Afwisselende intensiteit trippen

when-the-trip-go-bad

Experimenterende gebruiker
Volgens mij kan de dosis psilocine en psilocybine sterk verschillen per doosje bij truffels.

Vroeger heb ongeveer 30 keer getript afwisselend sterk en licht onlangs ik altijd de zelfde nam, dus zou ik zeggen je weet niet wat te wachten staat het kan dan wel heel intens zijn is goed als het leuk blijft.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De sterkte van truffels kan zeker verschillen per doosje, het is namelijk een natuurproduct.

Wat echter ook mee speelt is dat bij alle psychedelica, dus niet alleen truffels, de ervaring per keer sowieso erg kan verschillen en afhankelijk is van set en setting. Ook als je dus pure psilocybine zou hebben zal bij eenzelfde dosis de intensiteit uiteenlopen per keer.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je je niet volledig vertrouwt voelt met de concentratie in truffels/paddos kun je altijd nog naar een chemische verwant gaan zoals 4-AcO-DMT waar je precies weet hoeveel je neemt.
Maar zoals Bee al aangeeft verschilt het enorm per set & setting. De ene keer heb je wat meer te verwerken qua ervaringen dan de anderen keer, muziek kan je trip ook intenser maken door op je verbeelding in te spelen. Dit werkt namelijk ook erg goed in psychotherapie met Psilocybine/MDMA. Los laten/ meegaan is naar mijn mening nog altijd de sleutel tot elke trip.

when-the-trip-go-bad

Experimenterende gebruiker
ElvenSpice zei:
Als je je niet volledig vertrouwt voelt met de concentratie in truffels/paddos kun je altijd nog naar een chemische verwant gaan zoals 4-AcO-DMT waar je precies weet hoeveel je neemt.
Maar zoals Bee al aangeeft verschilt het enorm per set & setting. De ene keer heb je wat meer te verwerken qua ervaringen dan de anderen keer, muziek kan je trip ook intenser maken door op je verbeelding in te spelen. Dit werkt namelijk ook erg goed in psychotherapie met Psilocybine/MDMA. Los laten/ meegaan is naar mijn mening nog altijd de sleutel tot elke trip.

Nouw is de vraag om dat het een natuurproduct is dat die wordt gekweekt op industriel vlak gebruiken ze ook groei hormonen en dergelijke het lijkt mij als je zou plukken in natuur of die wel zo sterk kunnen zijn dan in de smartshops, toen ik zelf paddo's had gekweekt waren die niet zo sterk als truffels

Een keertje toen met trippen had ik intense close eye visuals wat wel beetje schrikken was als ik achter af bekeek

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Denk eerlijk gezegd niet dat ze groeihormonen gebruiken, maar dat de omstandigheden waarin ze die truffels kweken gewoon optimaal zijn (pH waarde, mineralen, vochtigheid ect).
Het ligt er maar aan hoe intens jij je trip wilt hebben, aan de hand daarvan kies je dan gewoon je dosering (je kan op erowid thresholds opzoeken) en dan zal het altijd nog een beetje kunnen verschillen door set & setting of je huidige emotionele toestand :P

Bovenaan