5-MeO-DALT

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Binnenkort verwacht ik deze RC te ontvangen, ben heel erg benieuwd naar de effecten.
Heeft iemand er al ervaring mee? Vind het in elk geval wel interessant klinken dit stofje :) .

Even wat basics over 5-MeO-DALT
Categorie: psychedelica
Dosis oraal: 12-20 mg
Werkingsduur: 2-4 uur

Een citaat uit werk van Shulgin:
QUALITATIVE COMMENTS (from various sources): (with 10 mg. orally)
"I am looking at everything through someone's open friendly eyes,
not mine. I would like to go through life like this if others
saw me as OK. I am 10 feet tall, my pulse is 72 but uneven, and
light-headed is a better describer of where I am than
psychedelicized."

(with 16 mg. orally) "The music was fabulous, as was the sex and
neither of us had a problem with orgasm. But there was a total
lack of imagery -- less than I would normally have to the music
when unstoned, so there might have been an actual suppression. I
was pretty much baseline by the third hour."

(with 20 mg. orally) "It's coming on strongly in 15 minutes, and
at the half hour point I am at a +++ with eyes closed -- but
nothing with them open! No hang-over."

En nog een citaat van Shulgin:
EXTENSIONS AND COMMENTARY: The rapid onset and rapid drop-off of
5-MeO-DALT is remarkable. With oral administration, it is common
to be aware of the effects in less than 15 minutes and to be
fully there at the half-hour point. This implies absorption into
the blood stream directly from the stomach and rapid metabolic
destruction.

Een tripreportje afkomstig van dhpforum:
Begonnen met de voorgeschreven TiHKAL² dosis (12-25mg) op een lege maag, maar dat was een algehele teleurstelling. Geheel in lijn met al die andere teleurgestelde trials die op het net circuleren.

Dit weekeinde de dosis opgeschroefd en voor nasaal gegaan.
50mg is een redelijke dosis met voornamelijk een body high gelijkaardig aan die van MDMA. Op mentaal vlak geen verbazende processen, gewoon een algehele Gemütlichkeit. Eroticiteit factor 10 :)
Gisteren 78mg gesnoven, maar dat voegde niets nieuws toe aan de trip qua beleving.

Wat blijkt: net zoals bij vele tryptamines in TiHKAL vind ik de voorgeschreven dosis wel heel laag. Vanaf 50mg wordt deze écht wél interessant.
De curve is dus niet zo stijl en zelfs na een hoge dosis kan je nog altijd makkelijk slaap vatten na 5u.

Ook wat interessante reports gelezen van het na vaporizen, wat dan een über-DMT visuele trip zou geven. Da's voor later...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wauw, had in m'n achterhoofd dat het niks was maar deze beschrijving maakt me toch ook wel weer geïnteresseerd naar wat onderzoek! :grin:

Ik hoor graag hoe het was!

Fool

Badass junkie
Heeft iemand hier onderhand al meer informatie over? Heb dit stofje ook al thuis liggen en wacht op een weegschaal. :)

Fool

Badass junkie
Houd er rekening mee dat het verdomde laat in kan slaan. Je schijnt na een half uur op je piek te zitten. Dat dacht ik ook te zitten, totdat hij 2 uur en 20 minuten na inname toch best wel hard terugkwam.

Ik ben geen fan van deze stof, hij had nogal veel lichamelijke ongemakken en in mijn mening te weinig mentale aspecten om het interessant te maken.

Fool

Badass junkie
Nouja, ik heb het oraal genomen en dan lijkt het in de verste verte niet op de effecten die beschreven worden bij het roken van 5-MeO-DMT. 5-MeO-DMT zou ik maar niet oraal proberen te nemen, dat is nogal een risico.

Het enige waar ik nog wel benieuwd naar ben, voordat ik deze stof compleet afschrijf, is het roken hiervan.

Fool

Badass junkie
Oja, ik ben tot de conclusie gekomen dat je van 140 milligram niet dood gaat. Alleen zijn er wel vrij veel lichamelijke ongemakken en nog steeds geen interessante psychedelische effecten. Ik heb nog steeds hoop op het roken van dit matreaal.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat vond je een goede dosis fool? Heb het al even liggen en wil het toch wel eens proberen.

Valt het stofje ook niet eerder te omschrijven als entactogeen dan psychedelica? Zo kocht ik een tijd geleden voor veels te veel geld bleek achteraf 4-Aco-Dalt en dat gaf een meer entactogeen effect. Niks boeiends overigens.

Fool

Badass junkie
Ik vond geen enkele dosis goed, nogal rotzooi als je het mij vraagt. Weinig psychedelische kenmerken, nul mentale effecten en slecht een 'beetje' patronen herkennen. Meer lichamelijke ongemakken dan wat ander, kan het je afraden.

Deze ervaringen zijn trouwens meer mensen met mij eens. Beetje een waardeloze stof, snap niet waarom zoveel RC-vendoren deze verkopen....

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou wel kunnen verklaren waarom mijn vendor het voor de helft aanbod. Maar wil het toch eens proberen, zo eens 20mg droppen. Zou goed te doen moeten zijn. Heb er een gram van liggen, dus dan maar zelf tot de conclusie komen dat het niks is.
Thanks voor de snelle reactie trouwens!

Fool

Badass junkie
Hehe, ja door schade en schande wordt men wijs hé. Denk neit dat je heel veel van 20 milligram gaat merken. Vond zelf 40 al erg zwak en 140 bracht niet extreem veel meer visuals maar wel ongelofelijke lichamelijke ongemakken. Zou het niet te hoog gaat testen, om wat meer effecten te forceren. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu gedropt! Merk het wel of het überhaupt iets doet. Weet natuurlijk nooit zeker of jij dezelfde batch had of niet en erowid zegt dat 25mg een sterke dosis is. Beter eerste keer veilig doen. Ben toch benieuwd waarom held shulgin een stof doorstuurt die niet boeiend is, does not compute...

Fool

Badass junkie
Klopt, maar een algemene consensus is dat die doseringstabel op erowid nogal laag is aangegeven. :P

Maarja, hoop voor je dat je er van kan genieten! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijk al heel licht in mijn hoofd iets te voelen, niks spannends overigens maargoed. Maar is wel erg snel. Alhoewel Shulgin dan wel weer aangeeft dat dit oraal al in 15 min werkzaam is. Ben er nog niet over uit of ik nu placebo ervaar of toch 'iets'.

Fool

Badass junkie
Mja plasmapiek op een lege maag zou zo'n 30 minuten moeten duren. Heb alleen ook wel eens gehad dat t pas na 3 uur insloeg, niet bepaald grappig X_X

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat lijkt me echt kut inderdaad! Me maag is aardig leeg, hij knort zelfs een beetje dus dat zou goed moeten zitten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Behalve een licht en ietwat raar gevoel in me hoofd verder niks bijzonders. Nu nog eens 30mg gedropt om te zien of dat wel iets doet. Anders volgende keer maar weer een poging.

Fool

Badass junkie
Ik zou nieuwe keren niet extreem veel hoger gaan. De lichamelijke ongemakken op 140mg waren écht geen pretje. Ik heb 3 uur lang lopen trillen onder een dikke deken, afvragend of ik het nu warm of koud had. Ben 10x naar de WC gelopen zonder enige mogelijkheid om over te geven en voelde me ronduit belabberd.

En zelfs toen weinig psychedelische effecten, op wat huppelende lettertjes en een beetje patronen na. :kots:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt niet best! Heb je ook nog dosissen daartussen geprobeerd?

Ik voel wel 'iets' trouwens, maar heb er nog niet de vinger op kunnen leggen wat dat 'iets' dan is.

Fool

Badass junkie
Uhhhhhh, nee xD

Maar als er zelfs dan weinig psychedelisch is, denk ik niet dat iets ertussen opeens extreem psychedelisch is. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Uhhhhhh, nee xD

Maar als er zelfs dan weinig psychedelisch is, denk ik niet dat iets ertussen opeens extreem psychedelisch is. :P
Hahaha snap ik. Ik heb ook meer het idee dat het misschien een ander soort effect zou kunnen geven, maar wat ben ik nog niet over uit. Psychedelisch is het zeker niet inderdaad.

Fool

Badass junkie
Het roken van 5-MeO-DALT gaf meer een energieke kick en een nerveus gevoel voor een paar minuten, maar ook niet echt wat psychedelisch. En het rookt niet bepaald prettig. (Zilverfolie-pijpachtigiets) Wel iets waar ik geen spijt van heb om meegemaakt te hebben, maar wel een beetje dissapointing.

Een maat van mij vond het snuiven ervan best wel 'oke', maar dat komt misschien eerder omdat die niet echt tripmiddelen gewend was.

Als je een tryptamine zoekt die niet echt psychedelisch is, maar wel leuke effecten geeft raad ik je oprecht 5-MeO-MiPT (moxy) aan. Dit geeft lichtelijke patroonherkenning/gevoel van een trip, maar mentaal ben je compleet helder. Daarnaast barst je van de energie en voel je je ongelofelijk vrolijk met bepaalde 'rushes' energie door je heen. Absoluut één van mijn favoriete stofjes! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Als je een tryptamine zoekt die niet echt psychedelisch is, maar wel leuke effecten geeft raad ik je oprecht 5-MeO-MiPT (moxy) aan. Dit geeft lichtelijke patroonherkenning/gevoel van een trip, maar mentaal ben je compleet helder. Daarnaast barst je van de energie en voel je je ongelofelijk vrolijk met bepaalde 'rushes' energie door je heen. Absoluut één van mijn favoriete stofjes!
Dat klinkt wel interessant, een soort van tripmiddel voor wanneer je hoofd er niet naar staat om echt te trippen.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Als je een tryptamine zoekt die niet echt psychedelisch is, maar wel leuke effecten geeft raad ik je oprecht 5-MeO-MiPT (moxy) aan. Dit geeft lichtelijke patroonherkenning/gevoel van een trip, maar mentaal ben je compleet helder. Daarnaast barst je van de energie en voel je je ongelofelijk vrolijk met bepaalde 'rushes' energie door je heen. Absoluut één van mijn favoriete stofjes!
Dat klinkt wel interessant, een soort van tripmiddel voor wanneer je hoofd er niet naar staat om echt te trippen.
Precies, wel iets van patronen, maar het voornamelijk feel-good genieten. Best een lekkere stof, die ik eigenlijk iedereen zou willen aanraden! Naar mijn mening lang niet bekend genoeg, omdat de RC-scene! :hearteyes:

Bovenaan