a-PIHP vs NEP

Welk van de twee is het beste om te gebruiken voor een festival? Welke lijkt het meest op 3-mmc. a-PIHP lijkt natuurlijk het meest op 3-MMC omdat het de zelfde familie is, daarbij mijn eigen vraag beantwoord. maar welke RC heeft soortgelijke effecten als 3-MMC? iemand ervaringen hiermee?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
a-PIHP zou ik maar niet doen als ik de verhalen zo lees. Zelf geen ervaring mee. NEP beetje coke achtig. Maar vond het niet geweldig. Maar waarom vallen alle andere drugs af? Je kijkt puur naar de pyro groep dan?

Casrus

DF-koning
a-PiHP is vreselijk.

NEP is meer saai.

Geen van beiden heeft wat 3-MMC had.

3-CMC wel ietwat, maar zelf geen vertrouwen in de neurotoxiciteit van die stof.

Maar als ik moest kiezen tussen a-PiHP en NEP, zou ik NEP kiezen.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Deels eens met jouw reactie @TheRealKoekert.

Zo veel soorten festivals, ideeën van tevoren over hoe een festival te beleven, en vooral: het hangt er zo enorm vanaf in welke gezelschap men zich bevindt. Oh, en niet onbelangrijk: het scheelt ook de wereld welke manier van "inname" beoogd wordt.

a-PiHP is best veel over gezegd: geen aanrader .... lijkt het.

NEP: ditto met wat afwijkende stemmen bij orale inname: o.a. die van mij als het gaat om energie om te dansen maar wel zonder het gevoel van "samen" zijn.

Geen van beide lijkt echt op 3-MMC. Dat is wel mijn favoriet vanwege schaalbaarheid, flexibiliteit, en de mazzel van (OK geteste) beschikbaarheid even eind vorig jaar. Niet vrijelijk te koop (anders dan die andere twee). Is dat het criterium ?

Bij twijfel is mijn suggestie: kies voor een classic, ook al is die niet meer legaal verkrijgbaar.

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Welk van de twee is het beste om te gebruiken voor een festival? Welke lijkt het meest op 3-mmc. a-PIHP lijkt natuurlijk het meest op 3-MMC omdat het de zelfde familie is, daarbij mijn eigen vraag beantwoord. maar welke RC heeft soortgelijke effecten als 3-MMC? iemand ervaringen hiermee?
Nee 😭
Ze lijken in de verste verte niet op elkaar.
En waarom specifiek deze 2 stofjes en niet iets anders?

Dirkdirk

DF-koning
Je kijkt puur naar de pyro groep dan?
Dat maakt veel drugs wel potenter en schadelijke (zeker niet alle ik wil niet alles op een hoop gooien) maar het is niet bepaald een verbetering.

A-piph vond ik heel verslavend en matig. Met NEP moet je wel echt uitkijken heb ik gemerkt want het is vrij sterk en je hebt niet zo snel door hoeveel je ervan neemt (aannemende dat je afweegt) maar de verwachting is meestal teleurstellend terwijl het lichaam echt een flinke klap krijgt.

Dit is wat ik ervaar. Btw, a-php (nu illegaal) en a-pihp is een heel groot verschil. PHP is beter vond ik. Sterker en lekkerder.

Maar ik ken het nu. Seen it. Experienced it. Evading it.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Dat maakt veel drugs wel potenter en schadelijke (zeker niet alle ik wil niet alles op een hoop gooien) maar het is niet bepaald een verbetering.

A-piph vond ik heel verslavend en matig. Met NEP moet je wel echt uitkijken heb ik gemerkt want het is vrij sterk en je hebt niet zo snel door hoeveel je ervan neemt (aannemende dat je afweegt) maar de verwachting is meestal teleurstellend terwijl het lichaam echt een flinke klap krijgt.

Dit is wat ik ervaar. Btw, a-php (nu illegaal) en a-pihp is een heel groot verschil. PHP is beter vond ik. Sterker en lekkerder.

Maar ik ken het nu. Seen it. Experienced it. Evading it.
Vroeger was pihp een heel andere drug. Eerder rustgevend, wat opioid achtig. Sinds de ban op php veranderde het langzaam in iets harder. Lijkt wel echt hard op php nu maar php had geen paranoia.

Trouwens pihp voelt totaal niet aan als 3-mmc, dat het beide cathinonen zijn maakt dit een vreemde conclusie.

Dirkdirk

DF-koning
Trouwens pihp voelt totaal niet aan als 3-mmc, dat het beide cathinonen zijn maakt dit een vreemde conclusie.
Cathinonen beslaan een heel scala aan verschillende drugs en effecten, 3mmc zit mijlenver van pihp af qua effect, net als mescaline en 2cb

Bovenaan