wat is een tamam? zusje van temazepam?Bekijk bijlage 66892Hier in ieder geval Cold Turkie Achmeth.Nakbas
Hij denkt: "Tamam, çekmek istiyorum"
Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.gaat m niet worden deze week![]()
geen weekplan en ja serieus.Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.
Ik heb wel eens dergelijk troep afgebouwd en had het in een jaartje gepiept!
Ok, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen.geen weekplan en ja serieus.
indd al 19 jaar 40 mg temazepam 40 mg citalopram 50mgm oxycodon 25mg quiatipine alcohmol en weed plusm 2 pakjes sigaretten
zeker weten heb afspraak met psychiater dus eerste stap is gezetOk, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen.
When?ok here we go.
Psychiaters hebben overal een pilletje voorIk snap die quetiapine alleen niet....je slikt al tema voor het slapen neem ik aan. Zie dat zoveel, het Zwitserse zakmes werd het ooit genoemd😂😂
Heb geduld en probeer innerlijke rust te krijgen ,soort van mediteren om in evenwicht te komen.Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.
Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn.Deze hoort toch bij verslaving thuis en niet in trip reports?
Ik snap die quetiapine alleen niet....je slikt al tema voor het slapen neem ik aan. Zie dat zoveel, het Zwitserse zakmes werd het ooit genoemd😂😂
Als ik jouw doseringen zie wordt dat een jarenplan. Waarom wil je stoppen, en waarom met alles?
heel veel sterkte je hebt in ieder geval al de moed gehad om het weg te gooien ik hoop tot je het goed maakt en tot het iedere dag een beetje beter en makkelijker voor je gaat zijn.Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.
Vreemde redernering van je behandelaar om een Antipsychotica in te zetten naast een SSRI ,tenzij je psychotisch ben of gevoelig daarvoor ben.Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn.
Ik wil niet stoppen maar om geholpen te worden met EMDR therapie voor ptss ivm woningbrand waarbij mijn kinderen het maar kantje boord hebben overleeft.
Temazepam voor slapen voorgeschreven maar ik neem twee keer per dag ochtend en namiddag een capsule van 20 mg om even een paar uurtjes rust in mijn hoofd en lijf te hebben.
Om emdr therapie te doen moet je volgens mijn psychiater geheel abstinent zijn van oxycodone temazepam cannabis alcohol etc.
Dank je voor je steun!heel veel sterkte je hebt in ieder geval al de moed gehad om het weg te gooien ik hoop tot je het goed maakt en tot het iedere dag een beetje beter en makkelijker voor je gaat zijn.
Ik heb het tegenover gestelde ervaren.Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.
Seroquel wordt heel veel off label voorgeschreven, je kan er zo mee stoppen laag gedoseerd. De combi wordt voorgeschreven omdat het de ssri ondersteunt en de eigen serotonine huishouding beter op gang komt waardoor slaapproblemen verminderen. Vind het zelf ook onzin maar er wordt goed aan verdiend.Vreemde redernering van je behandelaar om een Antipsychotica in te zetten naast een SSRI ,tenzij je psychotisch ben of gevoelig daarvoor ben.
Seroquel is best een krachtig middel ,veel artsen schrijven het uit als slaapmiddel naast een SSRI die je weer overtollige energie geeft als het goed aanslaat.
Dus ik ben benieuwd.
Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.