• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB report

Juun

Badass junkie
Zo. ook maar eens een tripreport proberen te schrijven, mijn allereerste en semi-live. Vanavond maar eens besloten om te kijken of mijn 6-apb voorraad nog goed is. deze lag al bijna een jaar onaageraakt in de la(geseald en beschermt tegen uv)

Wie: Ik (alleen)
Waar: Thuis,
Hoeveel: 90mg 6-apb

Het was al een tijd geleden dat ik 6-apb of Mdma had gebruikt, daarom maar voor een lichte dosis gegaan.

rond 19:00
netjes 90mg afgewogen en in een vloeitje gedraaid, had helaas geen gewone vloei. heb dus rijstevloei gebruikt. een afrader, dit blijft een je gehemelte plakken waardoor de chemische smaak van 6-apb goed te proeven was, dit met veel water weggespoeld.

20:30
ik voel nog niks en twijfel of ik moet bijpakken, maar nee ik had mezelf voorgenomen als het niks doet is de voorraad over zijn houdbaarheidsdatum heen.

21:00
zit wat te gapen op de bank en denk dat ik maar gewoon op tijd naar bed ga.

21:45
WOW ineens komt het! De 6-apb werkt toch nog wel. ik zet een lekkere techno mix op.

Normaal plof ik bij feestjes altijd snel in het rokhok. maar nu wil. nee moet ik eerst dansen. het bewegen gaat wat moeilijk, maar langzaam kom ik los.
daar sta je dan lekker te dansen in je woonkamer.

22:30
zit al een halfuur op het stokje van een raketje te knagen. tijd voor een kauwgompje, het dansen gaat nog vrolijk door.
ik ben al lang gestopt met roken maar god wat mis ik nu de smaak van een sigaret, die smaken altijd beter onder invloed. helaas niet in huis. dan maar nog even dansen.
Dansen is het toverwoord van de avond.
Net bij het naar de WC gaan zag ik de hele tijd de buitenlamp van buurman aan en uit gaan. Dit was vreemd genoeg zeer interessant. Geprobeerd te begrijpen, besloten dat het niet belangrijk was. terug naar de muziek.

23:20
Net hopeloos dansend gezocht naar kauwgom. niet in huis, of misschien vind ik die morgen wel.
Maar even wat lampen uitgezet, het werd te fel in de woonkamer. Inmiddels een nieuwe set opgezet en nog steeds aant dansen.

Een klein beetje balen dat de festivals van de zomer niet doorgaan, wat had ik dit graag buiten met een zonnetje en chille muziek willen doen.
Niet teveel over nadenken, mezelf weer overgeven aan de muziek. Dansen met de ogen dicht, dit voelt heerlijk. Even geen stress en gedoe, gewoon alleen jij en de muziek. Ik kom vreemd genoeg tot rust, terwijl ik me in het zweet dans.

23:50
EUREKA! ik wist dat het ergens moest liggen, verstopt in de voorraadkast toch nog een paar pakjes kauwgom, eindelijk even wat om op te kauwen.
Sta versteld hoelang ik al blijf dansen, normaal op een festival dans ik eigenlijk niet, denk dat ik misschien toch wat meer met mezelf bezig moet zijn als ik naar een festival ga. Dansen is wel leuk!

00:30
Inmiddels gestopt met dansen, nog steeds heel blij met mijn kauwgompje. Nu op de grond zitten en met de ogen dicht je weg laten voeren op de muziek.
Man wat heb ik dit soort onbezorgdheid gemist, niks doet er meer toe. alleen ik en de muziek. ik ben gelukkig. zo hoort het te zijn.

01:30
De vermoeidheid komt langzaam naar boven, ik vermoed dat de 6-apb zijn werk heeft gedaan. ik ben rustig op en stoel gaan zitten en luister nog wat muziek.
Het kaakschaatsen viel wel redelijk mee, of misschien denk ik dat maar. je moet wel echt iets hebben om op te kauwen.
krijg het inmiddels ook koud, weet niet of het door het stil zitten komt of dat het uitwerkt.
Ik vermoed dat ik binnen nu en een uur wel richting bed ga,

90mg is een prima dosis voor thuis een keer maar ik denk dat als het een hele dag op een festival is, dat ik toch zeker richting de 120mg ga. misschien als er nog feestjes zijn aan het eind van het jaar eens proberen. ben ik ben in elk geval blij dat de 6-apb nog goed is, en ook nog wel even goed blijft.

Laatst bewerkt:

Juun

Badass junkie
ja haha, het was lang geleden. maar man wat is dit mooi. net naar de nieuwe buitenlamp van me buurman staan kijken, die ging heel de tijd aan en uit.
Mooi om te zien hoe zoiets simpels toch zo boeiend kan zijn. en dat voor een elektricien haha.

Bovenaan