Ik heb ooit op 40 mg. Meet gezeten toen ik de Detox binnenkwam. In ongeveer 2 weken zat ik op nul, met nog een week "bijkomen", maximale tijd die je daar had (Den Haag) was ook 3 weken (alhoewel er ook uizonderingen waren die langer mochten blijven, bijv. in afwachting van doorstroom behandeling, zij konden daardoor langer over afbouw doen).
Volgens mij was het 5 mg. per dag en vanaf 10 mg. 2,5 mg. per dag.
Voor mij was het goed uit te houden (tot laatste 7,5- 10 mg...), ik was overdag niet ziek. Meet werd 's ochtends uitgedeeld, dus elke ochtend werd ik gewoon eerder ziek wakker.
Ik wens je heel veel suc6!
ik snap t niet zo goed
met 70mg methadon zit ik nu meer dan 2jaar op. als je echt klaar bent met klinieken, opnames, terugvallen, overdosissen; ziekenhuizen, straffen, alle negatieve kutzooi die je hebt met junken..
k was een crackhead rokte zon 16gr per dag asn coke. reken mar aan is zon 10x teveel als je bruto verdiend per maand.
kan zegge 830 per dag. 30 heroine.
maar sinds methadon. ik gestopt. en ook nooit meer gebruikt. na laatste crisis opname 3 terugvallen gehad met crack pijp weg. nieuwe.enz. maar laatste x pas na een jaar weggegooit. maar niks gebruikt nu 2 jaar clean en methadon voel k niks van meer. went als goed is.
maar ik heb veek gedachte om eraf tegaan. sf bouwen. omdat ik elke week moet halen pf daar word k moe van. en verplicht 2 ucs doen terwijl k vrijwillig er ben maarja. ik ga hier wss niet meer mee stoppen. is ook het advies. het is niet zo hoge dosis. redellijk normaal. om mee te leven alleen het is kut dat je er moet blijve komen....
hierboven las ik ook iemand met 19 of 20 pilletjes .. als je alleen van 1 tm 5 mg hebt gezien. kun je er beter helemaal geen gebruiken. je kan ook gewoon 2 bekertjes drinken en 20 pillen van 50 zit er voor niemand in.. ook 10 niet zomaar.

zoizo krijg je boven 200 zozio vloeibaar.
als je echt ermee wil stoppen.
heb je nog wel eens zucht naar heroine?
denk je nog wel eens aan gebruik/heroine?
mis je nog iets in je leven? zo ja. wat. ...
weet je het niet, stop dan nog niet
.denk je eraan of zucht/cravings, hou nog n tijdje methadon aan.
k heb 20 klinieken gehad. 5 crisis opnames 1x zuid africa. / bosnie. safehouse 3x. 8x verhuisd.
het is klaar als je met alles klaar bemt wat je moet doen om te stoppen als je t zelf niet kan.
zoveel opnames als nodig. totdat je t zo kotsbeu bent dat je egt stopt. ook vermoeid van het terugvallen enzv. en de ellende die erbij komt geld regelen. wekker om dealer te halen.. slapen wanneer dealers slapen. of geld regelen.
wil je dit. mijn advjes van changes ggz was. gebruik zo min mogelijk, je word nooit clean waarschijnlijk, dus we nemen je niet op. er zijn er meer zoals jou. gwbruik zo weinig mogelijk om zo oud mogelijk te worden.
was 2017. daarna africs geweest. na half jaar teruggevallen tot crisisopname. plus ibs rm. 7 maanden vught gesloten gezeten maar daar wel aan methadom begonnen. maar daar is de kliniek waar gebruikt word.kentron mag gebruikt worden dus pauzes goed zijn. maar pogingen clean worden niet. maar in alle 12 stappen klinieken inclusief afrifa.
heb ik niemand gezien diie 1x heeft gebruikt en ik zelf niet. dus waarom laten kentron hun zo manipuleren? omdat de verslaafde degene is die denkt te manipuleren. en dit ene staatskliniek is en kom jij daar. kom je in een cirkel tot je het inziet.
jij gaat aan de medicijnen, of terugvallen. niet buiten? dn binnen. dan word eruit gezet. en ze verwachten je weer op de wachtlijst.. zo houden hun hun klanten.
op net zoon vieze manier als dealers tientjes bolletjes uitdelen vooor clean tijd.
RED jezelf hierboven praat ik 12 stappen goed omdat je niet terugvalt daar.
maar het is niet wat mij geholpen heeft het is al met al.
alle ervaringen psychology en therapy die ik nu weet en ken. mensenkennis.
mensen lezen.
wil iemnd hulp en zit die vast of het die al die problemen die ik hier benoem ook og een begin ,en wil je njet zover komen???? whats app mij maar. persoonlijke hulp is 10x beter dan elke kliniek. het punt is wel.
jij moet geloveb in degene die jou helpt
anders kan je beter nog ff wachten. en als je niet zelf of niet echt wil. werkt het zeker niet.
niet appen voor bs aub. geef me nr op voor mensen die hulp zoeken. of niet wete wat ze moete doen.
een verslaafde kan het beste een veslaafde helpen
(en dt is meer waard dab een zaal vol die zegt 12 stappen is het enige dat werkt!)
is niet waar. maar kies je eigen weg
doe t voor jezelf
0640938958