5 euro wiet

Yolo2000

Belezen gebruiker
Yoo
Dus sinds kort kan ik eindelijk zelf draaien
Dus hoef die voorgedraaide niet meer te halen maar kom zelf de shop nog niet in dus meestal lift ik maar morgen ga ik een vriend van me sturen maar ik weet dat je 5 euro hasj kan kopen omdat dat wat goedkoper is maar kan je ook 5 euro wiet kopen half grammetje bijv 5 euro amnesia haze of OG Kush of Silver haze etc en bij welk shop? In Amsterdam Centrum?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Yoo
Dus sinds kort kan ik eindelijk zelf draaien
Dus hoef die voorgedraaide niet meer te halen maar kom zelf de shop nog niet in dus meestal lift ik maar morgen ga ik een vriend van me sturen maar ik weet dat je 5 euro hasj kan kopen omdat dat wat goedkoper is maar kan je ook 5 euro wiet kopen half grammetje bijv 5 euro amnesia haze of OG Kush of Silver haze etc en bij welk shop? In Amsterdam Centrum?

Ja bij de meeste shops kan dat, een halve gram bestellen. Je kunt ook zeggen: voor €5 van deze wiet. Maakt dan niks uit welke, je kunt elke kiezen.
Welke shop mogen we niet zeggen, forumregels zeggen dat je geen verkooppunten mag geven. Ik denk dat zo goed als elke shop, zeker in de hoofdstad, wel op die manier verkoopt. Gewoon een shop binnen gaan (of iemand laten gaan) en vragen. Of bellen van te voren naar de shops, dat kan ook.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ja bij de meeste shops kan dat, een halve gram bestellen. Je kunt ook zeggen: voor €5 van deze wiet. Maakt dan niks uit welke, je kunt elke kiezen.
Welke shop mogen we niet zeggen, forumregels zeggen dat je geen verkooppunten mag geven. Ik denk dat zo goed als elke shop, zeker in de hoofdstad, wel op die manier verkoopt. Gewoon een shop binnen gaan (of iemand laten gaan) en vragen. Of bellen van te voren naar de shops, dat kan ook.

Ahh Oke want ooit lifte ik en kwam iemand terug zei Zo van ze hebben alleen wiet van 10 euro maar wel hasj van 5 moet ik dat kopen zei ik Oke is goed

Gabbertje

Wijs gebruiker
Als ik je een coffeeshop mag aanraden in Amsterdam, zou ik zeker Het Ballonetje aanraden. Is me favo shop in Amsterdam :) En zover ik weet doet elke shop aan 5jes

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
In sommige gevallen kan je ook om "gruis" vragen, dit is wat goedkoper en zeker niet slecht. Niet alle shops bieden dit aan/of hebben er al vaste klanten voor die dat reserveren.

Bovenaan