4FPM

Hey,

Ik heb dit weekend voor de 1ste keer 4fmp gebruikt, te vrijdag een half en te zaterdag een gans (150mg) en heb hier totaal niks van gevoeld wat ik wel spijtig vond pas als ik een halve mortal combat nam kreeg ik precies alles in ene keer :P Waar kan dit aan liggen?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ben je misschien wat forser dan een gemiddeld mens? (lang, dik)

Ben je er zeker van dat het (pure) 4fmp was, en zeker van de dosis?

Maar meest waarschijnlijk waren je verwachtingen onjuist, 4fmp is een vrij subtiel stofje. En subtiel is trouwens iets anders dan zwak.

zaagmans

Bewuste gebruiker
De ene dag 70mg pakken en de dag daarna 150mg is niks waard. Tolerantie bouwt flink op. Ik pak als startdosis 180mg en heb totaal geen tolerantie. En dan gaat ik lekker. Op awakenings 3x 166mg op. Dat was niet nodig, maar prima te doen hoor.

Nee ben niet breder als iemand anders :tongueout: integendeel zelfs :grin:

Kmoet nu wel zeggen dat ik dit bij alles heb wat ik gebruik, ik moet altijd iets meer als een anders om het zelfde effect te hebben misschien omdat mijn lichaam sommige stoffen afstoot ?

grtjs

ja kheb zoal vanalles geprobeerd :) en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
CrazyTessa zei:
ja kheb zoal vanalles geprobeerd :) en elke keer als iemand dat doet met mij hebben zij al effect bij bv 1 pilletje terwijl ik er al 2 moet hebben en dan nog ma half er iets van voelen

Misschien toch ook maar eens uitkijken of je wel "goed spul" hebt.

zaagmans

Bewuste gebruiker
CrazyTessa zei:

Je geeft dus al zelf antwoord op je vraag. Ik heb dat namelijk (helaas) ook. Waar 140mg 4FA toch wel de standaard is, ken ik mensen die totaal gevloerd worden, terwijl ik tijdens awake 3x 166mg heb gedaan. belachelijk natuurlijk, maar ik bleef verder prima overeind, net zoals m'n maat en 1 van de dames. Allemaal minimale tolerantie

Drokz

Experimenterende gebruiker
Een vriendin van me had dit ook.
20 april voor ons allebei de eerste keer 4, ik had toen 160mg en zij 140mg, ik voelde het heel goed, zij merkte wel iets maar niet veel.

10 dagen later op Koninginnedag allebei nog een keer gedaan, ik 180mg en drie uur later 80mg bijgepakt en ik ging voor minstens 10 uur lang echt heerlijk, zij had 180mg maar voelde helemaal niks.

Hoeft dus niet per se aan het stofje te liggen want de 4 die ik had was dezelfde als die die vriendin van me had en zij voelde het niet tot nauwelijks en ik supergoed.

Bovenaan