4fmp werking verlengen

dr0gz

Experimenterende gebruiker
Ik ga binnenkort naar een festival en daar wil ik als het mogelijk is 10 uurtjes goed los gaan.

De bijwerkingen van 4fmp/ghb (wat nu bekend is) vind ik wel te doen. Geen zin in mdma of een andere zwaardere drugs.

HelaaS werkt het chille gevoel van 4fmp maar 3 uurtjes, hoe kan ik die werking zo lang mogelijk verlengen? Bijpakken heeft geen zin? Dacht zelf aan ghb.

Tips????

4 ml ghb voel ik
De capsule van 4fmp maak ik 195 mg.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: 4fmp werking verlenen

Bijpakken kun je beter niet doen met 4-FMP inderdaad, 195mg kan nog net maar ik raad je ook niet aan om boven de 200mg uit te gaan. Mijn eigen ervaring en ook verhalen die ik van anderen heb gehoord en gelezen is dat bijpakken en boven de 200mg resulteert in 2 a 3 dagen slecht tot niet slapen.

Ik heb er zelf heel veel spijt van gehad 2x dus ik raad het anderen niet aan. Combineren is in principe nooit aan te raden natuurlijk, vooral omdat 4-FMP nog een research chem is. Ik heb het zelf wel eens gecombineert met GHB en dit ging opzich prima. Probeer wel iets onder je normale dosis te blijven met G.

dr0gz

Oke thanks!
En bijvoorbeeld 2 keer op een avond 100 MG 4FMP pakken zal dat helpen?

Mdma kan je verlengen met ghb of een goeie joint smoken, geld dit ook voor 4FMP en hoe lang wordt het effect dan verlengt?

:)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

dr0gz zei:
Oke thanks!
En bijvoorbeeld 2 keer op een avond 100 MG 4FMP pakken zal dat helpen?

Mdma kan je verlengen met ghb of een goeie joint smoken, geld dit ook voor 4FMP en hoe lang wordt het effect dan verlengt?

:)

Mijn ervaring is dat, ook als je 2x 100mg neemt, het effect niet hetzelfde is en dat je er langer last van hebt naderhand. Kun je dus beter ineens 200mg nemen al is dat wel weer wat veel.

Verlengen durf ik niet te zeggen, ga 't volgend weekend proberen! :wink:

dr0gz

Maar jij zegt wel op de normale dosis met G blijven, maar dan voel je toch niks?
Je moet toch dan meer nemen om hetzelfde effect te krijgen aangezien 4fmp je een energie boost geeft.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

Ik zou eerder beginnen met een kleinere dosis G. Je combineert het met een RC, waar nog minder over bekend is dan combineren met bijvoorbeeld MDMA.

Beter te weinig dan te veel...

Stunner

Belezen gebruiker
dr0gz zei:
Ik ga binnenkort naar een festival en daar wil ik als het mogelijk is 10 uurtjes goed los gaan.

De bijwerkingen van 4fmp/ghb (wat nu bekend is) vind ik wel te doen. Geen zin in mdma of een andere zwaardere drugs.

HelaaS werkt het chille gevoel van 4fmp maar 3 uurtjes, hoe kan ik die werking zo lang mogelijk verlengen? Bijpakken heeft geen zin? Dacht zelf aan ghb.

Tips????

4 ml ghb voel ik

Zo kort maar? Ik voelde het bijna 9 uur me maar 40 mg. Maar ik kan ook al goed stoned worden van 0,1 gram wiet dus heb van de meeste dingen neit veel nodig :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Stunner zei:
dr0gz zei:

Tips????

4 ml ghb voel ik

Zo kort maar? Ik voelde het bijna 9 uur me maar 40 mg. Maar ik kan ook al goed stoned worden van 0,1 gram wiet dus heb van de meeste dingen neit veel nodig :stoned:

Het echte effect (de rush en de euforie) duurt 3 tot 4 uurtjes. Daarna kan de stimulatie en het wakkerblijven nog erg lang blijven hangen maar dan is het echte effect waar het om gaat al weg...

Stunner

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Stunner zei:
dr0gz zei:

Tips????

4 ml ghb voel ik

Het echte effect (de rush en de euforie) duurt 3 tot 4 uurtjes. Daarna kan de stimulatie en het wakkerblijven nog erg lang blijven hangen maar dan is het echte effect waar het om gaat al weg...

Dat zou kunnen ik heb niet veel eforie gevoeld, ik had ook maar een dosis van 40 mg in een capsule gedaan om te testen hoe het zou vallen. Wat ik wel merk is dat dit goedje je veel zelfvertrouwen geeft en dat het vrouwen aantrekt. :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Stunner zei:
Dat zou kunnen ik heb niet veel eforie gevoeld, ik had ook maar een dosis van 40 mg in een capsule gedaan om te testen hoe het zou vallen. Wat ik wel merk is dat dit goedje je veel zelfvertrouwen geeft en dat het vrouwen aantrekt. :rock:

Ja das logisch, de echte werking begint pas rond de 100mg bij de meesten..

40mg geeft je alleen wat stimulatie maar daar zit nagenoeg geen verschil tussen met speed...

devlon

Newbie
Volgens mij kan je de eerste euforie alleen weer terugkrijgen met een lage dosis methylone. Aleen dat spul is steeds lastig te krijgen in Nederland.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
devlon zei:
Volgens mij kan je de eerste euforie alleen weer terugkrijgen met een lage dosis methylone. Aleen dat spul is steeds lastig te krijgen in Nederland.

Met methylone lukt dat wel redelijk, ook met een beetje MDMA kun je wel weer euforie opwekken. 4-FMP is gewoon beperkt in zijn kunnen wat dat betreft.

Methylone is inderdaad bijna niet verkrijgbaar, weet niet waarom maar al mijn suppliers hebben het ook niet meer. Al een tijdje niet zelfs...

't vergelijkbare broertje Ethylone is wel nog verkrijgbaar, maar dit is het niet waard als je het mij vraagt. Ik ervaarde het niet zo sterk in ieder geval dus om daarom de risico's van een Research Chemical te lopen...

Rob070

Heeft iemand al eens een beetje 3 mmc bijgepakt wanneer de 4fa zwakker wordt?
Ik weet dat RC's combineren niet slim is maar ben hier toch wel benieuwd naar.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Rob070 zei:
Ik heb dit wel een paar keer gedaan, maar uppers na uppers zijn t vaak net niet vind ik. Teveel adrenaline-side effects(vaatvernauwend vooral, een keer tot blauwige ledematen aan toe).
Liever een lijntje keta/dikke joint/dopje Ghb. 4-fa werkt bij mij toch 5-6 uur oraal voordat hij begint te droppen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Paperplane. zei:
Rob070 zei:
Ik heb dit wel een paar keer gedaan, maar uppers na uppers zijn t vaak net niet vind ik. Teveel adrenaline-side effects(vaatvernauwend vooral, een keer tot blauwige ledematen aan toe).
Liever een lijntje keta/dikke joint/dopje Ghb. 4-fa werkt bij mij toch 5-6 uur oraal voordat hij begint te droppen.

Totally agree! Vooral een lijntje keta is heeeeeeerlijk na een upper :grin:

Rob070

Je ervaart de negatieve effecten inderdaad zwaarder. Een joint na de 4 FA is altijd lekker!
Ketamine nooit geprobeerd.. Heb wel methoxetamine liggen maar moet er eerlijk gezegd
Niet aan denken om dat na zo'n avondje te nemen. Denken jullie dat de methoxetamine ook te combineren is? Hele kleine dosering mischien.

ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest

curiouscouple

donald_duck zei:
ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest

Gisteren gestart met 4 ml G en direct een capsule 170mg 4FA ingenomen, gedurende de avond en nacht nog paar keer (om de 2 uur) kleiner wordende hoeveelheid G (3,2,1 ml) bijgenomen.
Normaal kan ik redelijk onrustig worden van 4 FA (zeker als ik gewoon thuis ben), nu heerlijk relaxt, heel helder, heerlijke praat kick, kippenvel rillingen van kruin tot teen............en uiteindelijk vreselijk geil! Gelukig was ik niet alleen :wink:

Kortom, dit was voor ons een heerlijke combi.

curiouscouple zei:
donald_duck zei:

Gisteren gestart met 4 ml G en direct een capsule 170mg 4FA ingenomen, gedurende de avond en nacht nog paar keer (om de 2 uur) kleiner wordende hoeveelheid G (3,2,1 ml) bijgenomen.
Normaal kan ik redelijk onrustig worden van 4 FA (zeker als ik gewoon thuis ben), nu heerlijk relaxt, heel helder, heerlijke praat kick, kippenvel rillingen van kruin tot teen............en uiteindelijk vreselijk geil! Gelukig was ik niet alleen :wink:

Kortom, dit was voor ons een heerlijke combi.

wees er voorzichtig mee man, ben toch blij voor je dat het goed uitgepakt is, ghb heb ik nooit echt vertrouwd door al die verhalen, ik ben op dit punt liever voorzichtig dan naief

curiouscouple

We hebben voldoende ervaring met G, kennen onze hoeveelheden en zijn absoluut niet op zoek naar de grens.

Maar...............natuurlijk moet je oppassen.

We zijn dus altijd samen, schrijven mee, 1,5-2 uur tussen iedere dosering, precieze dosering met spuitje (geen gevogel met dopjes of slokje).
Max 3 doseringen, afnemend, veel vocht (water/limonade) geen alcohol!!!

Kijk.......alleen maar aan de limonade is vast gezonder...........maar ja....da's lang niet zo leuk :wink:

wat in de beginpost staat vind ik een beetje kort door de bocht, bijpakken heeft zeker wel zin, het is maar waar je intentie naar uitgaat, je moet gewoon een beetje inschatten wanneer de piek begint te dalen en dan als je dit wenst bij doseren.

in feite kan je dus de 4 fmp makkelijk verlengen door gewoon bij te doseren wanneer je merkt dat de piek erop zit, bij mij is dit ong. na 1,5/2 uur, bijnemen zorgt ervoor dat het hele proces zich herhaalt, dan zit je voor de komende 8 uur wel goed

Mac...

Badass junkie
Ja maar stel hè :wink:

je bent zo'n eigenwijze gast die de 4 fluor gewoon wil bijpakken, moet je dan ook gelijk weer een hele dosis bijpakken of volstaat dan minder dan de startdosis?

pjenis

Newbie
Misschien een beetje laat maar misschien toch wel interessant; 4-FMP combineert goed met de meeste 2C'tjes, waaronder 2C-B, 2C-D en 2C-I. Waarschijnlijk ook wel met de andere 2C's maar dat moet je zelf maar even opzoeken, dit zou het Love-gevoel van de eerste paar uren doen verlengen en de andere uurtjes ook wel wat leuker maken. :wink:

Ik zal over 2 weken wel posten wat ik vond van 4-FMP en 2C-B samen.

Bovenaan