Je bent goed op weg jezelf de vernieling in te helpen.Gaat beter net 1.5mg pyraz gehad
En nu? Ga je iets doen met bovenstaande berichten?Hart doet geen pijn meer voel me ok
Ga je nu beter oppassen voortaan? Vind het heftig om te lezen, helemaal omdat ik het herken, dat grenzeloos impulsief gebruik. Heeft mij ook al een paar keer bijna het leven gekost. Het is zo nutteloos, je haalt er niks uit en je doet jezelf steeds meer onomkeerbare schade aan. Op een gegeven moment kan je lichaam het niet meer aan en is het echt klaar. Het is nu goed gegaan, maar misschien loopt het de volgende keer minder goed af. Er is vast wel iets dat je blij maakt in het leven, hou je daar aan vast en wordt beter/zoek hulp.Hart doet geen pijn meer voel me ok
Dit heb ik ook meermaals gedacht en bij niemand anders dan @benzzzy ook (van de actieve leden die ik veel heb zien posten), terwijl ik hier echt al wel een tijdje zit en wel meer posts gelezen heb waarin leden extreem riskante, drugsgerelateerde dingen hebben beschreven voor een langere tijd achtereen. Het menselijk lichaam kan heel wat verduren heb ik geleerd de afgelopen jaren, zowel door anekdotes van mensen hier op het forum als door mensen die ik persoonlijk ken, maar met benzzzy's gebruik vind ik het echt wonderbaarlijk dat hij het loodje nog niet gelegd heeft.Eerlijk, als jij @benzzzy lange tijd niet online komt denk ik altijd die kerel is ergens dood gevonden.
Oke, je opent hier dus een topic met een hulpvraag, maar je doet én niets met wat er gezegd word én je gaat vrolijk door?Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Voor dit soort momenten mis ik echt eenOke, je opent hier dus een topic met een hulpvraag, maar je doet én niets met wat er gezegd word én je gaat vrolijk door?
Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Johnnie dmred label wiskey
Net wakker 50mg doxylamine rn meer bier en whiskey zo naar bed
Desoxypipradol uit meth pijp
Let’s go
10mg afgewogen en nog wat ge eyeballed
De beste keuze in mijn leven .
Dankzij deze 20 gram meth en 10 gram heroïne leef ik nu vrij in Duitsland en niet in een gesticht .
De drugs waren niet echt een goede keuze daar ben ik het mee eens.
Maar zonder die drugs had ik nooit de keuze gemaakt weg te lopen en met mijn vriendin te leven.
Als ik die meth niet had gedaan was ik nog steeds gevangen.
Dus ja ik ben blij dat ik dit heb gedaan .
Hey was waarschijnlijk niet de beste keuze ooit.
Maar het heeft me wel naar een betere plek gewezen.
Ik ben serieus 4500 euro kwijt geraakt op weg naar Duitsland weet nog steeds niet hoe
I fucked up ….
Heb desoxypipradol gevaped wel 5 keer 5-10mg.
heb een deal gemaakt met een vriend en ga zo pyrazolam ophalen …
100mg quetiapine 15mg mirtazepine
100mg quetiapine en 15mg mirtazepine ha zo uurtje met de trein om benzos op te hallen
Fuck…,
50mg desoxypipradol 100mg quetiapine 30mg mirtazepine 10bier hart doet pijn
Gaat beter net 1.5mg pyraz gehad
Gister in een etmaal (er van uitgaande dat je herhaaldelijk dezelfde dosissen hebt gepost en niet steeds opnieuw hebt gebruikt):Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Dit zij je alleen maar omdat je doped up was, verdoofd en high roepen dat het allemaal oké is en vervolgens wanneer je je mentaal miserable voelt en fysiek dying voelt door withdrawal ga je lopen miepen hoe kut je leven is en hoe dom je bezig bent en hoe angstig je bent.Hart doet geen pijn meer voel me ok
Dit!@benzzzy ga nou 's hulp zoeken man. Ik weet dat je mij haat maar je moet echt professionele hulp inschakelen of je hart zegt: "dit gaan we niet doen".
Lees je überhaupt wat mensen tegen je zeggen?De avond na de desoxypipradol hebben we wat benzos gehaald 10mg Xanax 12mg pyrazolam 80mg diazepam en een fles 40% 0.7l alcohol…..
sliep als een baby
De dag erna mezelf inslaap gedronken met fles wodka en net heroïne gekocht.
De 200mg Rilmazafone 5g HHC en de 5 gram 4mmc is er waarschijnlijk snel 😌
Eerlijk gezegd, met ook nog zo'n smiley erachter voelt het nu inmiddels als mensen bewust zorgen willen laten maken al dan niet willen shockeren.net heroïne gekocht.
Heel veel plezier en geniet ervan 🥰De avond na de desoxypipradol hebben we wat benzos gehaald 10mg Xanax 12mg pyrazolam 80mg diazepam en een fles 40% 0.7l alcohol…..
sliep als een baby
De dag erna mezelf inslaap gedronken met fles wodka en net heroïne gekocht.
Lees je überhaupt wat mensen tegen je zeggen?