acceptatie van de dood

onderbroek

Experimenterende gebruiker
gister was het weer zo ver, lekker in bed weg spacen maar dit keer voor het eerst maar 2 pilletjes, wou even lekker hard gaan nou dat ben ik gegaan het begon rustig lekkere rush maar toen... was er inneens een klap ik lag rare beweginen te maken en smsen ging niet meer zag het beeldscherm niet meer hevige hallucinaties todat er een moment van rust kwam en alles goed was ik kon maar 1 ding zeggen en dat was ''oke het is goed'' ik heb toen gewoon gedact ja als ik nu ineens ophou met leven ( wat ikn iet van plan ben ) zou ik t niet erg vinden ofzo en toen had ik inneens contact met een aantal overleden dierbaren van mij waar ik ook gewoon gesprekken mee kon voeren... daarna ging alles langzaam weer over wat is er nou gebeurd dan? komt dit gewoon door de 2 pillen of wat?

pretender

Belezen gebruiker
of je hebt rommell in huis gehaald of master pillen...

had ze laten testen wist je het, welke waren het?

laterssss

TrippyShit

Badass junkie
Dat verklaart de hallucinaties enzo niet, die rare bewegingen hoeveen geen epeleptische aanval te zijn, dat merk je gelijk wel denk k

onderbroek

geen eppelepsi, zit niet in de familie ook geen ervaring mee, nee geen kutpillen nooit laten testen but always ging ik er lekker op maar dit keer nam ik er 2.... weet niet wat me overkwam

onderbroek

die beweginen waren ook niet ''onnatuurlijk'' ben wel gewent van x dat iker leuk op kan gaan dansen maar krieoelen in mijn bed op de maat van de muziek helemaal wegsmelten met alles en echt hevig maar dan ook echt hevig hallucineren anders dan lsd, meer chaos zeg maar

onderbroek

haha ja mischien wel :P but serieus gewoon met mn overleden oma gesprekken gevoerd over bepaalde problemen en shit.... heeel raar :stoned:

Provenzano

onderbroek zei:
haha ja mischien wel :P but serieus gewoon met mn overleden oma gesprekken gevoerd over bepaalde problemen en shit.... heeel raar :stoned:
Wazig idd :rolleyes: Maar heb je het idee dat t achteraf gezien toch een mooie ervaring was om die gesprekken te hebben? :P Voordeel bij een nadeel zeg maar? :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lol niet op xtc iig, klinkt meer als een psychedelische ervaring, hoewel mdma in principe wel licht psychedelisch is...

Op lsd of paddo's whatever vind ik dit soort verhalen niet heel gek, misschien moet je die dingen eens gaan uitchecken! :wink:

onderbroek

done that, inderdaad psychidelic ervaring leek het heel veel op maar wat ik er dus zo raar aan vond is dat op de xtc was en gewoon 2 pillen waar ik grote vooraad van heb en waar ik anders gewoon nice op ga zo ineens zo een ervaring, niet erg ofzo juist gruwlijk maar ik vroeg me af of jullie dit ooit hebben mee gemaakt dus.... echt gare zooi :openmouth: :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb mijn eerste keer xtc, wat erg heftig was, wel gesprekken gevoerd met drie mensen in mijn kamer. Ik kende ze verder niet en later bleek het een kast, een bureaulamp, en een hanglamp te zijn die nogal vervormd waren tijdens de trip :mrgreen:

Maar ik herken t wel dat ik gesprekken voerde over mijn leven, en ook echt antwoorden kreeg waar ik later nog iets aan heb gehad. :wave:

chrzz

Belezen gebruiker
Ik heb het vaak bij redelijk grote hoeveelheden MDMA. Thuis in bed liggen maar denken dat je voor een café ligt en brommers rond je hoort rijden, denken dat je in de auto van je beste kameraad zit en dan achter je kijken om je hoofdkussen te zien liggen, hardop gesprekken voeren met vrienden die rode, gloeiende ogen hebben en op de rand van je bed zitten, en die plots verdwijnen als je je realiseert dat ze er niet kunnen zijn op dat uur, met gesloten ogen dansende negers in geruite zwart-witte pakjes zien dansen met wandelstokken en hoge hoeden als de cd gewisselt word en de radio even aangaat met een R&B liedje, ...

Volgens mij komt dit doordat je lichaam uitgeput is en wil slapen, maar de pil je wakker houd (mogelijk zit er wat speed in), en dat je hersenen DMT verbindingen forceren. Of je begint psychotisch te worden. Of je had te veel MDMA binnen en je lichaam heeft er genoeg MDA van gemaakt om echt lijkende hallucinaties te hebben.

Anyway, I'm loving it :hearteyes:

Addick

Bewuste gebruiker
Iemand had ook eerst een pil van me gekregen 140 mg.
Eerste keer was het,en die dacht dus ook dat ie een overleden iemand zag en praatte ermee (iemand die 3 weken geleden was overleden)

''hij is hier'' zei die etc.

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik herken wel dat ik na iets teveel pillen hele gesprekken heb gevoerd met mensen die er niet waren; niet per se overleden mensen. Dit waren gewoon dikke hallucinaties, maar wel levensecht. Misschien had je dit ook?

Bovenaan