a-PiHP neusspray?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dag lieve mensen,

Misschien herinnert iemand zich mij nog, ben hier een tijdje actief geweest. Mijn interesses komen en gaan (ADHD-trekje), dus tijdje niet geweest.

Nu terug met een vraag. Zou je een a-PiHP neusspray kunnen maken? Het is natuurlijk een bekende techniek met ketamine, maar ik weet niet of dit goed oplost.

Ik lees op reddit aparte verhalen dat de drug niet goed blijft in water. Echter gaat het daar er ook over dat het hygroscopisch zou zijn, en dus water uit de lucht aantrekt. Dat heb ik persoonlijk nooit zien gebeuren dus ik vraag me af of zij wel dezelfde substantie hebben die wij hier krijgen.

Iemand ooit geprobeerd? Of inzicht te delen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb geen ervaring met deze stof maar als je neusspray maakt moet je je een paar dingen bedenken.

Hoeveel snuif ik? Je krijgt waarschijnlijk geen gram opgelost in een kleine hoeveelheid vloeistof dus als je zoveel gebruikt op een avond is je neusspray waarschijnlijk kansloos.

Waar lost het in op? Ik heb geen idee of alpha-PiHP oplost in water, maar als het alleen in pure PG of alcohol oplost zal je neusspray waarschijnlijk niet heel smakelijk worden. De enige manier is om gewoon te proberen hoeveel je opgelost krijgt in water. Ff goed bijhouden hoeveel mg/ml. Werkt het niet, dan beetje met propyleenglycol (PG) proberen en kijken hoeveel je daarin krijgt per ml.

Ketamine krijg ik ongeveer 200mg/ml en dat werkt wel prima als je op een avond <500mg wilt gebruiken al ben je nogsteeds veel aan het sprayen

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Heb A-Pipi in een neusspray gedaan, is niet perse vriendelijker voor de slijmvliezen want wordt weliswaar verdund maar ook beter verspreid. Prima wateroplosbaar, weeïg melk met water kleurtje en stinkt dan meer dan het poeder / kristal maar niet zo erg als de damp.

Geen idee hoe lang het houdbaar is dan, had maar een testertje gemaakt en die deed het gewoon heel de avond. Lijkt me dat het niet bevorderlijk is want overal waar je het aan kan schaffen wordt droog opslaan aangeraden, shelf life dan 2 jaar volgens de mensen die er geld aan verdienen. Hygroscopisch (Hydrofiel?) kan ik me voorstellen want is een kristal met poriën zal ik maar zeggen, het ziet er uit alsof het snel vocht aantrekt en dat dan ook iets intern doet veranderen en dat baseer ik op aannames om 6.07 's-ochtends, zonder hinder van enige opleiding en nog voor m'n 1e koffie.

Coke loste ik ook vaak op, in een druppelaar/pipetje, verkrijgbaar bij drogisterijen. Beetje uitproberen, had meestal met 1 pipetje 2 neusgaten bediend. Geen gezeik met zakjes/envelopjes/sleutels, kon hidden in plain sight want hooikoorts medicatie ahum, geen witte neus make-up en ook al heb je wat verlies, 5 a 10% dacht ik, het leek makkelijker op te nemen.
Niet dat ik coke aanraad als stimulant trouwens.

Als mede ADHD'er ben je mss wel het meest content met een klassieker zoals amfetamine. Straat speed drogen, hakken, aceton wasje, koffiefilter et voila: zowel medicinaal als recreatief een uiterst potent poedervormig metgezel. Nog nooit een spray van gemaakt, ga nu direct kijken of speed wateroplosbaar is. Na de koffie.

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Ben linkshandig dus heb maar rechts gelegd, welke stim zou jij dan voor gaan in spray?

Ik ben best wel fan van euthylone maar niet iedeereen deelt die mening. Vrienden vonden het te sterk/te lang duren maar dat vind ik juist een voordeel :grimacing:Ben wel dagen bezig maar niet heel de tijd met gebruiken, kan een halve dag tussen zitten voor ik weer bij pak, t zeurt niet zo (zoals a-pipi en NEP, vooral die laatste had ik dikke cravings van en een enorme down)

Bovenaan