KoLijntje
Belezen gebruiker
Ik gebruik al meer dan 1,5 jaar gemiddeld 5 dagen per week 4FMPH (-Ritalin), Dexamfetamine (voorgeschreven) en zo nu en dan een andere stimulant. Daarvoor heb ik een speedverslaving gehad, en hoewel dit duidelijk veel en veel minder slopend en schadelijk voelt (en ik ook niet meer zo compleet van de wereld ben) vraag ik me toch wel de laatste tijd vaker af: moet ik op basis van die jaren bij de huisarts niet een keer een check laten doen? Organen, hart?
Maar hoe geef je zoiets aan? Zonder dat je (nog) directe klachten hebt? Ben toch bang voor een oordeel. Ik ben van een levensstijl met pep, te veel alcohol en zelfs een paar keer per jaar GHB gegaan naar deze levensstijl. Dat is in elk geval nog iets positiefs.. Nog steeds zeker niet perfect, zeker niet door m’n onregelmatige slaapritme.
Nu 4FMPH en RC’s aan het verdwijnen zijn, is dat misschien wel het moment om het enkel op m’n Dex te gaan proberen.
iemand hier die een soortgelijk probleem herkend? Bedankt!
Maar hoe geef je zoiets aan? Zonder dat je (nog) directe klachten hebt? Ben toch bang voor een oordeel. Ik ben van een levensstijl met pep, te veel alcohol en zelfs een paar keer per jaar GHB gegaan naar deze levensstijl. Dat is in elk geval nog iets positiefs.. Nog steeds zeker niet perfect, zeker niet door m’n onregelmatige slaapritme.
Nu 4FMPH en RC’s aan het verdwijnen zijn, is dat misschien wel het moment om het enkel op m’n Dex te gaan proberen.
iemand hier die een soortgelijk probleem herkend? Bedankt!