Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bedoel je changa? sounds greatpasquali zei:Lees trip report op Dhp onder naam chinga!

Skyer zei:Laat ik ff de fabels de wereld uit helpen. Acacia Mixture bevat geen DMT (de preciese samenstelling is mij ook nog onbekend), er zitten echter wel MAO remmers in en het effect is vergelijkbaar met dat van Salvia Divinorum. Zodra ik weer moet werken zal ik wat research doen naar de preciese samenstelling en jullie op de hoogte houden.

Skyer zei:Okay, er zit DMT in (mijn excuus voor het misverstand wat ik gecreeerd heb). MIjn collega en ik hebben het vanmiddag geprobeerd en hebben beide die conclusie getrokken. Ikzelf vond het heel mooi spul, de combinatie DMT en MAO remmers werk! Ik ga nog ff zoeken welke MAO remmers er inzitten. Waarschijnlijk pasiebloem of harmala.
P.S. Ik moet wel toegeven dat we het buisje in 2e hebben gedeeld en dat dus een fixe dosis is. Het effect in lage doseringen is me niet bekend.
Enigmatique zei:vertel eens wat het deed?