6-APB (Benzo Fury) bijna overal uitverkocht

IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi

Experimenterende gebruiker
Iemand een idee heeft hoe dit komt?

Op zo'n beetje alle RC websites die ik met een half uurtje Googlen kon vinden is de benzo fury uitverkocht, volgens mij al sinds een paar maanden.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Geen idee. Mijn vendor heeft sinds kort 6-apb liquid te koop? Nog nooit van gehoord, iemand die al geprobeerd?

witte270

Bewuste gebruiker
Iemand een idee heeft hoe dit komt?

Op zo'n beetje alle RC websites die ik met een half uurtje Googlen kon vinden is de benzo fury uitverkocht, volgens mij al sinds een paar maanden.

Geen idee hoe het komt misschien door hoge vraag ernaar? Vendor waar ik het overigens vandaan haalde heeft het ook niet meer. Heb wel een ander adres gevonden die het nog verkoopt. Met ff googlen kom je er wel

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben ook wel benieuwd. De kater van deze drug schrikt me af, maar het idee om nooit meer dat gevoel van 6-apb te ervaren (beter dan MDMA imo) is ook weer zo definitief...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe hoog doseer je? Ik lees toch wel overal dat het een mindere dip/kater heeft door de mindere serotonine die de drug released.
Ik deed altijd rond de 100 mg. Van 90 t/m 110 mg gedoseerd geloof ik. Waarschijnlijk ben ik er gewoon gevoelig voor, al heb ik ook wel vaker gehoord van anderen dat ze er juist een grotere kater door kregen. Wat me vooral zorgen baarde was hoe lang de kater de volgende dag duurde. MDMA hoofdpijn en dergelijke klaart op de helft van de volgende dag bij mij wel wat op, maar 6-APB gaat de hele volgende dag wel door. Ook nog grote doppen tot laat op de dag na gebruik. Dat geeft volgens mij aan dat het lichaam meer moeite heeft de stof te verwerken (en dat deze daarom dus ook schadelijker is). En dat is ook iets wat je wel vaker hoort.

Released 6-apb echt minder serotonine dan? De euforie was minder intens, maar het bleef maar duren. 6 tot 8 uren aaneen effect had ik ervan.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik deed altijd rond de 100 mg. Van 90 t/m 110 mg gedoseerd geloof ik. Waarschijnlijk ben ik er gewoon gevoelig voor, al heb ik ook wel vaker gehoord van anderen dat ze er juist een grotere kater door kregen. Wat me vooral zorgen baarde was hoe lang de kater de volgende dag duurde. MDMA hoofdpijn en dergelijke klaart op de helft van de volgende dag bij mij wel wat op, maar 6-APB gaat de hele volgende dag wel door. Ook nog grote doppen tot laat op de dag na gebruik. Dat geeft volgens mij aan dat het lichaam meer moeite heeft de stof te verwerken (en dat deze daarom dus ook schadelijker is). En dat is ook iets wat je wel vaker hoort.

Released 6-apb echt minder serotonine dan? De euforie was minder intens, maar het bleef maar duren. 6 tot 8 uren aaneen effect had ik ervan.
Hhmm interresant! Ik voel mij de dag na MDMA altijd verdacht goed/wakker ondanks enkele uren slaap. Wist niet eens dat je hoofdpijn kon krijgen ervan. 3/4 dagen na doseren begint de ellende pas bij mij.

Een keer twee weken lang een heftige kater gehad na MDMA. Toen half jaar niet gedaan en sindsdien 3/4 maanden tussen gebruik. Nu ervaar ik nooit meer een dip om die reden.

Ik geloof dat 6-APB minder serotonine released maar wel langer de receptoren blokkeerd. Hierdoor ervaar je dezelfde hoeveelheid serotonine geloof ik langer. De duur staat geloof ik los van de hoeveelheid die word vrijgelaten.

Maar, als ik nu iets onjuists beweer, verbeter mij vooral. Dit zijn flarden die ik mij kan herinneren.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hhmm interresant! Ik voel mij de dag na MDMA altijd verdacht goed/wakker ondanks enkele uren slaap. Wist niet eens dat je hoofdpijn kon krijgen ervan. 3/4 dagen na doseren begint de ellende pas bij mij.
Had dat in het begin meer, dat ik de volgende dag alleen een positieve afterglow had. Nu ook nog wel deels hoor, maar voel ook wel duidelijk dat het niet goed voor me is geweest. Niet altijd echt hoofdpijn, maar ook niet fit. En vervelende kaakspanning en vaak ook blaren en wondjes in de mond.

Ook MDMA doe ik nu niet meer zo gauw. Eigenlijk staat het korte pleziertje (vaak is het niet echt meer dan 3 uurtjes) niet in proportie tot hoe slecht het voor mijn gezondheid voelt. Psychedelica biedt dan eigenlijk veel meer met veel minder nadelen.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik heb toch via google een vendor kunnen vinden die het verkoopt. Er is zelfs perongeluk 2 gram naar me gestuurd in plaats van 1, wat een geluk. Nu nog de vraag of het natuurlijk 6-APB is. Ik ga het donderdag naar het testcentrum brengen, ben benieuwd.

Ik zit alleen in twijfel. Heb over 2 weken een festival. Ik ga altijd lekker op XTC, dus weet niet of ik dit daar wil proberen met de kans dat ik niet mijn dosering vind en dus niet lekker ga :/. Aan de andere kant houd ik me altijd strikt aan de pauzes van XTC. Wanneer ik dus straks van de zomer weer mag, kom ik weer bij het zelfde dilemma haha..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb toch via google een vendor kunnen vinden die het verkoopt. Er is zelfs perongeluk 2 gram naar me gestuurd in plaats van 1, wat een geluk. Nu nog de vraag of het natuurlijk 6-APB is. Ik ga het donderdag naar het testcentrum brengen, ben benieuwd.

Ik zit alleen in twijfel. Heb over 2 weken een festival. Ik ga altijd lekker op XTC, dus weet niet of ik dit daar wil proberen met de kans dat ik niet mijn dosering vind en dus niet lekker ga :/. Aan de andere kant houd ik me altijd strikt aan de pauzes van XTC. Wanneer ik dus straks van de zomer weer mag, kom ik weer bij het zelfde dilemma haha..
Geen ervaring met 6-APB? Hou er dan in ieder geval rekening mee dat het vaak 2-3 uren duurt voor hij in kickt. Ga niet bijnemen in die tijd als je denkt dat het niet werkt.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Geen ervaring met 6-APB? Hou er dan in ieder geval rekening mee dat het vaak 2-3 uren duurt voor hij in kickt. Ga niet bijnemen in die tijd als je denkt dat het niet werkt.

Bedankt! Nee nog geen ervaring met 6-APB, wel al een hoop over gelezen. Ik denk alleen toch dat ik het nog even links laat liggen, aangezien ik na 3 maanden tijd zeker wil zijn van een goed feestje haha!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Newbie070
Het is zeker ook een stuk subtieler (maar ook weer stabieler) dan MDMA. Ook handig om te weten als je eigenlijk hetzelfde verwacht als MDMA. Het is eigenlijk hetzelfde gevoel als MDMA, maar dan meer uitgesmeerd over een langere periode. Niet dat golvende intense van MDMA dus.. Sommigen vinden het meer heldere van 6-APB fijn voor op een feestje, anderen vinden het meer geschikt om in thuissetting te doen waar je je door minder impulsen van buitenaf beter op het gevoel kunt richten.

IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi

Experimenterende gebruiker
Ik heb de testuitslagen binnen.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?

5-APB zit er naar mijn weten altijd wel een beetje bij. Dit is geen probleem en geeft hoogstens een net wat trippier effect. Als 6-APB het hoofdbestanddeel is volgens het testcentrum zal dit zo goed als verwaarloosbaar zijn. Over 5-APDB kan ik je helaas niks vertellen.

Bovenaan