Afkickverschijnselen van Cannabis!

Heb jij afkickverschijnselen van wiet als je stopt met Cannabis?

• Ja

Stemmen: 69 71,9%
  • Nee, die zijn er niet...

Stemmen: 27 28,1%

• Totaal aantal stemmers
    96

BacingsPen

Badass junkie
Hebben jullie ook last van afkickverschijnselen na het stoppen met dagelijks Cannabis gebruik? Ik heb ze namelijk wel! Vaak heb ik na vakanties waarin ik bijna iedere dag gebruik last van de volgende dingen:

- Ontzettend actieve hersenen, ik heb dan ook de behoefte erg veel te praten.
- Als ik iets vertel heb ik soms moeite met het einde van mijn verhaal, aan het einde vertel ik niets toe dienende informatie...
- Tegen de avond heb ik wel eens lichte hoofdpijn(dit hoeft natuurlijk niet per se een afkick verschijnsel te zijn, maar wie weet) Als ik dan hoofdpijn krijg en ik gebruik tegen de pijn cannabis :grin: heb ik ook extreem veel nodig er wat van te voelen...
- Ik heb meestal niet zoveel zin om te eten of heb honger op rare momenten... Wil verder vooral veel snoepen...
- Op sommige momenten ontzettend veel energie!
- mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan...

En onwaarschijnlijk(edit: De nederlandse taal wordt respectloos gebruikt :tongueout:) zijn er nog wel meer dingen maar die ben ik op het moment even vergeten:P

Ben nu 3 dagen gestopt en heb van het meest van daarboven nog last:P Al vind ik niet alles echt een last te noemen want veel nadenken en die energie kan ook een voordeel zijn!

Hoe zit dat bij jullie?

BacingsPen

Badass junkie
owja in slaap komen idd ook wel is(valt bij mij nog wel mee) eerder heb ik last van moeilijk uit me bed komen(als ik de avond er voor wel wat heb gehad lukt het me gek genoeg wel:confused: en idd sjaggie ben ik ook wel eens maar dat heeft ook vooral met je geestelijke gesteldheid te maken denk ik

Mac...

Badass junkie
Heb het zelf nooit ervaren, en ben met regelmaat van dagelijkse 4 á 5 jointjes op een dag in een keer gestopt. Hooguit 1 of 2 nachtjes niet goed kunnen slapen, maar dat noem ik geen afkickverschijnselen

BacingsPen

Badass junkie
Mja, het licht(edit: liGt) er ook een beetje aan wat je afkickverschijnselen noemt het:P Het is geen harddrugs:P

Mac...

Badass junkie
tsja, naweeën of bijverschijnselen denk ik dan aan.
Maar het in ieder geval niet onder afkickverschijnselen.

BacingsPen

Badass junkie
Ontwenningsverschijnselen: alleen bij mensen die langdurig en veel gebruikt hebben.
Zij kunnen last krijgen van: onrust, zweten, hoofdpijn, problemen met inslapen en trillen.

Toch wel mogelijk dus, ontwenningsverschijnselen...

Hoezo je kan niet verslaafd raken aan Cannabis? :P

caatje

Badass junkie
zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen

Emo

Bewuste gebruiker
vooral geestelijk : zin in een joint
lichaamelijk niet in slaap komen ( is dat lichamelijk eigenlijk :rolleyes: )

Jeller

Badass junkie
er zijn er wle een soort van bij sommige personen maar bij mij niet echt.. slapen heb ik zelfs niet zo veel last van gehad

Bubblegum

Newbie
nee, wel misschien wat bijverschijnselen
moeite met in slaap komen uit bed komen
en je merkt hoe erger je vergeetachtiger je
bent geworden :P kei vervelend, maarja moet
niet al te moeilijk zijn om mee te stoppen
maarja als je nog niet hoeft :wink: :stoned:

matthijs

Badass junkie
Stoppen met wiet zie ik altijd best tegenop en de eerste dagen heb ik wel moeite om in te slapen, maar daarna gaat het prima.

A

Anonymous

Gast
Lichamelijk? eerste 1-2 dag(en) zweten, verveling en slapeloos heid, zal wel tussen mijn oren zitten.

paula

Newbie
mee eens

caatje zei:
zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen

ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word

HB

Newbie
Ben nu met 'n poging bezig, vijf dagen niet geblowd. Is in principe 'n record. Heb ik er echt moeite mee. Kan amper slapen, lig uren wakker in m'n nest, heb 'n heel zwaar hoofd en voel me aan de ene kant klote, maar aan de andere kant voel ik me beter dan ik me in jaren heb gevoeld. Moet 't eigenlijk volhouden, maar twijfel nu wel. Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen. Maja kost weer geld en tijd. Suc6 iedereen :confused:

caatje

Badass junkie
HB zei:
Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen.

in elk land is t te verkrijgen, het is alsof het op je voorhoofd staat geschreven dat je een gebruiker bent. Op de een of andere manier is er altijd wel wat te ritselen

BacingsPen

Badass junkie
caatje zei:
HB zei:
Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen.

in elk land is t te verkrijgen, het is alsof het op je voorhoofd staat geschreven dat je een gebruiker bent. Op de een of andere manier is er altijd wel wat te ritselen

Denk jij dat je in Thailand ofzo het risico durft te nemen?! :beer:

Mac...

Badass junkie
Een goede dealer ziet idd aan je kop of en wat je gebruikt. En sowieso onbewust zoek je ook altijd wel die situaties op, maar in Thailand zou ik me nog wel inhouden.

Knikker

Newbie
Als je stopt met blowen rook je meestal ook minder tabak aangezien de meeste mensen tabak bij hun joint doen. Als het nicotine niveau te laag word krijg je ontwenningsverschijnselen zoals:
gespannen-, rusteloos- en prikkelbaarheid, slapeloosheid en lichamelijke klachten zoals bijvoorbeeld buik- en hoofdpijn.

misschien komt het daardoor?

Tommetjah

Belezen gebruiker
ik heb het niet, maar ik ben 15 jaar en ik blow nog maar een paar maandjes, wel logisch dat ik het nog niet heb :P

Boner

Belezen gebruiker
Ik kan dan niet slapen, denk gewoon constant aan wiet, en wat ik zou kunnen doen als ik stoned ben.

Kverveel me gwoon dan!

raizeredge

Wijs gebruiker
alleen geestelijk dat je zin heb in een joint maa volgens mij lichamelijk is het niet heb nog nooit wat gevoelt van de keren dat ik gestopt ben

acidboy

Badass junkie
Niet slapen, veel zweten, veel drukke gedachten en nogal chaos in mn hoofd. Gehoorshallucinaties, maar die heb ik maar 1 keer gehad toen ik stopte, ik lag dan altijd wakker in bed en dacht dat ik dingen hoorde die er totaal niet waren. En dat constant een paar nachten achter elkaar, erg irritant.

Met name 's avonds werd ik superonrustig en druk (maarja, dat was normaal ook mn blowmomentje).

forslure

Newbie
wat een bullshit man cannabis niet verslavend

echt regel recht onzin ik werk met jongeren die ZWAAR verslaafd zijn aan cannabis en die kunnen gewoon niet stoppen zonder hulp!

hightone

Experimenterende gebruiker
ik rook al een hele tijd iets van 6 joint per dag en als ik stop dan kan ik niet in slaap raken, als ik dan slaap wordt ik om de 2 uur al zwetent wakker.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?
en ik rook geen tabak

azgaza

Badass junkie
Ik zeker wel; ik slaap niet als ik stop en ik ben idioot druk. Maar het kan ook zijn dat ik normaal zo ben en stoned niet en dat ik dus denk dat het afkickverschijnselen zijn maar dat ik mijzelf weer ben geworden. Ik weet het niet eigenlijk, voorlopig stop ik maar gewoon niet.

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb nu al 3 dagen geen wiet meer gepaft. En voordien pafte ik eigenlijk bijna elke dag (1 of meer .. en vooral savonds)

En wat heb ik?:
-Ik geraak niet meer makkelijk in slaap eigenlijk, meer in de zin dat ik moeilijk moe wordt eigenlijk.
-Sneller geirriteerder.
-Voel me slapper en lusteloos.
-Geen zin om te eten.
-M'n lichaam beweegt nog altijd niet soepel en smooth. (vooral dan aan uw nek & armen)
-Opstaan in zweet.

Maar al bij al valt het nog best mee eigenlijk.

Bovenaan