Afbraak van amfetamine

arkey919

Newbie
Beste drugsformerss,
Ik weet dat de vraag over de tijd dat speed aantoonbaar is in de urine al heel vaak is gesteld. Dit zou namelijk maximaal 4 dagen zijn. Maar wat ik mij afvraag, is ten eerste hoe amfetamine het lichaam uit gaat, en hoe je dit eventueel zou kunnen versnellen. En ten tweede vroeg ik mij af of je dan de 5e dag na gebruik, daadwerkelijk niets meer in een test zult vinden.
Alvast bedankt voor jullie reacties :grin:

SirErick

Wijs gebruiker
arkey919 zei:
wat ik mij afvraag, is ten eerste hoe amfetamine het lichaam uit gaat
Het hart pompt het bloed naar onder andere naar de hersenen, lever en de nieren. Deze drie organen zorgen voor de effecten, de afbraak en de uitscheiding. In de lever wordt een deel van de speed verder afgebroken, maar het grootste deel verlaat echter onveranderd via de nieren het lichaam. Met andere woorden: de nieren filteren de afbraakstoffen uit het bloed waarna ze door de urine uitgescheiden worden.

arkey919 zei:
en hoe je dit eventueel zou kunnen versnellen
Alvast bedankt voor jullie reacties :grin:
De hoeveelheid amfetamine die het lichaam verlaat is afhankelijk van de zuurgraad (pH) van de urine, dus als de urine zuur is dan wordt amfetamine sneller via de urine uitgescheiden.

arkey919 zei:
En ten tweede vroeg ik mij af of je dan de 5e dag na gebruik, daadwerkelijk niets meer in een test zult vinden.
Dat ligt eraan hoe zuur je urine is, maar als je het niet vaak gebruikt dan hoef jij je geen zorgen te maken. Echter, in het haar is speed tot (ongeveer) een jaar na gebruik aantoonbaar.

Fool

Badass junkie
Bij éénmalig gebruik zal je op dag 5 echt niets meer vinden(wel eventjes aan het eind van dag 4/begin dag 5 plassen), als je een jaar lang hebt gesnoven heb je kans dat het opeens wel te vinden is. :P

Verder klopt SirErick zijn verhaal, voor zover ik weet, prima. :wink:

SirErick

Wijs gebruiker
Fool zei:
Verder klopt SirErick zijn verhaal, voor zover ik weet, prima. :wink:
Uiteraard klopt het, mits member "arkey919" geen nierpatiënt is, want als hij dat wel is dan duurt het langer voordat amfetamine het lichaam heeft verlaten.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Via een haar test die ze zelden doen kan het wel nog vastgesteld worden.
Tenzij je je helemaal kaal scheert.

Vroeg me af als dit ook op je schaamhaar, okselhaar of gewoon in het algemeen ''lichaamsbeharing'' teruggevonden kan worden?

SirErick

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
Vroeg me af als dit ook op je schaamhaar, okselhaar of gewoon in het algemeen ''lichaamsbeharing'' teruggevonden kan worden?
Ja, dat kan zeker. Immers, het maakt niet uit of het haar op je hoofd groeit of ergens anders.

MeejheM

Badass junkie
ongetwijfeld, maar gangbare drugs tests zijn doorgaans bedoeld om relevant, dus vrij actueel gebruik, vast te stellen.

hoe langer ze terug zullen moeten zoeken hoe onbetrouwbaarder de resultaten. een blaastest voor alcohol in je bloed test op alcohol op dat moment in je bloed. als je langer terugwil in de tijd zoeken ze vaak naar metabolieten(spullen van het afbreken van een stof) gaan zoeken.

wie zegt er dat in het drinkwater of iets dergelijks geen stoffen zitten die dezelfde stofjes bevatten, welke op lange termijn opgebouwd worden in je lichaam.

je moet jezelf eigenlijk afvragen waarom je niet voor echte zekerheid gaat, en gewoon de drugs achterwege laat voor een test. ze testen je niet voor niks. gratis is het niet.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
ongetwijfeld, maar gangbare drugs tests zijn doorgaans bedoeld om relevant, dus vrij actueel gebruik, vast te stellen.

hoe langer ze terug zullen moeten zoeken hoe onbetrouwbaarder de resultaten. een blaastest voor alcohol in je bloed test op alcohol op dat moment in je bloed. als je langer terugwil in de tijd zoeken ze vaak naar metabolieten(spullen van het afbreken van een stof) gaan zoeken.

wie zegt er dat in het drinkwater of iets dergelijks geen stoffen zitten die dezelfde stofjes bevatten, welke op lange termijn opgebouwd worden in je lichaam.

je moet jezelf eigenlijk afvragen waarom je niet voor echte zekerheid gaat, en gewoon de drugs achterwege laat voor een test. ze testen je niet voor niks. gratis is het niet.

Ik hoef niet getest te worden, vroeg dit gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik ben nog minderjarig, maar mijn ouders zijn op de hoogte van ELK gebruik.
Ik heb hun kunnen overtuigen dat alcohol 140x slechter is dan cannabis, dat maakt cannabis natuurlijk niet gezond, maar toch.
Ze weten af van mijn "experimenteel/recreatief" gebruik.
Ze gaan hier verrassend goed mee om.

Bovenaan