Telefoon zei:lekker ja![]()
ik drink het meestal puur omdat ik te lui ben voor dat water met suiker ritueel. met 70% / 80% ( ligt aan de fles :P ) brand het zo enorm in je keel ..
maja das maar bijzaak :P
azgaza zei:Is wel lekker ja, ik word er zelf alleen maar gewoon dronken van.
Was wel ooit op een feest waar iemand die drie slokken ophad volledig doordraaide en haast 'bezeten' raakte en iemand aanviel (en zo'n type is ze niet) en zelfs nadat ze haar hoofd echt ontzettend hard had gestoten tegen iets ging ze door, haar ogen waren toen rood.. en iedereen vond het onzettend grappig.

mattskovic zei:
Saivy zei:mattskovic zei:
Ok.. dan ben ik de enige niet.De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
azgaza zei:Saivy zei:mattskovic zei:
Ok.. dan ben ik de enige niet.De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
Het is gewoon sterke drank, met een heel klein beetje van een andere stof erin waarvan wordt gezegd dat het effect op THC lijkt, maar om daarvan een merkbare hoeveelheid te drinken heb je allang het alcohol vergiftiging want in absinth zit tussen de 60 en 90% alcohol.
Het is wel lekker.
Saivy zei:En is dat wel legaal?![]()
azgaza zei:Er is volgensmij een limiet gesteld aan hoeveel van de stof erin mag maar het zit er nog wel in in kleine hoeveelheden, en de plant waar het van wordt gemaakt is geheel legaal.
Telefoon zei:het is weer legaal sins 1998![]()
![]()
als je het op de spaciale manier
met
Water + suiker + ijs
klaar maakt suurt echt een uur niet doen XD
Intoxicated zei:Volgens mij kwam het hallucineren bij absinthe en het absinthisme bij zwaar gebruik dor het feit dat er vroeger in veelal slecht gestookte absinthe vaak zware metalen zaten, wat dus echt erg slecht voor je is.
Van gewone absinthe zou je volgens mij gewoon dronken moeten worden en niet veel meer.
)Dzy zei:Ik houd van absinth, van de gewone Nederlandse maar ook die trip troep. Damn wat ben ik ver heen geweest met beide soorten.
Iblack Absinth (80%)

De psychoactieve stoffen kunnen uit de plant worden getrokken met behulp van alcohol. Je kunt 25 gram van het kruid een week laten trekken in een halve liter sterke drank. Na het gezeefd te hebben is deze krachtige drank klaar voor gebruik. Probeer eerst een klein glaasje om het effect goed te kunnen doseren. Wees voorzichtig met dit middel!

Goanaut zei:Tegenwoordig wordt absinthe in Nederland inderdaad niet meer met thujon of verwanten verkocht, dus wordt je er inderdaad alleen erg dronken van.
Telefoon zei:hmm of online bestellen :P