aceton wash

Arco3

Newbie
Ik heb mijn huiswerk gedaan op het internet en mn cocaine gewassen met ''droge' aceton (bij DA-drogist gekocht)
Ik doe mn coke in het acetonpotje, schudt en laat het 10minuutjes bezinken. ik schenk de aceton uit en ik vang de aceton op in een soepbord. Aan de bezinkte coke in het potje voeg ik schone aceton toe. Schud de boel weer door elkaar en schenk in een keer alles uit in een koffiefilter en vang de gefilterde aceton op in het soepbord. Koffiefilter knijp ik uit boven het soepbord.
De koffiefilter met coke laat ik drogen in een voorverwarmde oven en zo hou ik een mooie coke rest over. In het soepbord laat ik de aceton verdampen en uiteindelijk hou ik iets over dat ongeveer 20% van mijn totale poeder was. Het smaakt bitter maar verdoofd mn tong niet.
De coke uit de filter is niet puur maar wel een stuk beter dan daarvoor.
Op deze manier maak ik mijn coke schoon.

Echter lost mannitol niet op in aceton. Ik heb pure mannitol in de aceton gedaan om te zien of dat oplost maar uiteindelijk hou ik dezelfde hoeveelheid mannitol over na het gewassen te hebben in aceton.
Weet iemand hoe je mannitol van cocaine kan scheiden?

andere vraag: Als je 1 gram coke oplost in water en je laat daarna het water weer verdampen, hou je dan 1 gram coke over?

nog een vraag: SWIM smokkelt vloeibare cocaine. wat is vloeibare cocaine? (coke met water)?

mijaser

Belezen gebruiker
Lost de aceton, buiten mannitol, alle andere wel op?
Zoals levamisole, fenacetine, lidocaine en inositol?

_shikantaza

Badass junkie
mijaser zei:
Lost de aceton, buiten mannitol, alle andere wel op?
Zoals levamisole, fenacetine, lidocaine en inositol?

Voor zover ik heb gelezen (wacht nog op testuitslag van testcentrum van na de aceton wash om te vergelijken met de uitslag van ervoor) fenacetine wel, levamisol niet.

Het is toch niet zo erg dat er wat inactieve stoffen overblijven, als de actieve er maar uitgaan. Levamisol schijnt wat dat betreft een hardnekkige te zijn, is voor de amateur niet van de coke te scheiden.

Arco3

Newbie
Wat er over bleef in het schoteltje was ongeveer 20% van het totaal en wat het precies was weet ik niet maar het had geen verdovend effect.
Probleem is dat ik de mannitol er niet uitgekregen heb.
Ik weet dat je een gram kan uitkoken in ammonia en dat je dan een percentage base-coke overhoud. Van 100% coke-hcl hou je dan 70% over. maar dat kan je niet snuiven omdat het niet oplost in je bloed/slijmvlies. maar kan zo wel kijken hoeveel ik precies overhoud want de mannitol verdampt met de ammonia (denk ik). kost me een gram maar dan weet ik het percentage coke tussen de rest van de versnijdingsmiddele.
Iemand een beter idee??

Arco3

Newbie
Fenacetine is moeilijk te verkijgen in nederland omdat het verboden is. Maar je kan er aan komen. 5 euro per gram is niet echt goedkoop als versnijdingsmiddel. Het is een pijnstiller.
Als je het hebt kan je proberen het op te lossen in aceton. dan weet je het.
Andere pijnstillers worden opgelost door aceton, dus je zou denken Fenacetine ook.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Arco3 zei:
Wat er over bleef in het schoteltje was ongeveer 20% van het totaal en wat het precies was weet ik niet maar het had geen verdovend effect.
Probleem is dat ik de mannitol er niet uitgekregen heb.
Ik weet dat je een gram kan uitkoken in ammonia en dat je dan een percentage base-coke overhoud. Van 100% coke-hcl hou je dan 70% over. maar dat kan je niet snuiven omdat het niet oplost in je bloed/slijmvlies. maar kan zo wel kijken hoeveel ik precies overhoud want de mannitol verdampt met de ammonia (denk ik). kost me een gram maar dan weet ik het percentage coke tussen de rest van de versnijdingsmiddele.
Iemand een beter idee??

Ik neem aan als je met dit alles bezig bent dat je een weegschaaltje hebt. Weeg 100mg van een gram af en kook dit uit en weeg het vervolgens wat overblijft dat scheelt je in totaal 900mg coke. Maar heeft je dealer dan altijd dezelfde coke of hoe weet je zeker dat het voor andere keren geldt dan.. Heb zelf verschillende keren coke uitgekookt om te roken.

Arco3

Newbie
Ik heb een digitaal weegschaaltje maar onder de gram wordt het redelijk onbetrouwbaar. dus onder 0.1gram is niets meer met zekerheid te zeggen.
Enige dat ik wil weten is of je mannitol er met ammonia uitkookt. de overgebleven base-coke kan je alleen nog maar roken, aangezien ik geen idee heb hoe je van base-coke weer snuifcoke (hcl) maakt. Maar roken is niet mijn ding. ik weet daarna wel uit hoeveel procent mannitol mijn coke bestaat. 1 gram 100% snuifcoke = na uitkoken met ammonia, 0.7 gram base-coke. Indien minder dan was dat de mannitol (of wat dan ook).

Elke leverancier heeft andere kwaliteit, dat klopt.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Had er even niet bij stilgestaan dat niet iedereen weegschaalt met 0.00 heeft. Ik weet niet in hoeverre amoniak manitol eruit kookt maar mij lijkt me van wel. Heb soms hele slechte coke uitgekookt en dan bleef er in principe niks maar 5% schat ik en daar zat vast wel een lading manitol doorheen. Weet niet veel van chemie af weet alleen hoe bijvoorbeeld iets moet uitvoeren maar meer ook niet. Heb wel altijd al willen studeren voor chemie of stofjes produceren lijkt me fantastisch maar ik dwaal af.

Greetz

Arco3

Newbie
de mannitol in ammonia lost helemaal op en na verhitting blijft er niks over. Dus dat is de manier om mannitol uit je coke te halen. echter zit je met coke-base (roken) ipv coke-zout (snuiven).
Om van een base een zout te maken gebruik je een zuur. bv zoutzuur.
maar wat de verhoudingen precies zijn en wat er allemaal bij komt kijken, weet ik niet.
Heeft iemand deze scheikundige kennis?

Het is in het belang van ons allemaal om te weten hoe we van de troep de we kopen een uiteindelijk goed en puur produkt kunnen maken. Zo weten we wie de beste leveranciers zijn en welke ons naaien. Dus elke zinnige bijdrage is welkom.

360owns

Newbie
ik test mijn cocaïne altijd met een ez cocaïne versnijdings test , deze test op ephedrine fenacetine en levamisol, ik heb 1 x levamisol kleur gekregen en 1 x werdt hij wat zwart , ik heb hier een post voor geopent want ik weet niet of dat fenacetine is , als het wel zo is, dan komt het veel voor :(

360owns

Newbie
ik heb de aceton wash gedaan, was een puur succes, ik hield een waare brok harde coke over, deze verdoofde intens en het gevoel was puur geluk, toen ik het maakte zag ik een wolke boven de coke crystallen drijven , dat moet zeker wel de fenacetine zijn...

na paar x wassen bleef echt alleen de puure coke over , prachtig eind product ik raad iedereen dit aan te doen.

Ik heb 99,9% aceton gebruikt.

ricky

Belezen gebruiker
willemv zei:
Ik weet niet in hoeverre amoniak manitol eruit kookt maar mij lijkt me van wel.
Alles, net als inositol. Alleen de supermix sowiezo niet. Maar dat proef je meteen zodra je een hijs neemt.

ricky

Belezen gebruiker
360owns zei:
ik heb de aceton wash gedaan, was een puur succes, ik hield een waare brok harde coke over, deze verdoofde intens en het gevoel was puur geluk, toen ik het maakte zag ik een wolke boven de coke crystallen drijven , dat moet zeker wel de fenacetine zijn...

na paar x wassen bleef echt alleen de puure coke over , prachtig eind product ik raad iedereen dit aan te doen.

Ik heb 99,9% aceton gebruikt.

Ik denk dat bij de "snow white-kit" dit er ook bij zat. Ook op de houten tafel bleef er een kring in de tafel staan. Van de 5 gr "pure" bleef zo'n 3 over maar was echt top!

Bovenaan