat te versterken. Dat heb ik iig met 2cb gemerkt, een stofje dat ik enorm waardeer moet ik zeggen! 2cb is ook hetgeen geweest waardoor ik in tripmiddelen geinteresseerd ben geraakt! :)

Thx psych en fijne avond!

MeejheM

Badass junkie
Ik combineer tripmiddelen met alcohol en speed. omdat ik altijd alcohol en speed gebruik.

qua combinatie met tripmiddelen lijkt alcohol de intensiteit of diepte te dempen. Als je ooit misselijk word van drank of drugs raad ik af het te combineren. volgens mij versterken die middelen elkaars slechte kant.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb 1 keer Al-lad gedaan (ook 150mic). Het duurde uren voordat ik überhaupt wat merkte en dat was heel subtiel. Toen ik het zo'n beetje opgaf, ben ik wiet gaan zitten roken en toen merkte ik op dat ik ineens heel erg complexe visuals kreeg. Ik weet nu nog steeds niet of dat ook was gebeurd als ik die wiet niet had genomen. Maar de trip was ook niet echt prettig te noemen. Er was helemaal geen euforisch gevoel zoals met lsd en de visuals waren steeds erg monsterlijk. Het was wel een interessante ervaring juist omdat die visuals zo monsterlijk en complex waren (en heel anders dan bijvoorbeeld die van lsd) en ik me tegelijk eigenlijk gewoon nuchter voelde (los van de wiet high dan). Maar toen ik me moe begon te voelen, gingen die visuals dus heel heftig door en was het daardoor moeilijk om te gaan slapen. Rare trip was dat...

Ik ben het overigens ook eens met dat je bereid moet zijn om een "slechte" ervaring te hebben met psychedelica en dat je het anders beter niet kunt nemen. Beter dat accepteren, dan er tegen te gaan vechten wanneer het dan een keer gebeurd.

Kun je trouwens niet ergens aan lsd komen? En waarom niet eerst truffels/paddo's proberen? De klassiekers blijven imo een stuk specialer/magischer dan de RC's.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik ga het afwachten en hoop doordat ik zo onervaren ben dat het alanog een leuke trip word op 150.
Is 1 van jullie nog van plan om binnenkort een hogere dosis uit te proberen?

Gewone lsd moet wel aan te komen zijn voor mij alleen vind ik dat door een aantal negatieve verhalen in mijn omgeving nog een brug te ver.

Truffels wil ik zeker uit proberen, over een paar weekjes woon ik op mezelf dus dan heb ik alle ruimte om dat eens rustig te ontdekken.

Wat gek dat alcohol juist de negatieve kanten versterkt, met 2cb versterkt het toch juist de trip?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kan ook nog 1P-LSD proberen, welke naar mijn mening dichter bij LSD komt. AL-LAD (halve zegel) had ik kleine open eye visuals maar de CEVs waren enorm complex en omdat ik muziek luisterde leek het alsof de vormen/kleuren/dynamiek de muziek was.

Ik ben enorm gevoelig voor psychedelica en kan zo al op een halve 2cb een goede trip hebben. Met AL-LAD denk ik wel dat een zegel prima dosis is. Ik was wel wat gestimuleerd in de come up dus zal geen caffeïne drinken omdat dat het waarschijnlijk versterkt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qwertyuiopa zei:
Heb je tripmiddelen nog nooit met alcohol gecombineerd dan? Met welke reden dan eigenlijk? Lijkt mij best wel een goede optie om je trip wat te versterken. Dat heb ik iig met 2cb gemerkt, een stofje dat ik enorm waardeer moet ik zeggen! 2cb is ook hetgeen geweest waardoor ik in tripmiddelen geinteresseerd ben geraakt! :)
Eh nee, volgens mij nog nooit alcohol met psychedelica gecombineerd. Om een aantal redenen eigenlijk. Allereerst ben ik al niet echt een enorme fan van alcohol, ten tweede vind ik alcohol in combinaties vaak al helemaal vervelend (met uitzondering van stimulanten) en ten derde is alcohol een geestvernauwend middel en kan het naar mijn idee de fijne geestverruimende effecten van psychedelica alleen maar dempen. Dit laatste kan ik natuurlijk niet uit ervaring bevestigen.

Ik hoor trouwens wel vaker dat alcohol het effect van 2C-B wel redelijk versterkt. Zelf geen ervaring mee verder, maar kan me er wel iets bij voorstellen aangezien ik 2C-B best goed vind combineren met andere middelen en 2C-B persoonlijk ook echt als zeer mild psychedelicum beschouw.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hmmm interessante theorie, ik geloof je direct haha.

Aan dat jij 2cb als een hel lichte psychedelica ziet kun je makkelijk zien hoe onervaren ik nog ben. Ik vond dat al een geweldige beleving!

Ben erg benieuwd naar al lad en zal het laten weten!

Thx voor jullie reacties en tips

Bovenaan