Afteren

El Retro

Wijs gebruiker
Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?

Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!

matthijs

Badass junkie
Hmm.. moet zeggen dat ik het altijd wel prettig vind om nog eventjes te chillen na een feest. Soms kan je toch niet slapen :tongueout:
Tot een uurtje of 9 ofzoiets...
We hebben in Groningen pizzaria's die tot 8 uur 's ochtends open zijn dus daar kan je anyway altijd wel terecht. Verder hebben we niet echt sluitingstijden dus vaak kom je pas rond 6en een club uitgerold.

Mindless1985

Badass junkie
Als ik om 8 uur 's ochtends van een feest terug kom en dan ga slapen is m'n hele ritme fucked up, dus blijf ik liever tot een uurtje of 11 's avonds wakker en ga dan maandag een beetje brak naar school, dan heb ik tenminste van te voren fatsoenlijk geslapen ipv dat ik zondag om 4 uur 's middags wakker word en dan niet meer kan slapen 's avonds..

Jeller

Badass junkie
ik vind dat ook nog leuk beetje uitchillen..
heb ooit eens gehad dat ik wakker bleef tot 2 uur 's middags, dan ging slapen en om 1 uur 's nachts wakker geworden.. heb dan wat gegeten enzo en om 2 uur 's weer gaan slapen en om 11 uur weer wakker worden :tongueout:

zo'n 20 uur slaap is wel veel hehe

Mindless1985

Badass junkie
Dat had ik vorig weekend.. vrijdagnacht LSD gedaan, toen zaterdag overdag van 12 uur 's middags tot een uur of 9 geslapen, toen even naar een verjaardag toen om 12 uur weer gaan slapen tot 1 uur 's middags.. ook 20 uur :P Toen 's avonds rond een uur of 2 weer gaan slapen, toen maar 6 uurtjes.

Jeller

Badass junkie
mja meestal slaap ik maar een puur uurtjes als ik veel gezopen heb en dan de volgende dag lang slapen

Solidius

Badass junkie
Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder. En wat werken betreft neem ik dan sowieso de maandag en dinsdag vrij :smoke:

spacekonijn

Badass junkie
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.

dallandra

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.

ja,en dat verknipte is juist wat ik er zo kut aan vind.

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:

Maar als het toch gewoon gezellig is? Slapen is voor mietjes :tongueout:

Jeller

Badass junkie
op goa blijft het wel eens doorgaan tot de middag en dan is de sfeer er nog altijd in.. dus dan zie ik nog geen reden om te gaan slapen

caatje

Badass junkie
dallandra zei:
ik ken wel mensen die t doen,maar zelf heb ik er geen behoefte aan

Ik hoef ook niet zo nodig. Ik heb er een hekel aan als ik x op heb om het dan licht te zien worden. Vanaf de 1ste pil die ik nam is dat al zo.

Belg

Newbie
ik denk dat de meeste gewoon naar een after stappen...

1. omdat ze nog niet uitgefeest zijn (kan gebeuren hé !)
2. omdat ze nog paar uur willen genieten van hun drugs want geef toe, eens je gaat slapen en je wakker word... is het verhaal over

that's why :grin:

nu ja, ik doe het ook maar 15weekends denk ik per jaar
meestal rond 6u heb ik het wel gezien hoor :stoned:

matthijs

Badass junkie
El Retro zei:
Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?

Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!

maar als je uit gaat, gaat het er toch ook niet om da het donker is...

Lana

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:

Dat verknipte is juist het leuke eraan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hier in Heerlen is alles om 03:00 uur dicht, het is hier ook niet echt spannend uitgaan. Leuk om even wat te gaan drinken, maar echt uitgaan doe ik af en toe in Amsterdam of een andere grote stad. Op een goa/psy feest gaat de boel ook nog wel eens door tot 10 - 12 uur 's ochtends, en bijna altijd blijven dan nog genoeg mensen! Dan ga ik zelf ook lekker door. Ik ben pas moe als ik er echt mee kap, of dat nou om 06:00 is of om 11:00.

azgaza

Badass junkie
Ik ga niet zo vaak uit naar feesten en dansgelegenheden, maar nachten half doorhalen doe ik toch wel elk weekend, dan slaap ik echt niet voor 6 uur 's ochtens, en dan waren er ook wel keren dat we dachten 'tja het is nu al zo laat, dan kunnen we net zo goed opblijven' (uur of 10-11 in de ochtend bv).

Als ik ooit toch naar een dansplek zou gaan, weet ik zeker dat ik een van die mensen zou zijn die smiddags nog lekker doorgaan met feesten.

Freezing

Bewuste gebruiker
na feesten gaan we meestal met n groepje gwn ergens chill een joitn roken en dan naar huis, meestal slapen hele ritme verneukt idd maarja nog een joint roken en je komt wel in slaap savonds

Jeller

Badass junkie
dit weekend had ik nog een halve trip bijgepakt om 5 of 6 uur en om 8 uur zat is dus volledig 'den bos in' :tongueout:

was heel leuk, maar om 10 uur gaan slapen om 12 uur opgestaan en nog zitten trippen tot 3 uur 's middags hehe

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik vind het voor een keer wel leuk om een nacht doorgaan. :)
Maar vaak moet ik zondag werken dus ik doe het eigenlijk nooit.
En alleen als het buiten lekker weer is.

jasper

Wijs gebruiker
het is altijd leuk om nog effe na te feesten als je nog onder invloed bent en de sfeer relaxt was

El Retro

Wijs gebruiker
Als je nog coke of GHB hebt is afteren leuk. Maar speed of pillen bijnemen heeft geen nut en maakt alleen nog maar meer paranoia, althans bij mij.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik after eigenlijk tot zondagavond laat door bij iemand thuis.. Als ik echt te gaar ben pak ik 2 uur slaap smiddags, maar als ik langer slaap kan ik dat 's avonds echt niet meer.. Vaak vind ik het ook gewoon te leuk en wil ik dat het niet over gaat hehe.

Jeller

Badass junkie
Belg zei:
ik denk dat de meeste gewoon naar een after stappen...

1. omdat ze nog niet uitgefeest zijn (kan gebeuren hé !)
2. omdat ze nog paar uur willen genieten van hun drugs want geef toe, eens je gaat slapen en je wakker word... is het verhaal over

that's why :grin:

nu ja, ik doe het ook maar 15weekends denk ik per jaar
meestal rond 6u heb ik het wel gezien hoor :stoned:
bwa vorige keer werd ik wakker om 12 uur 's middags en heb ik nog zitten trippen tot 4 uur :tongueout:

Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden.

Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
afteren doe ik meestal op de fiets naar huis
of ergens in de stad jointje roken
maar als het licht is inderdaad
naar huis, lekker pitten

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
afteren doe ik meestal op de fiets naar huis
of ergens in de stad jointje roken
maar als het licht is inderdaad
naar huis, lekker pitten
of nog lekker discovery channel kijken, wat lekkers eten in bed :hearteyes:

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
Ik vroeger weekendje bestond zaterdagnacht Illusion, dan afterclub Carat intsstijd ook al lang dicht doorgaan tot zondagavond 0u en dan naar La Rocca en dan maandagochtend soms nog ke Carat.
Toen Carat geslote werd vaak na The King's ma is intss ook voor 4maanden dicht allez in King's ben ik al dik anderhalf jaar ni meer geweest sinds ik aan de kust woon nu enkele maanden gelede is er in Oostende eentje geopend afterclub dus is nu geslote vo 4 maanden geluidsoverlast wtf zeg ligt in uitgaansbuurt, + gaat pas s'ochtends open dus begrijp ni hoe dat het kan geluidsoverlast and by the way zulle naar men gedacht meer last hebben van de nachten dan overdag, ze nemen steeds meer van ons, open your eyes peop and wake up, een protestmars zouden we er beter eens voor houden tegen the gouvernement ma ach ja.
Anyway feesten gaat bijna beginnen me happy :sunglasses: :hearteyes: :)

TofkeThe1

Ja allmost vergeten dus de afters worden vaak bij mij gehouden wel zalig en van men geburen heb ik geen last schatten van mensen om het zo te zeggen of anders soms eens bij vriendin of vriend maar over het algemeen hier love it.

Vince_

Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen.
Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!

Bovenaan