AL-LAD

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi!

De laatste tijd hoor ik dat er een nieuwe soort LSD is die allad noemt. Ze zou minder sterk zijn en zou minder lang duren. Iemand meer info of ervaring?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nog niet , maar mij viel ook op dat 25C-NBOMe - 25iP-NBOMe - 25N-NBOMe - 25D-NBOMe etc.. compounds ( 'LSD' varianten) ineens uit de grond springen.

Over paar weken zal het moment er wel zijn :)

Al op erowid reports gelezen?

DOSAGE : 80 - 160 micrograms

DURATION : 6 - 8 h.

QUALITATIVE COMMENTS : (with 50 µg) "I am aware in twenty minutes, and am into a stoned place, not too LSD like, in another hour. I would very much like to push higher, but that is not in the cards today and I must acknowledge recovery by hour eight."

(with 80 µg) "I had a mild effect, although the doors to my repressed feelings somehow really become opened up. There was nothing transcendental here, but there were moments where I felt a conscious separation from the world about me. None of the profound meanings that I had hoped to have explained were explained."

(with 150 µg) "I felt it in less than a quarter hour, and was shooting up past a +++ in another quarter hour. Fast. Just like LSD but without the vaguely sinister push. A little time slowing, randy, no body disturbance. Dropping at six hours and totally tired and going to sleep at twelve hours. I will repeat."

(with 150 µg) "Simply beautiful. Erotic and music absorption after second hour. Clear thinking with superb imagery and good interpretation. Easy, gentle sleeping. Next day -- serene, clear-thinking peacefulness. One of the best materials ever."

(with 160 µg) "I took 160 ug at 11 AM on an empty stomach and lay down to listen to a hypnotic relaxing tape, with eye shades and headphones. The onset was very gradual over two or three hours. There was some visual distortion similar to LSD, but mild. I decided that this was about as intense as it was going to get, so I lay down in the living room with the others. The experience continued to intensify over the next hour in intermittent waves. I had to verify that I was actually in a physical room rather than in the music I was hearing. There was never any fear or panic, but I chose to retreat to a private place for the next couple of hours. Soon I started to feel worse and I tried to gain some insight and relief from my negative attitude. I prayed, and I cried, and I began to feel calmer and had more positive thoughts as to how to deal with the others, but I was still afraid to go out into the group. I was afraid that my hopelessness would bother them but I eventually went back out at about the five hour point and the rest of the day was spent pleasantly and smoothly. I took 2.5 g of L-tryptophan to sleep, and I slept well, waking twice."

(with 160 µg) "I pretreated myself with 40 milligrams of inderal 40 minutes beforehand, took the AL-LAD, and went to bed with eye-shades and ear-phones. There was a very slow onset. The effects were best described as very short bursts of loss of contact with my body, which became increasingly intense and frequent as things progressed. It became really trippy, like acid. There were no visuals with my eyes closed, but when I removed my eye-shades the floors were melting, and the wall patterns and the wood ceiling really flowed. My body felt very blob-like, and I had to get help from my sitter to get up so I could pee. I was very affected by music. There was a very long down-ramp, with physical excitation appearing to linger longer than psychic excitation. Pretty much out of it by 12 hours and I felt well the next day."

(with 200 µg) "This was taken on the tail end (seventh hour) of an MDMA experience. I felt it quickly, but it never got to a super level. Complicated erotic, good talking, looked pretty stoned, and yet I still had cognitive integrity."
Bron: Tihkal

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb ze net binnen gekregen kan eigenlijk niet wachten maar goed net een 12 uur durende trip gehad op 2C-E dus ik wacht nog even. Maar ik hoor eigenlijk alleen maar mega goeie ervaringen. Juist ook de werking van 8 uur schijnt erg fijn te zijn, vergeleken met de 12 uur van LSD (en dan de staart nog)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb AL-LAD een paar weken geleden nog gebruikt.
Ik vind LSD wel ietsjes leuker denk ik, maar dat kon ook door de set en setting komen.

In ieder geval is AL-LAD een erg leuk tripmiddel!
Ik had vrijwel geen bodyload, heerlijk gevoel en aangenaam, gewoon zeer chill.
Lijkt zéér veel op LSD, echter is de werkingsduur wat korter; 6-8uur. En dat vond ik in dit geval nou juist zo prettig, want wilde niet 10-12 uur onderweg zijn.
Ik had trouwens een zegeltje van 150 mics.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ben heel benieuwd, ga deze ook bestellen. ik heb nog nooit getript op lsd maar wel op truffels, paddo's, 2c-b en dmt. Ik denk dat dit een mooie volgende stap is.

MIA-1985

Wijs gebruiker
straatmadelief zei:
Ben heel benieuwd, ga deze ook bestellen. ik heb nog nooit getript op lsd maar wel op truffels, paddo's, 2c-b en dmt. Ik denk dat dit een mooie volgende stap is.
AL-LAD is heel erg goed te doen, als je de dingen al gedaan hebt die je opnoemt. Het is echt fijn spul.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik wacht met de AL-LAD, 1P-LSD en dergelijke die ik allemaal in huis heb liggen tot ik de originele heb gedaan namelijk LSD

straatmadelief zei:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
theholyganja zei:
Bestellen zeggen jullie dan, alsof jullie er allemaal zo gemakkelijk aanraken :tongueout:
AL-LAD en 1P-LSD zijn anders erg makkelijk te krijgen. Zoekt en gij zult vinden.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Is er nog iemand die dit heeft geprobeerd en nog een trip report hierover wil schrijven?

Heb het zelf namelijk nu ook thuis liggen van een nederlandse vendor, maar zou graag een wat uitgebreidere ervaring willen lezen. Hoe is het te vergelijken met truffels?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Erg interessant dit! Er zijn inderdaad hele positieve verhalen over AL-LAD. Ik heb 't aan m'n verlanglijstje toegevoegd. :wink: Erg benieuwd of dit vergelijkbaar is met LSD, maar dan misschien met een minder zware bodyload.

Het enige wat me niet zo aanspreekt is dat er nog niet veel bekend is over mogelijke schadelijkheid voor de gezondheid.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ElvenSpice zei:
Is er nog iemand die dit heeft geprobeerd en nog een trip report hierover wil schrijven?

Heb het zelf namelijk nu ook thuis liggen van een nederlandse vendor, maar zou graag een wat uitgebreidere ervaring willen lezen. Hoe is het te vergelijken met truffels?
Heb je het inmiddels al geprobeerd?

Ik heb het binnenkort ook binnen en ben er enorm benieuwd naar, aangezien dit een soort LSD zou moeten zijn, met een minder zware bodyload (dat lees ik erover in ieder geval). Ik ga het sowieso binnenkort wel doen en schrijf dan ook een tripreport, dus als je 't dan nog niet hebt gedaan dan kun je uitkijken naar mijn report. :wink:

Sorry voor de dubbelpost trouwens, maar het is hier niet erg druk. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik zit nog te twijfelen of ik AL-LAD neem op een festival binnenkort :). Ik ben een goed reagerende tripper. Ik kan veel hebben aan prikkels en ga ook vaker stappen met bijvoorbeeld 32mg 2C-B dus ik denk dat ik het wel ga doen en dan wat later in de trip een halfje X :)

Ik ben benieuwd naar je ervaring mindless

Mindless zei:
ElvenSpice zei:

Heb je het inmiddels al geprobeerd?

Ik heb het binnenkort ook binnen en ben er enorm benieuwd naar, aangezien dit een soort LSD zou moeten zijn, met een minder zware bodyload (dat lees ik erover in ieder geval). Ik ga het sowieso binnenkort wel doen en schrijf dan ook een tripreport, dus als je 't dan nog niet hebt gedaan dan kun je uitkijken naar mijn report. :wink:

Sorry voor de dubbelpost trouwens, maar het is hier niet erg druk. :wink:

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik heb een mindere ervaring met Al-Lad. Ik werd er erg nerveus van. Natuurlijk is trippen vaak een beetje spannend, maar meestal word je op een gegeven moment wel wat minder gespannen. Dit keer werkte het averechts. Ik werd juist echt nerveus tijdens de trip (die vooral visueel was), alsof er een nerveuze bal in me zat. Ik had ook teveel energie, ik kon hier niets mee omdat ik me slapjes en wat misselijk voelde als ik me bewoog en onrustig als ik stilzat. Energie in positief omdraaien lukte niet.. Mijn tripmaatje hielp me helaas ook niet echt hieruit te komen. Na een paar uur was ik het beu en nam ik lorazepam. Vanaf dat moment was het wel relaxed en dromerig, zelfs wat dissociatief (het gevoel dat ik in drie schroefjes uiteen rolde op de grond, wat niet onaangenaam was).

dewilde

Experimenterende gebruiker
Zelf 1x al-lad gedaan, zegel van 150ug (volgens vendor), en eigenlijk nauwelijks wat van gemerkt. Lichte moodlift wel en misschien iets meer intense kleuren, maar verder niets eigenlijk.
2 anderen die dezelfde zegels hadden (vrouw 20jr/165cm/60kg en man 26/175/65) merkten er ook bitter weinig van.

Hoewel er dus ook de mogelijkheid bestaat dat de zegels minder dan 150ug bevatten ben ik er ook echt niet van overtuigd. Ik wil op enig moment nog wel eens 2 zegels proberen, maar als iemand me er om vraagt zal ik het niet snel aanraden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
bobsacamano zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik AL-LAD neem op een festival binnenkort :). Ik ben een goed reagerende tripper. Ik kan veel hebben aan prikkels en ga ook vaker stappen met bijvoorbeeld 32mg 2C-B dus ik denk dat ik het wel ga doen en dan wat later in de trip een halfje X :)

Ik ben benieuwd naar je ervaring mindless
Je hebt vast m'n tripreport inmiddels gelezen, maar ik denk dus dat AL-LAD niet echt leuk is voor een festival. De trip ging nooit echt 'los' en ik had er wiet bij nodig om echt visuals te krijgen. Toen nog steeds niet een fullblown trip gevoel. Nog maar 1x AL-LAD geprobeerd, maar 't lijkt wel aardig overeen te komen met anderen op 't forum (die er dus ook niet zo van onder de indruk waren).

dewilde zei:
Zelf 1x al-lad gedaan, zegel van 150ug (volgens vendor), en eigenlijk nauwelijks wat van gemerkt. Lichte moodlift wel en misschien iets meer intense kleuren, maar verder niets eigenlijk.
2 anderen die dezelfde zegels hadden (vrouw 20jr/165cm/60kg en man 26/175/65) merkten er ook bitter weinig van.

Hoewel er dus ook de mogelijkheid bestaat dat de zegels minder dan 150ug bevatten ben ik er ook echt niet van overtuigd. Ik wil op enig moment nog wel eens 2 zegels proberen, maar als iemand me er om vraagt zal ik het niet snel aanraden.
Jullie dus ook al. Er begint zich hier een patroon te vormen... Toch apart dat tripreports die ik online had gelezen vaak erg positief waren. Velen zeiden dat AL-LAD zo op LSD lijkt, maar dan met een kortere werking en minder bodyload. Die laatste twee punten klopten wel bij mij, maar het leek in de verste verte niet op LSD.

MeejheM

Badass junkie
de meeste van dit soort middelen kun je bij wat vrij denkende chemisch farmaceutische bedrijven wel krijgen, ik zou graag voorbeelden posten hoe professioneel en klinisch dit soort site's er soms uitzien, maar dat kun je zelf ook vinden.

ik ben trouwens zelf geen cavia of muis, dus ik laat deze groep middelen lekker staan. of het ligt over 10 jaar in de apotheek, of het staat op lijst 1 van de opiumwet tegen die tijd.

Bovenaan