BacingsPen
Badass junkie
Hebben jullie ook last van afkickverschijnselen na het stoppen met dagelijks Cannabis gebruik? Ik heb ze namelijk wel! Vaak heb ik na vakanties waarin ik bijna iedere dag gebruik last van de volgende dingen:
- Ontzettend actieve hersenen, ik heb dan ook de behoefte erg veel te praten.
- Als ik iets vertel heb ik soms moeite met het einde van mijn verhaal, aan het einde vertel ik niets toe dienende informatie...
- Tegen de avond heb ik wel eens lichte hoofdpijn(dit hoeft natuurlijk niet per se een afkick verschijnsel te zijn, maar wie weet) Als ik dan hoofdpijn krijg en ik gebruik tegen de pijn cannabis
heb ik ook extreem veel nodig er wat van te voelen...
- Ik heb meestal niet zoveel zin om te eten of heb honger op rare momenten... Wil verder vooral veel snoepen...
- Op sommige momenten ontzettend veel energie!
- mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan...
En onwaarschijnlijk(edit: De nederlandse taal wordt respectloos gebruikt
) zijn er nog wel meer dingen maar die ben ik op het moment even vergeten:P
Ben nu 3 dagen gestopt en heb van het meest van daarboven nog last:P Al vind ik niet alles echt een last te noemen want veel nadenken en die energie kan ook een voordeel zijn!
Hoe zit dat bij jullie?
- Ontzettend actieve hersenen, ik heb dan ook de behoefte erg veel te praten.
- Als ik iets vertel heb ik soms moeite met het einde van mijn verhaal, aan het einde vertel ik niets toe dienende informatie...
- Tegen de avond heb ik wel eens lichte hoofdpijn(dit hoeft natuurlijk niet per se een afkick verschijnsel te zijn, maar wie weet) Als ik dan hoofdpijn krijg en ik gebruik tegen de pijn cannabis
- Ik heb meestal niet zoveel zin om te eten of heb honger op rare momenten... Wil verder vooral veel snoepen...
- Op sommige momenten ontzettend veel energie!
- mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan...
En onwaarschijnlijk(edit: De nederlandse taal wordt respectloos gebruikt
Ben nu 3 dagen gestopt en heb van het meest van daarboven nog last:P Al vind ik niet alles echt een last te noemen want veel nadenken en die energie kan ook een voordeel zijn!
Hoe zit dat bij jullie?
)