(5-meo)DMT snuiven...

arne123

Newbie
ik heb een jaartje geleden toen ik op reis was een man leren kennen die mij wat 5-meo dmt gegeven heeft die hij daar gekocht had. Toen ik het probeerde te roken kon ik niet genoeg binnen houden om echt van te trippen (hoewel ik wel rook, maar misschien was het niet zo'n goede kwaliteit). Hij zei toen dat hij en zn vrienden het ook wel eens snoven. Dat heb ik toen gedaan en het werkte inderdaad (geen breakthrough maar wel een lekkere trip, t was mn eerste keer). Mijn vraag is nu: hebben jullie daar wel eens van gehoord/wel eens gedaan? En heeft er iemand net zoals ik problemen met het binnenhouden van de rook?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Snuiven van 5meo geeft wat langere en mildere trip ten opzichte van roken.
5meo dmt zit ook in yopo wat ook gesnoven word....
Ikzelf heb 5meo maar 1 keer gesnoven wat wel effect gaf maar vond het niet zo heel erg relaxed.

nn-dmt snuiven vond ik zelf maar klote eigenlijk.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, je kan het dan beter oraal innemen met een MAO-remmer gecombineerd.
Een lange, aangename trip, maar dan zonder neusschade :wink:

Check erowid voor raadgevingen en trip reports.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens N,N-DMT gesnoven en ik al die hard neusspray junkie ben wel wat gewend kwa dichte neus he, maar dat sloeg echt alles. Brandende pijn en uren lang onmogelijk lucht krijgen.

Afrader. Nog nooit gehoord ook dat N,N-DMT snuiven werkt ook.

5-MeO-DMT heb ik ook wel eens gesnoven, maar wederom zonder al te veel succes... Was trouwens wel een natuurlijk extract, geen chemisch poeder. Sowiso heb ik van dezelfde dmt ook wel eens dezelfde dose gerookt en dat ging behoorlijk veel harder als het snuiven. Al deed het roken van 5 meo wel echt pijn aan mijn longen !

Ik zou het gewoon roken :)

Vigilante

Wijs gebruiker
NN DMT snuiven werkt zeker wel.

Gewoon 75 mg - 100 mg nemen, en dan genieten van de pijn :P
Naar mijn idee ongeveer 2cb achtige pijn, alleen lijkt deze langer aan te houden.
Trip werkt erg snel in, maar niet zo snel als met het roken. Dit iets langzamere inwerken vindt ikzelf echt mega prettig, en het dik half uur spacen ook. Jammer van de neus.

De neuspijn maakt het voor mij wel een afrader.

Spor

Wijs gebruiker
watja... ? Nog nooit eerder gehoord of gelezen bij N,N-DMT... En die keer dat ik probeerde werkte het ook zeker niet.

Ik vond het trouwens AANZIENLIJK pijnlijker als 2c-b... Toevallig was het de zelfde avond dat ik die dingen beide voor de eerste en laatste keer in mn leven gesnoven had. +dat mn neus er ongelofelijk dicht van ging zitten

Vigilante

Wijs gebruiker
Tjah tis iig geen pretje.

Ik heb me toevallig vandaag nog verdiept in het omzetten van freebase DMT naar DMT Fumarate (Fumaratisch DMT? ik weet de vertaling niet).
Dit zou veel minder pijnlijk moeten zijn.
Wel jammer dat je er veel voor nodig hebt, tot wel 4x zoveel dan wanneer je het rookt.

Siemie

Experimenterende gebruiker
ik heb wel eens 4aco-dmt gedaan, dat is een soortgelijk poeder kun je ook snuiven maar heb het in capsules gestopt..

Bovenaan