• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5e Keer MDMA: De Verbroedering

Misfit

Belezen gebruiker
Wat: MDMA Kristallen (voor mij totaal 145mg)
Wie: Giant, Bass, Djenssen, Ik
Ervaring:
Ik: XTC, 2C-B, Oxazepam, Wiet + Hasj + Spacecake, LSD microdosering
Giant: XTC, Coke, Hasj, Wiet
Djenssen: XTC, Coke, Hasj, Wiet, Spacecake
Bass: XTC, Speed, Ketamine, Wiet, Hasj, Spacecake
Waar: Hetzelfde kantoor als onze vorige keer XTC: https://drugsforum.nl/threads/140mg-mdma-op-oudejaarsavond-per-raket-naar-de-sterretjes.66499/
Wanneer: Zaterdag 25 April 2020

Inleiding:
Mijn 5e keer XTC stond al lange tijd op de planning, maar werd door het de huidige situatie omtrent het coronavirus met enkele weken verplaatst.
Het gedoe met kwartjes en de net niet ervaringen was ik zat, waardoor ik besloten had om dit keer kristallen te halen en met een weegschaal af te wegen. Op het forum kwam ik een tabel tegen waarin het dosering-effect in een grafiek was weergegeven. Daarin kon ik aflezen dat 2mg/kg lichaamsgewicht de meest positieve effecten zouden geven. Aan de hand van deze kennis heb ik besloten om met 1,5mg/kg te beginnen en bij te nemen tot 2mg/kg. De MDMA is overigens getest op 79% zuiverheid.

Ik ga deze avond samen met Bass, Djenssen en Giant delen. Wij zitten met zijn allen in een band waarin we eigen muziek schrijven. Het kantoor waar we zitten zit dan ook vast aan onze oefenruimte waarin alles aanwezig is om te kunnen spelen.

Vooraf:
De week vooraf heb ik geprobeerd zo goed mogelijk te slapen en zo veel mogelijk fruit te eten om zo fit mogelijk te zijn. Helaas was ik de avond ervoor slecht in slaap gekomen door de gezonde spanningen die ik had. Ik had melatonine genomen om in slaap te komen, maar dat was helaas niet zo een succes. De dag zelf was ik ook een beetje moe met hele lichte hoofdpijn.
Ondanks dat ik niet helemaal wakker was wilde ik de avond toch graag de MDMA uitproberen en belde ik Giant op om nog wat kleine voorbereidingen te treffen. Zo hadden we bij de intertoys zo'n bal gehaald met allemaal haartjes er aan die echt fantastisch aanvoelde. De week ervoor had ik met Djenssen bij de blokker nog Let's Go Fishing gehaald, dat is zo'n bordspel waarmee je met hengeltjes allemaal vissen moet vangen. Het zag er echt geniaal uit om te doen bij een avondje pillen.

Het Begin:
Eenmaal aangekomen op het kantoor waren we allen best zenuwachtig. Ik besloot om zo snel mogelijk de kristallen af te wegen om dat in ieder geval al achter de rug te hebben. Op een a4'tje heb ik alle doseringen opgeschreven en berekend aan de hand van de zuiverheid (getest op 79%). Ter informatie zal ik de doseringen die op het papiertje staan en lichaamsgewichten even met jullie delen;
Ik (50kg); 75mg, 35mg, 35mg
Djenssen (67kg); 100mg, 33,5mg, 33,5mg
Giant (77kg); 115,5mg, 38,5mg, 38,5mg
Bass (64kg); 96mg, 32mg, 32mg

Het afwegen bleek iets lastiger te zijn dan ik dacht. De kristallen had ik fijn gemaakt met een aansteker en zaten in een vrij groot zakje waardoor het er uit halen van het poeder best lastig was zonder te morsen. Uiteindelijk alle doseringen in een vloeitje gedaan en op het a4'tje gelegd met een hokje er omheen zodat ik later niet in de war zou raken welk bommetje van wie was.

Voorspacen
Om 20:30 hebben we onze eerste bommetjes ingenomen. Ik had verwacht dat de vloei lastig door te slikken was, maar het was eigenlijk nog beter te doen dan XTC pillen. Vrijwel meteen daarna was ik enorm zenuwachtig en besloten we een sigaretje te roken.
Gek genoeg voelde ik 10 minuten na inname de eerste effecten al een beetje opkomen. Ik was onrustig, had het steeds warm en koud en trilde een beetje met mijn handen. Ik hield het bij een placebo effect, want alle vorige keren duurde het minimaal 1 uur voordat ik de effecten begon te voelen. Ook had ik die avond best veel gegeten.
Eenmaal terug op het kantoor bleek niets minder waar. Ik werd steeds onrustiger en merkte dat de MDMA wel degelijk aan het inwerken was.

Snel hadden we een paar sigaretten geclickt en de nodige lampjes opgehangen om de sfeer er in te krijgen. Ik had langs de zithoek een ledsnoer van de action gehangen die steeds individueel van kleur wisselden en een lamp op tafel die rare psychedelische patronen op het plafond projecteerde. In het bandhok naast de zitruimte hadden we het drumstel versierd met gekleurde kerstverlichting die we over hadden van onze vorige "trip".

Al gauw merkten we dat het wel erg snel ging met inwerken en besloten we onze eigen nummers te spelen. We maken met de band progressieve rock in de stijl van Porcupine Tree met hints van Pink Floyd en The War on Drugs (vrij ironische naam natuurlijk :sweatsmile: ). In het refrein van ons eerste nummer komt een combinatie van akkoorden die echt super fijn klinken en zodra we hier aangekomen waren merkte ik echt dat de MDMA goed zijn werk begon te doen. Ik weet nog dat ik super gefascineerd was door het feit dat ik die geluiden uit mijn gitaar kon laten komen en dat ik enorm onder de indruk was van onze eigen muziek.
Zodra het eerste nummer was afgelopen merkte ik heel veel onrust in mijn lichaam en wist ik dat ik in was voor een heftige space. Elke keer als de XTC richting zijn piek gaat beginnen mijn kaken zo enorm aan te spannen waardoor ik als een kakker ga praten. Ook dit keer was dat het geval, maar ik had het nog nooit zo heftig meegemaakt. Elk woord wat uit mijn mond kwam klonk alsof ik Martien Meiland was, en ik praatte aan een stuk door :tearsofjoy:.

Giant begon ook langzamerhand wat te voelen, maar was nog lang niet op het punt aangekomen waar ik zat.

We besloten ons 2e en 3e nummer er achter aan te spelen. Deze nummers bevatten wat kleine, heftigere stukjes die wat meer richting metal gaan.
Sinds een paar weken was mijn versterker kapot gegaan waardoor ik nu met mijn oude versterker moest spelen. Nuchter vond ik deze nooit zo lekker klinken omdat het geluid vrij schel was, maar onder invloed was dit opeens het mooiste geluid wat ik ooit gehoord had. Tijdens het spelen vond ik het ineens heel zielig voor de versterker dat ik hem eerst niet zo mooi vond klinken. In mijn gedachten zei ik dan ook ruim 20 keer sorry tegen de Marshall.

Aan het einde van nummer 3 was ik echt helemaal los aan het gaan. Ik snapte er helemaal niets van, want het was nu 3 kwartier later en ik zat al bijna op mijn piek. Nog nooit was ik van XTC zo snel strak gaan staan met zoveel euforie. Ik vond mijn 1e keer altijd de mooiste ervaring van mijn leven, maar zodra ik dit voelde wist ik dat deze avond nog wel eens mijn eerste keer zou kunnen overtreffen. Vanaf nu ga ik nooit meer XTC pillen doen, maar alleen nog maar kristallen.

De Piek
We besloten even rustig te gaan zitten bij de zithoek om af te wachten tot het zou gaan werken bij de andere jongens. Dat duurde gelukkig niet lang, want na zo'n 10 minuten begonnen Giant, Bass en Djenssen ook al te kauwen en te vertellen hoe ongelooflijk lekker ze zich voelden. De kauwgom werd al snel vervangen door lolly's en de heerlijke muziek van Lorne klonk door de speakers.
Ook kwamen de zonnebrillen tevoorschijn en had ik zo'n caleidoscopische bril op gedaan. Zo'n trip bril is echt een must have voor als je aan de MDMA zit. Vooral als je led lampjes hebt aangesloten, de bril maakt van die 30 kleine bolletjes echt een stuk of 130 bolletjes met intensere kleuren.

Bass en Giant besloten met z'n tweeën even een sigaretje te gaan roken. Samen met Djenssen besloten we wat vage muziek te gaan luisteren en al gauw kwamen we uit op Locket van Crumb, wat een van de favoriete bands van Djenssen is. Hij begon hierop te dansen wat er echt ontzettend mooi uit zag. Hij liet zich helemaal gaan en maakte de meest mooie bewegingen die ik gezien heb.
Uiteindelijk kwam Djenssen naar met toe en vroeg of ik mijn handen achterop mijn hoofd wilde doen. Zodra ik dat deed tilde hij me lichtjes op aan mijn ellebogen. Het gevoel wat je dan hebt is bijna niet te omschrijven. Er gaan allemaal tintelingen door je heen en elke zenuw in je lichaam is in de meest pure vorm van extase.

We zaten weer boven met Bass en Giant. Er was helaas meer één bank en 4 stoelen. Djenssen en Giant lagen tegen elkaar aan op de bank en Bass en ik zaten op de stoelen. We besloten dat we niet dicht genoeg op elkaar zaten en gingen daarom op het tapijt zitten. Het zitten werd al gauw liggen en vervolgens gebeurde er een van de meest geniale en ongemakkelijke dingen van de avond.
Bass was zo enorm hard aan het gaan dat hij met zijn ogen dicht dacht dat ik zijn vriendin was. Hij noemde me bij haar naam en ging dichter tegen me aan liggen om zich meteen te realiseren dat ik het was. :tilttearlaugh:

Ik voelde dat ik mijn piek al even had bereikt en besloot dat het tijd was om bij te nemen. De andere jongens wachtten nog even gezien zij nog niet hun piek hadden bereikt. 35mg MDMA stond er op het menu voor mij. Iets meer dan de 2mg/kg omdat ik tijdens het wegen zag dat 25 mg echt niets voor stelde en ik vorige keren doseringen van 140mg had genomen, wat mij toen wel beviel. Achteraf niet handig om meer te nemen natuurlijk, maar gelukkig merkte ik er niet zo veel van en voelde ik me allen ietsjes beter dan eerst. Ook begonnen mijn ogen af en toe snel te bewegen en zag ik op een afstand van zo'n 5cm totaal geen diepte meer. Als ik mijn telefoon te dicht bij hield was alles wazig en begon mijn telefoon ook lichtjes te trillen (wat door mijn trillende ogen kwam natuurijk).

Na het bijnemen besloot ik om de bal van de intertoys erbij te pakken. Deze hadden we laten inpakken zodat het nog specialer leek.
De bal gaf ik aan Bass en hij begon hem al snel uit te pakken. Toen hij eenmaal zag wat het was was hij meteen verliefd op het ding. Het gevoel wat die haartjes geven is echt zo absurd lekker dat je bijna zou denken dat dit soort dingen gemaakt zijn voor mensen die aan de MDMA zitten.
De bal ging de rest van de avond zo om het kwartier rond zodat iedereen er even aan kon zitten.

Ik zat uiteindelijk naast Giant en besloot hem eens een mooi cadeau te geven. Giant en ik gingen vorig jaar in de zomer vaak vissen in het dorp onder het genot van een lekker pakje shag en soms wat wiet. Al gauw vroeg ik hem of hij zin had om straks met zijn allen te gaan vissen. Dit zorgde voor een enorme mindfuck omdat het natuurlijk niet mogelijk was om nu nog hengels op te gaan halen en naar een vijver te fietsen.
Ik zei tegen Giant dat ik even mijn hengel ging halen, stond op en liep richting het bandhok om het cadeau voor Giant te pakken. Het cadeau was dus dat bordspel van "Let's go Fishing".

Zodra ik terug kwam uit het bandhok vroeg ik iedereen om de aandacht en begon een speech te geven. Ik vertelde aan Giant hoe erg ik hem waardeerde en hoe een enorm sterk en mooi karakter hij heeft. Alles wat ik zei kwam diep uit mijn hart en was gemeend.
Dit maakte Giant een beetje emotioneel waarop ik hem een dikke knuffel gaf. Uiteindelijk gaf ik hem het bordspel onder het motto van "we gaan vanavond met zijn allen vissen".

Echter kreeg ik hierna een hele nare herinnering van vroeger toen ik naar het bordspel keek. Ik heb zelf een vrij lastige jeugd gehad waaraan ik PTSS heb overgehouden. Ik heb een broer en een zus waar ik vroeger niet mee op kon schieten. Mijn ouders verwaarloosden mij en hadden geen omkijk naar mij. Ik kon met niemand spelen vroeger, wat ervoor zorgde dat ik daarom veel bordspellen in mijn eentje speelde. Waaronder dit spel dus.
Ik zag mijzelf weer als klein kind in mijn eentje op mijn zolder zitten, met twee van die hengeltjes die vissen te vangen zonder dat iemand naar mij omkeek. Ik vertelde dit aan de jongens en werd er best emotioneel van. Hierop kreeg ik het mooiste antwoord ooit; "vroeger speelde je het in je eentje, maar vanavond speel je het met je beste vrienden".

Al snel waren we afgeleid en waren we het bordspel helemaal vergeten. Het was tijd voor dikke psytrance en glowsticks! Adhana van Vini Vici werd opgezet en iedereen deed glowsticks om zijn nek, armen en benen. Djenssen en Bass stonden met zijn tweeën lekker te dansen. De sfeer zat er echt super goed in.

Hierna besloten buiten even een menthol sigaretje te roken. Normaal vind ik menthol niet zo heel lekker, maar aan de MDMA is het echt té gek. Het is alsof je pure zuurstof binnenkrijgt en je voor het eerst weer echt kan ademen. Natuurlijk niet het geval, maar zo voelt het haha. Overigens heb ik deze avond heel weinig gerookt in tegenstelling to de vorige keren.

Ik besefte me ineens dat ik nog sigaren had meegenomen en rende samen met Djenssen snel naar boven om die even te pakken. Je kent het wel, niemand wilt elkaar alleen laten als je onder invloed van MDMA bent.
Eenmaal weer buiten staken we de sigaren op, wat ons echt enorm tegen viel. Bitter en droog dat die dingen waren. :sweatsmile: Gelukkig hadden we nog wat sigaretten bij ons en na het roken liepen we weer naar boven.

Eenmaal boven raakte ik in gesprek met Bass. Ik merkte vaak dat wanneer we met de band bij elkaar waren wij met z'n tweeën niet zo heel vaak met elkaar om gingen ondanks dat we wel goede maten waren. Tijdens dit gesprek begreep ik het ineens. Bass en ik zijn zo erg hetzelfde dat we elkaar onbewust een beetje afstoten. Je zou het kunnen vergelijken met een magneet. Als je twee + polen te dicht op elkaar brengt stoten ze elkaar af.
Ik voelde me op dat moment zo dom omdat ik het me niet eerder beseft had, maar ik weet dat ik onder invloed van MDMA bepaalde dingen altijd beter kan begrijpen dan nuchter.
Deze ontdekking was voor mij ook een enorme opluchting.

Rond dit moment bedacht ik me opeens dat ik wel heel veel aan het kauwen was deze avond gezien ik er spierpijn van begon te krijgen. Ik ging met mijn tong over de binnenkant van mijn lippen, en ja hoor. Zowel onder als boven een complete rand weg gebeten. Ik had er op dit moment geen last van, maar wist dat ik de dag erna spijt zou krijgen. Ik ging dan ook van kauwgom over op een lollystokje zodat ik minder zou gaan kaakschaatsen.

De Comedown
Rond een uur of 00:45 voelde ik de euforie een beetje afzwakken en wilde ik gaan bijnemen. Eigenlijk had ik besloten om het bij één enkele redose te houden, maar ik wilde dit gevoel nog een klein beetje rekken. Niet teveel bijnemen, maar net genoeg dat ik het kan rekken en niet keihard ga hallucineren zometeen. 25mg leek mij een mooie dosis.
Het uur daarop voelde ik dat ik lichte hints kreeg dat het ging inwerken.
Nadat het na 40 minuten nog niet was ingewerkt besloot ik nog 10mg bij te nemen en het daar écht bij te houden. Op dit moment zat ik op ongeveer 145mg.

Rond 1:30 besloten we met zijn allen een rondje te lopen over het industrieterrein. Nog steeds voelde ik dat de MDMA nog wel iets wilde gaan doen, maar helaas bleek later dat het voor mij toch echt klaar was.
Het rondje lopen was wel echt heel fijn. Ik had hele rustige, zweverige muziek opgezet. Één van de nummers gaf ons een western gevoel. Alsof wij als cowboys door een verlaten dorpje liepen met een sigaretje in onze handen. Onderweg hebben we nog hele fijne gesprekken gehad.
Ik gaf aan bij de jongens dat we volgende keer wat wiet mee moeten nemen om in de dalen toch een beetje spacy te zijn. Ik rook zelf sinds september geen wiet meer nadat ik 1,5 jaar verslaafd ben geweest en was van plan om het ook voorlopig niet meer te doen, maar het lijkt mij toch lekker om aan de MDMA 1 of 2 jointjes te roken. Ik vertrouw mijzelf hiermee om niet weer in een verslaving te belanden gezien ik nu veel sterker ben dan tijdens en voor de periode van verslaving.

We zijn na denk ik 15 minuten lopen weer naar binnen gegaan. Djenssen moest om 2 uur naar huis van zijn ouders. Dit vonden wij allemaal heel jammer en na zijn vertrek voelde het ineens heel leeg en koud aan. Ik besloot buiten met Djenssen nog even snel een sigaretje te roken voordat hij weg ging.
Toen ik de deur naar buiten open deed zag ik iemand in een auto zitten en zijn gordel om doen. Ik kreeg door dat dit een hallucinatie was gezien mijn ogen op dat moment heel snel heen en weer bewogen en er daarna natuurlijk niemand in de auto zat. Gelukkig bleef het de rest van de avond hierbij want ik had geen zin om weer keihard te gaan hallucineren zoals ik mijn tweede keer had.
Ineens hoorden we een heel hard bonkend geluid en schudde de roldeur hevig heen en weer. Ik was heel bang dat het hallucineren heel heftig aan het beginnen was bij mij en ik keek Djenssen aan om bevestiging te vragen dat ik niet de enige was die dit zag en hoorde. Djenssen had het ook gezien en ik liep naar binnen om te kijken wat er aan de hand was. De tussendeur beneden schudde ook hevig open en dicht. Ik rende naar boven en zag Bass en Giant daar rustig zitten.
"Gast, hoorden jullie dat?!" vroeg ik, waarop Giant zei dat hij aan het springen was om zijn redose sneller in te laten kicken. Ik was me helemaal de pleuris geschrokken terwijl er achteraf dus helemaal niets aan de hand was.
Weer beneden raapte ik mijn sigaretje op die ik op de grond had gelegd en rookte rustig door. Ik gaf Djenssen een dikke knuffel waarna hij rustig naar huis fietste.

Eenmaal boven gebeurde er eigenlijk niet zoveel bijzonders meer. Bass en Giant namen beiden nog 2 keer bij waarna het zakje leeg was.
Opeens schoot Giant overeind en gaf aan dat hij aan het hallucineren was. Op het plafond liepen volgens hem allemaal panters en waren er mannetjes met hoeden aan het dansen. Later zag Bass in een glas op tafel ook een mannetje met een hoed dansen. Voor Bass viel het hallucineren wel mee, maar Giant ging lekker door.

Ik vroeg hem of hij wilde zeggen wanneer hij cijfers door de lucht zag zweven. Nog geen minuut later was dit het geval. :sweatsmile: Ik weet van mijn 2e keer XTC dat je de hallucinaties kan sturen door aan bepaalde dingen te denken. Ik vroeg Giant toen ook of hij zijn ogen dicht wilde doen om zich in te beelden dat wij als band op een podium voor een grote groep mensen staan op te treden. Ook dit zag hij, maar dat vond hij toch een beetje eng om te zien.
Voor mij was de comedown echt hard ingeslagen en stelde ik voor om zometeen op te ruimen. Bass en Giant vonden dit jammer en vroegen of ze nog even mochten blijven zitten. Het was ondertussen 3 uur 's nachts en ondanks dat ik helemaal kapot was bleef ik vervolgens tot een uur of 4:45 zitten voordat we vertrokken.

Eenmaal thuisgekomen dook ik direct mijn bed in. Ik had geen CEV's verwacht dit keer, maar toch waren ze er heel lichtjes. Ik zag ze niet zo duidelijk als mijn trip op oud en nieuw, maar ze waren wel aanwezig. Hele nare hallucinaties waren dit overigens. Ik zag allemaal mensen die aan elkaar gesmolten waren en luiken die steeds omklapten. Ik probeerde aan positieve dingen te denken, maar daardoor combineerden de nare CEV's zich met de mooie dingen waardoor het eigenlijk alleen maar slechter werd.
Ik accepteerde dit en besloot gewoon te proberen om in slaap te vallen.

Nog geen 5 minuten later viel ik in slaap en werd ik om 11:15 uur wakker. Ik voelde me die dag in de ochtend heel vaag met een beetje hoofdpijn, maar later op de dag ging het allemaal wel beter. Ik had wat fruitsap gehaald bij de supermarkt en ging met de jongens in het bos op een bankje zitten. Mijn kaken deden overigens niet zo heel veel pijn, maar waren wel gevoelig. Wat de wondjes betreft viel het ook allemaal reuze mee.

Eindwoord
Deze avond is mijn beste XTC ervaring ooit. Nooit gedacht dat ik me ooit nog zo goed zou voelen van MDMA gezien ik met pillen altijd heel veel tijd kwijt ben voordat het is ingekickt waarna het meestal ook niet zo intens is.
Enige verbeterpunten die ik heb voor volgende keer zijn de volgende;
- Mijn begindosis ga ik verlagen naar 65mg gezien de 75mg toch wel iets te heftig binnenkwam en de redose naar mijn mening te laag was in verhouding met de begindosis. De redose ga ik nog steeds op 35mg houden.
- Volgende keer moet er niemand vroegtijdig naar huis gaan. Dit geeft een hele dode sfeer waarna je space een stuk minder is.
- Wiet meenemen om na je piek te roken.

Ik heb een aantal dingen niet opgeschreven gezien die niet heel veel toevoegen of te persoonlijk zijn. Ook is de chronologie niet helemaal juist, maar op zo'n avond gebeurd natuurlijk zoveel dat je veel dingen vergeet. :sweatsmile:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vond het een heel leuk report om te lezen! Net zoals de vorige trouwens.
Zo hoort mdma ook te zijn, met lieve, vertrouwde mensen om je heen. Sfeer gemaakt met lampjes, een knuffel en een spelletje. Persoonlijke gesprekken.

Ik zou alleen niet vaker dan 1 x bijpakken. Zo'n kleine redose heeft in mijn ervaring nauwelijks effect. Als je begint met 65 mg, pak dan nog eens 65 mg bij en laat het daarbij. Ik heb wel eens geprobeerd met een 3e keer bijpakken, maar dat heeft helaas weinig zin, hoe verleidelijk het ook is.

Aan de verhalen over het hallucineren van je vrienden kan ik opmaken dat ze teveel gepakt hebben. Hallicuneren is altijd een teken van overdoseren. Het is geen bijwerking die erbij hoort.

Vind het wel supergoed van je dat je zo goed voor iedereen gezorgd hebt, door al die bommetjes te berekenen en klaar te maken. En een weegschaal gekocht! Goed bezig 😊

Heerlijk hè, om dit mee te kunnen maken met je vrienden. Hoe open iedereen ervan wordt. Het geeft echt verdieping aan een vriendschap en schept een band.

Misfit

Belezen gebruiker
Ik vond het een heel leuk report om te lezen! Net zoals de vorige trouwens.
Zo hoort mdma ook te zijn, met lieve, vertrouwde mensen om je heen. Sfeer gemaakt met lampjes, een knuffel en een spelletje. Persoonlijke gesprekken.

Ik zou alleen niet vaker dan 1 x bijpakken. Zo'n kleine redose heeft in mijn ervaring nauwelijks effect. Als je begint met 65 mg, pak dan nog eens 65 mg bij en laat het daarbij. Ik heb wel eens geprobeerd met een 3e keer bijpakken, maar dat heeft helaas weinig zin, hoe verleidelijk het ook is.

Aan de verhalen over het hallucineren van je vrienden kan ik opmaken dat ze teveel gepakt hebben. Hallicuneren is altijd een teken van overdoseren. Het is geen bijwerking die erbij hoort.

Vind het wel supergoed van je dat je zo goed voor iedereen gezorgd hebt, door al die bommetjes te berekenen en klaar te maken. En een weegschaal gekocht! Goed bezig 😊

Heerlijk hè, om dit mee te kunnen maken met je vrienden. Hoe open iedereen ervan wordt. Het geeft echt verdieping aan een vriendschap en schept een band.
Dank voor je reactie! :) Ik merkte inderdaad ook niet zo veel van die eerste redose van 35mg, maar de begindosis van 75mg vond ik wel vrij heftig inslaan. Denk niet dat ik dan 65mg zal gaan bijnemen, maar eerder rond de 40 a 50mg.
En zoals je zegt heeft een tweede keer bijnemen niet zo heel veel zin. Bij mij is het dan meestal het geval dat ik dan alleen maar meer energie krijg en strakker ga staan.

Wat het hallucineren betreft ben ik mij bewust dat dat komt door overdoseren. Dat weten de andere jongens ook, maar als zij willen bijnemen houd ik ze, tot een bepaalde grens, niet tegen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Leuk herkenbaar reportje @Misfit ,

Krijg er zelf ook weer zin in zo! Verder helemaal eens met @Natozlato

Ik heb wel eens geprobeerd met een 3e keer bijpakken, maar dat heeft helaas weinig zin, hoe verleidelijk het ook is.
Dit!

En Dit! :wink:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
God damn, hoe je beschreef dat je als kleine jongen in je eentje bordspellen deed heeft me echt geraakt.. Het kunnen bespreken met je vrienden en hun perfecte reactie erop is wat MDMA zo therapeutisch maakt. Mooi om te lezen.
Vond ik ook heel herkenbaar. Dat moet een mooi moment zijn geweest onder de jongens. Zag het helemaal voor me! 💙

Misfit

Belezen gebruiker
God damn, hoe je beschreef dat je als kleine jongen in je eentje bordspellen deed heeft me echt geraakt.. Het kunnen bespreken met je vrienden en hun perfecte reactie erop is wat MDMA zo therapeutisch maakt. Mooi om te lezen.
Dat vind ik ook altijd het mooie aan MDMA, je kan bepaalde situaties van nu en vroeger vanuit een compleet ander standpunt bekijken en ze leren begrijpen. Ook is het herinneren van vroeger echt alsof je het opnieuw meemaakt in alle details.

Vooral mijn eerste keer MDMA liet mij zien wat ik anders moest doen in mijn leven en heeft mij sindsdien ook compleet veranderd in positieve zin.

Rhu

Newbie
Dat vind ik ook altijd het mooie aan MDMA, je kan bepaalde situaties van nu en vroeger vanuit een compleet ander standpunt bekijken en ze leren begrijpen. Ook is het herinneren van vroeger echt alsof je het opnieuw meemaakt in alle details.

Vooral mijn eerste keer MDMA liet mij zien wat ik anders moest doen in mijn leven en heeft mij sindsdien ook compleet veranderd in positieve zin.
Als je het op deze manier gebruikt kan het ook uitstekend zo werken, dat herken ik.
Zelf ben ik Daarna paddo. S gaan gebruiken die laten je daarna nog veel meer zien en op andere manieren vastpakken!

SnowGolem

Newbie
Hey Misfit!

Leuk report! Best wel wat herkenbare dingen lees ik terug. Ik heb bij gebrek aan festivals nu ook een aantal keer in besloten kring XTC gedaan. Het heeft mij en een aantal vrienden ook een stuk dichter bij elkaar gebracht.

"vroeger speelde je het in je eentje, maar vanavond speel je het met je beste vrienden".

Dat vind ik een mooi stukje! Op zulke vrienden mag je trots zijn :)

SG

Bovenaan