aluminio
Newbie
ik heb na een 7 jaar verslaafd te zijn geweest aan de bruine en paar mislukte stoppogingen voor de 3de keer de gevangenis in beland. Dan besloten om niet meer om te gaan met het heroinecircuit als ik vrij zou komen.Ben in de zomer van 2011 vrijgekomen en dat is me gelukt, ik had toen wel 80mg methadon. Door nieuwe sociale contacten ben ik regelmatig speed gaan gebruiken wat ik tijdens mijn heroineverslaving ook sporadisch deed als het op m'n weg kwam. Raar maar waar, ik kon soms een week lang speed doorgebruiken zonder heroine vroeger en dat was nu ook het geval met methadon. Was dan mss wel soms 4-5 dagen wakker met paranoia en hallucinaties en al maar ik voelde me lichamelijk goed. Ik ben m'n methadon dan langzaam gaan afbouwen per 1 à 2 mg om de paar maanden en gebruikte in het weekend speed, meestal van vrijdag tot maandag/dinsdag omdat ik dan intensief kon bezig zijn met muziek maken en andere hobbies.Nu heb ik een 3-tal weken geleden op 7 mg methadon helemaal gestopt ermee. probleem is nu wel dat ik elke dag speed gebruik sedert een jaar. Als ik nu eens een dag zonder zit, ben ik een wrak en dat is ng zacht uitgedrukt. Heb een tijdje benzo's genomen om te kunnen slapen en kalmeren (tranxène & zopiclone) maar die gingen binnen als snoepjes, moest soms tot 7-8 zopi's 7.5mg nemen om in slaap te raken .ben er dan ook maar mee gestopt.Het is serieus uit de hand aan het lopen, ben in 5 maanden ook 30kg vermagerd en zwaar depressief, zelfs tijdens speed. Iemand tips om dit terug onder controle te krijgen?