6apb festival ervaringen gezocht

Pebbles12

Newbie
Hoi! Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan toch niet bijster veel vinden over 6abp. Ik wil deze zomer graag iets nieuws proberen op een festival en kwam 6apb pellets tegen. Ik heb een video gekeken van van Druglab, maar dat was een niet al te beste ervaring. Dus vandaar mijn vraag wie wil zijn ervaringen delen? En ik ben benieuwd naar:
- lijkt het op een andere drug? of wat ervaar je?
- werkt het serieus extreem lang en hoef je dus niet bij te nemen? of doe je dit wel?
- hoe is de kater? werkt het net als xtc erg op je serotonine?

Bedankt alvast!

Green Dude

Belezen gebruiker
Ik kan geen festival ervaring ermee vertellen, maar heb het eens op een thuisfeestje gebruikt en is sindsdien mijn nieuwe MDMA geworden. Ik kan letterlijk geen verschillen vinden met MDMA behalve dat het misschien iets minder energiek werkt, maar eenmaal je staat te dansen kun je wel niet meer stoppen (de truc is dus om gewoon non stop te dansen en nooit in de zetel liggen :tongueout:).
Voor de rest is het gewoon MDMA naar mijn gevoel maar een aanzienlijk lange tijd langer. Heb toen 170 mg genomen rond 21u30 en ik denk dat het pas tegen 06u00 was dat het effect duidelijk minder was geworden. Dit was zonder bij te nemen, is ook zo een zalig voordeel aan het stofje, niet bang afwachten op de crash maar gewoon blijven genieten.
Wat betreft de kater, deze heb ik niet gehad, had ook geen alcohol gedronken en leef wel vrij gezond dus dit kan er zeker mee te maken hebben maar heb uit het lezen van andere ervaringen geleerd dat de meesten niet echt last hebben van een kater.
Ik raad het je zeker aan, het is een zalig stofje en je kunt er volgens mij jarenlang plezier uit halen :wink:

Rtby

Experimenterende gebruiker
6APB zowel op een dagfestival als op een avondfeest gebruikt en ik moet zeggen dat ik er wel enthousiast over was/ben!
De come-up is rustiger dan XTC, net als dat de piek net iets minder heftig is. Daar tegenover wel veel constanter en langer.

Daarnaast het goedje alleen gebruikt en ook eens gecombineerd met een kwartje xtc na aantal uren.
Alleen volstaat het middel zeker om je een gehele dag te vermaken en ik hoef combineren niet te promoten. Mocht je toch nieuwsgierig zijn, het was wel een leuke toevoeging aan de dag :)!

Overall is het middel sterk te vergelijken met mdma/xtc en maakt het ook serotonine los. Houd dus ook hiermee een verstandige tussenpoze aan (3 maanden) voordat je weer aan de xtc of iets gaat. De kater vond ik zelf best wel meevallen! Ik combineer uppers nooit met alcohol, dat scheelt natuurlijk wel..

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Groooooot fan van 6-APB hier. Vooral voor een festival juist heel geschikt. Het lijkt zeer sterk op MDMA maar de rush is consistenter en íets minder intens. Minder inslag, tragere come up en ook een geleidelijkere come down. Het is gemiddeld net wat minder spacey, minder heftige waves. Sommigen vinden dat een nadeel. Hoewel op hoge doseringen het verschil (voor mij persoonlijk) vrijwel onmerkbaar wordt. Maar het grootste voordeel is dat het enorm lang duurt! Je bent zeker zes uur zoet, als het niet meer is. En niet of toch veel minder die bijpak-cravings zoals bij MDMA. Je hoeft in principe ook niet bij te pakken als je direct goed zit qua dosis, want het duurt lang genoeg. Ik vind het een geweldig stofje, het is een van mijn meest favoriete RC’s. :) Kater is vergelijkbaar met die van MDMA voor mij, maar dubbel zo lang fun.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik ben iets minder enthousiast dan @Roze Olifant, maar ik vind 6-APB alsnog wel chill. Het is in mijn ervaring niet zo dwingend empathogeen dat je iedereen MOET gaan vertellen dat ze fantastisch zijn en hoeveel je wel niet van ze houdt (ookal zijn het wildvreemden). 6-APB is wel pro-sociaal maar dus niet zo dwingend. Daarnaast duurt het een stuk langer waardoor je niet hoeft bij te pakken. Een goed gedoseerde dosis is voldoende voor de hele avond. Dat kan in het begin wel even wat lastiger zijn om uit te vinden wat nou een goede dosis is. De verwarring daarover ontstaat mede doordat er twee verschillende zoutsoorten zijn (Hcl en succinaat) die niet allebei even sterk zijn.

Pebbles12

Newbie
Klinkt goed! Dat hele iedereen vertellen hoe fantastisch ze zijn heb ik met mdma ook niet dus dat maakt mij verder niet uit. En qua dosis lees ik echt zoveel verschillende dingen. Ik zie pillen van 100mg, maar dat zegt dus allemaal niks. Is eerst een halve proberen wel een optie? Of hoe zijn jullie achter de juiste dosis gekomen?

Green Dude

Belezen gebruiker
Klinkt goed! Dat hele iedereen vertellen hoe fantastisch ze zijn heb ik met mdma ook niet dus dat maakt mij verder niet uit. En qua dosis lees ik echt zoveel verschillende dingen. Ik zie pillen van 100mg, maar dat zegt dus allemaal niks. Is eerst een halve proberen wel een optie? Of hoe zijn jullie achter de juiste dosis gekomen?
Zoals Neo al heeft vermeld zijn er 2 soorten, de HCl en Succinaat variant, afhankelijk van welke je hebt hanteer je best een andere dosis. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk 170 mg heb genomen zonder te weten welke variant het was, niet zo slim natuurlijk, maar denk ook niet dat het zoveel kwaad kan. Ik ga liever iets harder dan dat ik een net niet ervaring heb.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan ook gewoon de eerste keer een beetje voorzichtig doen en een wat lagere dosis nemen. Als de ervaring dan teleurstellend is, dat op de koop toe nemen.

In die zin is 100 milligram wel een aardig startpunt.
Ik neem zelf meestal 150 - 200 milligram van 6-APB succinaat.

Yort55

Belezen gebruiker
Je kan ook gewoon de eerste keer een beetje voorzichtig doen en een wat lagere dosis nemen. Als de ervaring dan teleurstellend is, dat op de koop toe nemen.

In die zin is 100 milligram wel een aardig startpunt.
Ik neem zelf meestal 150 - 200 milligram van 6-APB succinaat.
100 milligram.. Oke.
Ik ben van plan om dit goedje binnenkort te bestellen en te gebruiken op een feest. Overal gelezen dat het best lang duurt, dus op tijd innemen!

Bovenaan