Aankoop Bong

Halo, ik blow nu al zeker en jaar en het is veranderd van wekelijks blowen naar dagelijkst (Tot mijn spijt). Ik merk onwijs dat ik meer tolerantie heb gekregen en niet alleen daarom maar ook uit nieuwschierigheid wil ik een bong kopen. Niet een te grote/te dure want als 15 jarige die bij de digros werkt heb ik niet een te groot budget. Ik ben wat wezen googelen en ik heb een aantal dingen gevonden. Maar ik kom er gewoon niet uit. Wat kunnen jullie mij aanraden? (dit verhaal was net 2 x zo groot maar ik klikte per ongeluk me browser weg-.-)mzzel

pawelonius

Belezen gebruiker
Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.

veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^

KoxBox

Badass junkie
pawelonius zei:

veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
Pff, wat een bullshit. Dat is zo persoonlijk. Mijn vader blowt nog dagelijks en hij verdient een klein fortuin, ik bedoel maar... Wel door hard te werken maar toch.

kaasbaas

Badass junkie
pawelonius zei:

Wat een onzin... Ik zou kunnen uitleggen waarom maar ik heb zoveel argumenten dat ik gewoon verbannen zou worden vanwege spam als ik erover begon.

En @ twenty4seven
Ga is langs bij de smartshop, die hebben meestal wel een aantal bongs staan in verschillende prijsklasse. Smartshops kon je in zowat elke stad wel vinden, gewoon even googlen, bijvoorbeeld: smartshop amsterdam.

Veel succes!

Oom Klaas

Badass junkie
Hehe okee, en heb je al wat gevonden?
Anders heb ik nog wel een site/winkel waar een maat van me eentje heeft gekocht (glas) en dat ding is echt super fijn :grin:

mattskovic

Wijs gebruiker
die bongs waar ijsblokjes in passen zo met die lange hals zijn ook wel leuk dan komt het minder hard binne omdat de rook gekoeld word en krijg je dus meer binnen :stoned:

ik heb op azarius een kleintje van 17cm besteld was maar 7 euro dus, leuk prijsje om het eens uit te proberen en als het me bevalt koop ik een grotere. :) als ik heb morgen binne heb( ik weetniet of tnt bezorgd op zaterdag anders maandag) dan zal ik wel ff zegge hoe die is.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P

Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren?
Veel plezier met je schitterende aankoop :grin: En echt proberen hoor hasj :hearteyes: :stoned:

Wietje

Belezen gebruiker
Ik zou toch ook een glaze aanraden, die van acryl smelten rapper, of zijn niet zo makkelijk uit te kuisen.. Enkel transport is een nadeel voor een glazen, maar daarom zijn 2 bongs ook 2x zo handig :tongueout:
:stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe krijg jij een bong van acryl gesmolten?? Bij normaal gebruikt komt de hittebron toch nooit zo dichtbij het plastic om te smelten??

En zowel glas als acryl gaan bij mij beide in de vaatwasser, dus schoonmaken is geen probleem!

Qua smaak staat glas wel voorop, nog beter: steen:) Maar gaat nog sneller stuk, en kan niet in de vaatwasser.( de meeste dan)

soldiermoney zei:
Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P

Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren?
Veel plezier met je schitterende aankoop :grin: En echt proberen hoor hasj :hearteyes: :stoned:

hij bevalt zeer goed! En ja het is met die rastakleueren, zeker een aanrader, hij is klein en handig en maar 7 euro!Haha die storm aansteker heb ik er gelijk bij besteld haha XD alleen het schoonmaken. ja .. hij stinkt onwijs inderdaad die geur krijg ik er tog echt niet uit met alleen water. Maar de resten haal ik er wel uit ja XD

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk :(
In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen :(
Hier een foto van m'n schatje :hearteyes:

Lief he, hij deed he zo goed :hearteyes: ieder weekend was het weer raak :)

Uploaded with ImageShack.us

soldiermoney zei:
Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk :(
In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen :(
Hier een foto van m'n schatje :hearteyes:

Lief he, hij deed he zo goed :hearteyes: ieder weekend was het weer raak :)

Uploaded with ImageShack.us

Heel jammer man van je bong, ik heb precies de zelfde bong maar dan in rood geel groene kleur + een hennep plantje er op :wave: maar wel jammer man voor je. mn moeder weet dat ik hem heb, het boeit er niet heel veel

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Koop een achterlijk dure bong, zodat je geen geld meer hebt om dagelijks te blowen. Als je dan beseft dat je je 'hobby' niet meer kan betalen zie je misschien in waar je mee bezig bent :rolleyes:

En anders zou ik een acryl bong kopen. Kun je voor relatief weinig geld toch een redelijk grote kopen. :stoned:

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik had laatst een bong besteld bij Azarius (via de link op deze site zodat jullie er ook nog wat voor krijgen :wink:) en die kostte maar 10€.

Deze is het : http://azarius.nl/headshop/bongs/glass_ ... ll/?lang=5

Schijnt wel lastig te zijn met schoonmaken maar hij ziet er echt vet uit. Heb hem alleen nog niet kunnen testen (heb nog geen gaasjes :angry: ) maar dat komt volgende week wel :smoke:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wel jammer dat ze die bijna gratis-koopjes niet meer hebben bij Azarius. Had toen een goede acryl bong met 2 chambers en een pijp kunnen kopen voor maar 5 euri. Natuurlijk lekte hij een beetje, maar dat was zo verholpen en hij doet het nog perfect.

Bovenaan