5-mapb

Pablotosti

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik heb een korte vraag.

Een paar maanden geleden had ik 5-mapb op een feest gebruikt. Een tijd ging het goed maar op een gegeven moment werden mijn pupillen bijna kleine stipjes. Dit ging een half uur tot uur door, samen met een erg ongemakkelijk gevoel. Weet iemand hoe dit komt, want normaal zouden je pupillen met 5-mapb juist groter.

Ik hoor graag terug.

Pablotosti

Mijn beste gok is; ondergedoseerd. Probeer over een paar maanden eens 70mg.
Ik zal het wel eens proberen. Ik heb 5mapb nu al 5 keer gedaan. De eerste keer was ook erg intens. Alle 5 keren waren niet boven de 50mg. Ik weet niet of het dan slim is om 70mg te proberen

Goedemiddag!

Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?

Pablotosti

Goedemiddag!

Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?
Yo man,

Mijn eigen ervaring met 5-mapb is dat mijn pupillen al sowieso behoorlijk groot worden. Maar de strakke kaken valt behoorlijk mee vergeleken met andere drugs. Wel waar ik wel last van heb is de couchlock. Maar dat kan ook door de setting komen waarin je zit…

Thanks! Couchlock vind ik zelf prettig :wink:

Het verschilt nogal met de pupillen. Vriend van me heeft gigantische zwarte doppen (xtc) ik af en toe. Ik ga het eens m'n mik ingooien en laat het weten.

Groeten!

Druggers

Belezen gebruiker
Heeft iemand ervaring met een enkele dosis 5-mapb van 25mg? Ik zit te denken om dat te combineren met 25mg 2-fma aankomende zaterdag. Het plan is om niet hard te gaan, maar meer subtiel. Heb ervaring met 2-fma maar nog niet met 5-mapb (wel ervaring met xtc natuurlijk).

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo, ik heb een korte vraag.

Een paar maanden geleden had ik 5-mapb op een feest gebruikt. Een tijd ging het goed maar op een gegeven moment werden mijn pupillen bijna kleine stipjes. Dit ging een half uur tot uur door, samen met een erg ongemakkelijk gevoel. Weet iemand hoe dit komt, want normaal zouden je pupillen met 5-mapb juist groter.

Ik hoor graag terug.
Is het erg dat je pupillen klein waren?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is wel heel erg merkwaardig, toch? Pupillenstipjes bij een entactogeen/stimulerend middel. Logisch dat dit verbazing en onzekerheid oproept vind ik.
Het ligt ook een beetje aan de context. Wat dat betreft vind ik de combinatje van kleine pupillen en een ongemakkelijk gevoel interessanter. Maar juist om die context wat verder te verkennen mijn vraag :wink:

Pablotosti

Is het erg dat je pupillen klein waren?
Nouja dat zou ik zelf niet echt weten. Maar wetend dat het middel ervoor zou moeten zorgen dat je pupillen groter worden vond ik het wel opmerkelijk dat die van mij juist extra klein waren met een erg ongemakkelijk gevoel samen met een heel erg op een punt gefocust moment dat wel een uur denk ik duurde.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nouja dat zou ik zelf niet echt weten. Maar wetend dat het middel ervoor zou moeten zorgen dat je pupillen groter worden vond ik het wel opmerkelijk dat die van mij juist extra klein waren met een erg ongemakkelijk gevoel samen met een heel erg op een punt gefocust moment dat wel een uur denk ik duurde.
Kun je dat ongemakkelijk gevoel wat meer beschrijven? Welke delen van je lichaam voelden je anders en hoe merkte je dat; wat dacht je; welke emoties maakte je mee; en heb je nog andere beschrijvingen van wat het ongemakkelijk maakte?

Bovenaan