ADE en drugsgebruik

Dag vrienden!

Zeker al aan de vroege kant met vragen over ADE, maar wel mezelf een beetje aan het oriënteren over welke feesten ik wil/ga pakken. Vast staat dat ik sowieso woensdag op donderdag Verknipt zal gaan, vrijdag op zaterdag Awakenings Afterlife & Zondag overdag naar Elrow. Nu word het wel mn eerste keer dat ik naar zoveel feesten ga in één week. Zelf had ik advies nodig over welke drugs te gebruiken.

Ik wou zelf namelijk op vrijdag sowieso aan de X gaan, en woensdag en zondag twijfelde ik nog over. Wellicht wou ik woensdag aan de Speed en zondag weer aan de X. Meestal combineer ik X met Miauw.
Zijn hier nog meer gebruikers die ervaring hebben met meerdere gebruik feesten in 1 week of binnen 48 uur die hier ervaring mee hebben ?

Trippi

Belezen gebruiker
Je kunt maar 1 feest op xtc/mdma doen dus daarin zul je een keuze moeten maken. Je kunt dan ook geen andere serotonineslurpers gebruiken op de andere dagen. Eventueel kun je wel bijvoorbeeld speed doen op een van de andere feesten maar het risico op uitputting ligt op de loer. Sommige mensen feesten ook goed op (laaggedoseerde) tripmiddelen, maar als je hiermee geen ervaring hebt zou ik dat niet snel doen.
(Edit : spelling)

Laatst bewerkt:

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
Zou zelf de eerste dag voor Alcohol en cocaïne gaan, de 2e dag mdma en de laatste dag speed.

Zo heb ik het ook 4 dagen lang volgehouden op Defqon een paar weken geleden. Of nou ja… Donderdag alcohol + coke, vrijdag alcohol + coke, zaterdag mdma (wat me niet beviel dus later wéér aan de coke gegaan. En zondag de hele dag aan de 3mmc gezeten.

Ik weet dat deze combinaties af te raden zijn en zeker niet gezond zijn maar het is me op en top bevallen en zou het zo weer doen.

(Je moet wel bereid zijn om vaak naar de wc te gaan om bij te pakken, of het risico nemen en lekker op stage tussen de menigte te snuiven. Dat laatste deden wij namelijk😂)

FerdFatoehaus

Badass junkie
2 x in 1 week is geen goed idee. En xtc combineren met 3 of 4-mmc ook niet. Lees je in voordat je stimulerende middelen gaat combineren.

Zou hooguit op 2 avonden gebruiken. De eerste en de laatste, anders ga je een flinke kater en eventuele bijkomende schade tegemoet omdat je lichaam niet kan herstellen.

Druggers

Belezen gebruiker
Ik zou X echt maar 1 keer gebruiken. Zou dan eerder 1 dag speed, de 2e dag X en dan misschien die laatste dag een klein beetje speed? Volgens mij worden de dopamines wel iets wat sneller aangevuld dan het seretoine. Maar je zult daarna wel lekker dood zijn gok ik zo :sweatsmile:

Bovenaan