Advies eerste keer Speed

Matt

Newbie
Dag mensen,

De titel zegt het al, ik ga voor het eerst speed proberen.

Althans, ik zit al ruim 2 jaar aan de dextro-amfetamine, wat mn interesse in dit soort middelen heeft gewekt.

Als ik dexies neem, neem ik eens per week oraal 15/20 mg. Dit is voor mij genoeg om hard te gaan. (Ik ben hier blijkbaar vrij uniek in, mn vrienden hebben meer nodig)

Mijn idee was nu om hetzelfde te doen met de speed die ik heb gehaald.

Ik neem liever te weinig dan teveel. Ben een vrij angstig typje als ik iets voor het eerst probeer :P

Enkele vraagjes:
1. Is het waar dat je harder gaat van straatpep dan van dexies ?
2. Als dat zo is, is het dan verstandig om minder dan 15 mg te nemen ?
3. Hoe maak je überhaupt zo'n 'bommetje' ? Met vloei heb ik gehoord ?
4. Zijn er mensen die beide middelen hebben gebruikt ? Zo ja, wat was het verschild qua gevoel ?

Nog wat extra info:
- Het kostte me XXX Euro voor 2 gram (GEEN PRIJZEN OP HET FORUM LEES DE REGELS)
- Het ruikt naar appels ??!
- Het was 'natte pep'
- Ik heb het getest met de 'Mandelin' en 'Marquis' test. Beide waren positief voor amfetamine

Alvast bedankt !

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind streetpep minder potent als dex en ik heb behoorlijk pure straatpep.

Maar 2 dex pilletjes was ik behoorlijk van gestimuleerd. Dex voelt wel wat kalmer en rustiger op een gekke manier. Maar als ik zo weinig pep zou snuiven dan zou ik er niet heel veel van merken.

Ja gewoon in een vloei draaien of je loopt een apotheek in en koopt voor 2 euro 100 capsules die dingen kosten niks.

Matt zei:
Dag mensen,

De titel zegt het al, ik ga voor het eerst speed proberen.

Althans, ik zit al ruim 2 jaar aan de dextro-amfetamine, wat mn interesse in dit soort middelen heeft gewekt.

Als ik dexies neem, neem ik eens per week oraal 15/20 mg. Dit is voor mij genoeg om hard te gaan. (Ik ben hier blijkbaar vrij uniek in, mn vrienden hebben meer nodig)

Mijn idee was nu om hetzelfde te doen met de speed die ik heb gehaald.

Ik neem liever te weinig dan teveel. Ben een vrij angstig typje als ik iets voor het eerst probeer :P

Enkele vraagjes:
1. Is het waar dat je harder gaat van straatpep dan van dexies ?
2. Als dat zo is, is het dan verstandig om minder dan 15 mg te nemen ?
3. Hoe maak je überhaupt zo'n 'bommetje' ? Met vloei heb ik gehoord ?
4. Zijn er mensen die beide middelen hebben gebruikt ? Zo ja, wat was het verschild qua gevoel ?

Nog wat extra info:
- Het kostte me XXX Euro voor 2 gram (GEEN PRIJZEN OP HET FORUM LEES DE REGELS)
- Het ruikt naar appels ??!
- Het was 'natte pep'
- Ik heb het getest met de 'Mandelin' en 'Marquis' test. Beide waren positief voor amfetamine

Alvast bedankt !

MeejheM

Badass junkie
Capsules liggen bij veel mensen zwaar op de maag, met een vloeitje geld hetzelfde natuurlijk.

Ook heeft het weinig zin om 'bommetjes'(vloeitjes) of capsule af te wegen als je niet weet hoe zuiver je speed is. wat je betaald hebt zegt niets over de kwaliteit. de geur en kleur ook niet, dat geeft misschien hints naar de productie, maar niet naar de zuiverheid.

Zorg dat je alles goed laat drogen, kurkdroog betekend dat je in elk geval alle vluchtige vervuiling kwijt bent. Misschien wassen in aceton, dat staat vaker beschreven hier.

"Straatpep" of zoals ik het noem clandestien gefabriceerd is meestal een racemische mix van de levo en dextro (stereo-)isomeren, Dextro is een stuk potenter, maar werkt wel anders dan de Levo-isomeer.

Ook is "straatpep" nooit 100% zuiver. Zelden eigenlijk tegen de tijd dat het bij de eindgebruiker aankomt.

Iedereen die het hanteert gooit er wat bij, verhoogt de prijs en meestal allebei. Dat betekend dat wanneer je 2g koopt je waarschijnlijk de 3e of 4e bent die er wat mee kan doen.

Tabbletten ook niet trouwens, maar bij farmaceutische tabletten is de dosering wel bekend, en het bevat in principe nooit schadelijke vervuiling. Denk eerder aan vulmiddel en hulpstoffen om te zorgen dat je een tablet goed kan stempelen maar ook voor de patiënt goed te hanteren is.

20mg zou anders voor jou waarschijnlijk niet te onderscheiden zijn, het is immer maar een minuscuul hoopje poeder.

Dus:
-Laat het testen.
-Pak meerdere dosering IPV je hele verwachte dosis in 1 keer.
-Ga er niet vanuit dat het hetzelfde is als Dextroamfetamine van de apotheek.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Uiteraard lijkt het effect van dextroamfetamine en amfetamine nogal op elkaar. Maar dex is veel potenter qua gewicht, met andere woorden je hebt een lagere dosering nodig. En dex is een stuk minder stimulerend voor het lichaam dan gewone amfetamine. Dex is dan wel weer een stukje euforischer vond ik persoonlijk dan gewone amfetamine. Dex duurt ook wat korter dan gewone amfetamine en persoonlijk vind ik de crash van dex wat harder. De piek is echt in enen voorbij en dan wordt ik behoorlijk onrustig, met gewone amfetamine gaat dat allemaal wat geleidelijker.

Ik kan niet helemaal zeggen dat je harder gaat van gewone amfetamine ipv dex, het is gewoon net wat anders allemaal. Wel nemen mensen vaak veel hogere doseringen van pep dan dex, dus in dat opzicht ga je uiteindelijk wel harder ja.

De rest van je vragen had je volgens mij al uitvoerig antwoord op gekregen.

Matt

Newbie
Dag mensen,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de pep onderhand 2x gewassen met aceton. Dit zou de versnijdingsmiddelen eruit halen (?)

Er bleef wel beduidend minder over dan wat het was, dus er is in ieder geval IETS uitgefilterd :P

Het gebruiken zelf moet nog gaan gebeuren. Ik zal mn ervaring postten mocht het iemand interesseren.

Bobsacamano

Badass junkie
Persoonlijk vind ik "mijn eerste keer pep" Verhalen altijd erg grappig. Mijn eerste keer pep vond ik zelf hilarisch ook. Hele huis gepoetst haha

Matt zei:
Dag mensen,

Ik heb de pep onderhand 2x gewassen met aceton. Dit zou de versnijdingsmiddelen eruit halen (?)

Er bleef wel beduidend minder over dan wat het was, dus er is in ieder geval IETS uitgefilterd :P

Het gebruiken zelf moet nog gaan gebeuren. Ik zal mn ervaring postten mocht het iemand interesseren.

MeejheM

Badass junkie
Matt zei:
Dag mensen,

Feitelijk gezien heb je solventen(gewoon oplosmiddelen) voor polaire, en non-polaire stoffen, di-polair even buiten beschouwing te laten.

Amphetaminesulfaat lost slecht op in aceton, cafeïne weer best goed. op deze manier van wassen weet je meer van wat je kwijtraakt dan wat je overhoudt.

op een graad of 50 Celsius lost cafeïne(en andere stoffen die geen pep zijn) makkelijk op, waarmee je ze weg kan filteren. Los daarvan ben je na het drogen ook nog wan allerlei vluchtige stoffen af die ook aanwezig kunnen zijn.

Hoe dan is aan te raden, maar weet wel dat je niet weet wat je overhoudt, alleen wat je oplost en weg filtert.

Je reactie op de eerste keer pep interesseert me wel, en ik ben blij dat je een topic gemaakt hebt, en ook nog het advies opgevolgd hebt. Dat alleen al is een verademing bij posts van mensen die 4 dagen later nog de weg kwijt zijn, of acute problemen kregen. Die staan er hier ook genoeg.

Wat mij betreft ben je goed bezig, en ik hoop dat je ook een betere ervaring krijgt daardoor.

Succes, en laat het even horen.

Matt

Newbie
Update:

het weegschaaltje dat in milligrammen zou moeten kunnen wegen is binnen. Hij lijkt het wel redelijk te doen voor wat hij kostte (20 euri voor betaald)

Ik heb meteen al mn varianten dex tabletten gewogen.

Voor wie het interesseert:

Het 'originele' dextroamfetamine tablet (bevat 5mg dextroamfetamine):

Tablet weegt blijkbaar 0,100 Gram (100 Milligram)

Het vervangende, en peperdure 'Amfexa' tablet (bevat 5mg dextroamfetamine):

Tablet weegt 0,160 Gram (160 Milligram)

Het goedkopere, nieuwe, tablet (bevat 2,5 mg dextroamfetamine):

Tablet weegt 0,155 Gram (155 Milligram)

Tot slot mijn 'zelfgemaakte' capsule (bevat 15 mg dextro-levoamfetamine...hoop ik):

Capsule weegt 0,115 Gram (115 Milligram)

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Je capsule week 0,1 g of 100 mg bedoel je toch hé?

Persoonlijk vind ik 15 mg wel een bijzonder lage dosis, maar je kan achteraf altijd nog bijnemen als je niet het gewenste effect hebt.

Gebruik je dagelijks dextro? Want dat betekend dat je toch wel wat tolerantie hebt opgebouwd en je dosis ietsjes hoger mag liggen dan iemand zonder tolerantie.

Ik wens je in ieder geval veel plezier!

MeejheM

Badass junkie
Voor racemische "straat" amfetamine zou ik minimaal 50mg als dosis nemen, maar dan ga ik uit van 70% zuiver amfetamine.

Het is zeker slim dat je een redelijk nauwkeurig weegschaaltje gehaald hebt, ook omdat er tegenwoordig zoveel nieuwe stoffen op de markt zijn.

Kanttekening is wel dat als al je resultaten op x.xx5g lijken, je weegschaaltje niet op een milligram nauwkeurig is, maar per 5 milligram. Het is dan slim om te kijken hoeveel gewicht er nodig is om je weegschaaltje te ijken, en dat af te wegen op een of meerdere waarvan je weet dat ze kloppen.

Zonder test(van je drug) heb je nog steeds weinig aan een nauwkeurige weegschaal, dus vergeet dat niet.

succes.

Matt

Newbie
Nou mensen ik heb t geprobeerd.

Ben met 15 mg oraal begonnen. Was inderdaad te weinig. Voelde me hooguit een beetje vaag.
Toen 15 mg bijgesnoven. Nou dat werkte wel :P. Wat me opviel is dat het erg branderig was in mn neus, wat bij dex niet het geval is.

Het gevoel was lichamelijker. Minder in het hoofd meer in het lichaam. Voelde me ook wat waziger dan bij dex. Er was een duidelijke rush aan het begin.

Uurtje later nog wat bijgesnoven. Ging allemaal wel lekker.

Nog een uurtje later begon ik me toch wat raar te voelen. Ik had het koud, beetje paniekerig/para, buikpijn etc. Misschien dat de 'high' een beetje uitwerkte. Gelukkig had ik chille vrienden bij me, dus het was allemaal niet zo erg =]

Slapen was er in ieder geval niet bij. Ik ben de hele avond klaarwakker geweest, maar niet 'high', dat was alleen de eerste 3 uur.

Al met al was het een leuke ervaring, en wellicht wel eens voor herhaling vatbaar. Voorlopig hou ik t wel bij mn dexies =]

Bovenaan