4mmc 4bma en 4cmc

Bunkerjunk Gijs

Belezen gebruiker
had een lading 4mmc gehaald bij mn dealer, helaas was het niet wat ik verwacht had.
Heb t laten testen en schrok van de uitlag, 4mmc 4bma en 4cmc.
iemand ervaring met 4bma of 4cmc?

Brakka Mang

Badass junkie
Goed dat je het iig heb laten testen zoals velen zouden moeten doen als ze verboden rc's halen ipv klakkeloos uitgaan dat ze krijgen wat hun dealers zeggen dat het is. Straat dealers weten vaak zelf geeneens wat ze kopen en verkopen.

XMR

Wijs gebruiker
Er wordt gespeculeerd dat 4cmc erg neurotoxisch is, maar bewijzen daarvoor zijn er niet. 4bma heb ik zelf nog niet eerder van gehoord en kan ik ook niks over vinden online.

Ik zou je verlies pakken en deze gekke mix weggooien (of misschien kun je bij je dealer het probleem aangeven en ruilen voor een nieuwe batch).

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
4bma heb ik hier en daar wat over gelezen , er zijn mensen die na enkele keren gebruiken al zware klachten kregen. Zoals vingers niet meer voelen ook na maanden niet en geheugen problemen , moeite met focussen. Gewoon echt fucked up shit ik raad t niet aan te gebruiken

• Like
Waarderingen: XMR

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
had een lading 4mmc gehaald bij mn dealer, helaas was het niet wat ik verwacht had.
Heb t laten testen en schrok van de uitlag, 4mmc 4bma en 4cmc.
iemand ervaring met 4bma of 4cmc?
4CMC heb ik wel ervaring mee heb toevallig nog een grammetje liggen het lijkt wel op 4MMC kwa meer serotonine afgifte (ipv 3MMC wat wat meer werkt op dopamine) het effect van 4CMC is wel wat minder sterk dan dat van 4MMC en het brand vele male erger in je neus en het werkt ook minder lang

chinn

Newbie
Ik heb wat 4mmc kunnen krijgen en achterdochtig als was heb ik het laten testen en het is waarachtig zuiver tot mijn grote verbazing.
Weet iemand of je dit naast slikken en snuiven ook booty kan gebruiken?

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Ik heb wat 4mmc kunnen krijgen en achterdochtig als was heb ik het laten testen en het is waarachtig zuiver tot mijn grote verbazing.
Weet iemand of je dit naast slikken en snuiven ook booty kan gebruiken?
Dit kan ja, dit vond ik ook de meest euforische manier. Wees wel gewaarschuwd, die rush die je daar van krijgt is extreem verslavend! Nu ik er aan terug denk voel ik gelijk een craving met de bijbehorende gedachtes.

PS: goed dat je het hebt laten testen👍.

Bovenaan