4MMC volgens Contact

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Goedemorgen DrugsForum.

Gisteren plaatste mijn contact vrij onverwacht op ze snap Story "vanaf nu ook 4MMC" meteen 3 grammetjes laten bezorgen om even te proberen. Was echte miauw al minstens 7 of 8 jaar niet tegengekomen dus was vrij sceptisch in het begin. Spul werd geleverd en rook exact zoals ik me herinner van 4M.

Merkte na de eerste 2 lijnen (+- 150mg) meteen effect en spiertrekkingen in de kaken. heb soms met 3mmc het dubbele nodig dan die 150mg om ook maar iets aan effect te bewerkstelligen. Nu iets minder dan een grammetje gebruikt (teveel, ik weet het) en ga wel als een raket. Stuk harder vergeleken met zelfde hoeveelheid 3mmc. Merk ook meer euforie als met 3mmc, drang om te praten is hoog maar niet zo bizar hoog als bij 3mmc.
3mmc die ik normaal haal is getest (bij IrisZorg Arnhem) als echte 3mmc. Feit dat deze "4mmc" een stuk heftiger is dan me geteste 3mmc stemt mij hoopvol dat dit ook nog wel eens echte 4MMC kan zijn. Helaas vanavond geen tijd om naar Arnhem te rijden om een sample naar het testcentrum te brengen dus dat moet even wachten nog tot volgende week.

Mijn vragen aan jullie zijn:

Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?

Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?

Allemaal alvast erg bedankt voor replies.

GreeetZz Kapexxx

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Kunnen wij hier niet zeggen. Testresultaat is het enig uitsluitsel.

Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?

Enkele jaren terug van vrienden meegekregen uit de UK en dat was echt wel DE real deal. Sindsdien nog niet voorbij zien komen.

Powder Ranger

Wijs gebruiker
De testservice is sowieso gesloten op Hemelvaart.
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂

Wat maakt dat uit? De enige manier om te weten of het daadwerkelijk 4-MMC is, is testen.
Yep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.

_shikantaza

Badass junkie
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedacht 😅😂
:)
Yep ik weet dat enige wat me uitsluitsel gaat geven is het testcentrum. Was meer benieuwd met me vraag omdat ik het zelf heel lang niet was tegen gekomen en het eigenlijk onmogelijk achtte nog te vinden. Was benieuwd of anderen die mening deelden.
Als het 4-MMC is dan heb je volgens mij inderdaad mazzel. 't Is een geliefd middel in de RC scene dat je niet zo heel snel tegen zult komen. Ik baal wel dat ik het, toen het een gangbaar middel was, nooit heb geprobeerd. Maarja ik ga nu nuchter door het leven dus ik zal het nooit weten :).

Laat je 't weten als je de uitslag hebt?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mijn vragen aan jullie zijn:

Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
Kan zijn dat het hygroscopisch is en dan wordt het wat natter. Bij mijn 4-MMC was dat destijds niet het geval.

HappyMind

Badass junkie
Hoe is dit afgelopen? Ik heb ook een contact die beweert 4mmc te hebben maar ik betwijfel dit en vind dat hij er ook te veel vraagt.
Door wat privé omstandigheden nog geen tijd gehad om naar testcentrum te gaan. Staat voor overmorgen op de planning, volgende week kan ik meer vertellen, prijzen ga ik niet op in conform de regels🙂
Dit zegt toch precies helemaal niks over de twee batches van verschillende dealers die jullie hebben gekocht of van plan zijn te kopen?

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Nee, daar zit inderdaad geen correlatie in. Denk dat OP zichzelf herkende in mijn verhaal. Als OP zeker wilt weten wat hij precies koopt/consumeert zal hij toch even zelf naar een test locatie moeten gaan met zijn sample 🙃

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Ohhh hahaha. Plafonddienst gehad vannacht, niet helemaal helder meer door slaaptekort dus kwartje viel niet😂😂

De Zandman

DF-koning
Ik heb een verkeerde knop ingedrukt zie ik, daarom staat er na het citaat geen verdere tekst in mijn post.....excuus hiervoor.

swennie boi

Experimenterende gebruiker
Stomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??

XMR

Wijs gebruiker
Stomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
De schoonste die ik heb gehad was uiteraard spierwit. Het kan nogsteeds 4-mmc zijn, maar er zitten waarschijnlijk wel vervuilingen in

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Beetje verkleuring heb ik wel eerder gezien maar poep bruin lijkt mij niet goed maar je weet pas zeker als je het laat testen. Miauw die ik heb is altijd spierwit

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Beetje verkleuring heb ik wel eerder gezien
Toevallig vannacht grammetje geleverd gekregen met beetje verkleuring, op foto zie je het niet super duidelijk maar zit een hele lichte bruinige gloed over

Bijlagen

• 17226599485891280443643804824183.jpg
    17226599485891280443643804824183.jpg
    50,7 KB · Weergaven: 35

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Dit is zakje wat ik nog had en zo hoort het eruit te qua kleur

Bijlagen

• 17226600707754281167188541841183.jpg
    17226600707754281167188541841183.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 42

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Oh ik speculeerde ook niet over het feit of het spul goed is of niet ondanks de verkleuring. Was meer als een geruststelling bedoeld voor swennie dat een lichte verkleuring niet het einde van de wereld is. Mijn spul is trouwens wel getest dus echt speculeren was het sws niet (test uitslag staat ook in dit topic wat verder naar boven)

Mckomerrr

Belezen gebruiker
kleur wil niks zeggen heb vakker betere "bruine" 4mmc gehad dan spierwit hetzelfde geld voor 3mmc Gele 3mmc vond ik ook beter dan spierwitte 3mmc kleur wil niet veel zeggen...

Bovenaan