4fmp uit smartshops

Heeft iemand ervaring met het kopen van 4fmp in smartshops? Ik ken niemand die het verkoopt en zit er daarom aan te denken om het bij een smartshop te halen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hier bij de lokale smartshop(s) is dat geen probleem , zolang het discreet gaat.Eigenlijk 'maar' 1 smartshop hier die het verkoopt hier.

Geen idee of dat normaal is maar het kan wel goed :)

Ik heb gehoord dat sommige smartshops geen pure 4f verkopen maar het bijvoorbeeld verkopen als medicijn, waardoor het niet het gewenste effect zou hebben. Klopt dit of is dit onzin? Ik woon by the way in Amsterdam dus ben het ook van plan hier te gaan halen. Weet niet of dit relevante informatie is maar ik zeg het er maar bij.
En wat moet je vragen als je in een smartshop komt? Gewoon vragen naar 4f of heeft het een of andere schuilnaam?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gewoon vriendelijk vragen of ze 4-FMP hebben :)

Meen dat het een peace of cake word voor je.

Geen rare naam nodig, ze zeiden zelf oh dan zoek je dit en grijpen wat onder de toonbank.
Indien er meer vragen zijn laat maar weten,
Enjoy!

25tolife zei:

Geen rare naam nodig, ze zeiden zelf oh dan zoek je dit en grijpen wat onder de toonbank.
Enjoy!

Thanks! Dan ga ik het vrijdag maar halen. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
jankanerwatvan zei:
25tolife zei:

Enjoy!

Thanks! Dan ga ik het vrijdag maar halen. :)

Enjoy!

En check wel goed de ingrediënten/hoeveelheid :)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Hoezo je 4 halen bij een smartshop? Er zijn allemaal sites op internet bekend waarlangs je voor een veel voordelerige prijs je 4-FMP kan halen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een gram voor 20 euro. Een dosis bij de smartshop halen staat gelijk aan één dosis, als je het online besteld heb je er op de lange termijn ook nog plezier aan.

Helenas

Bewuste gebruiker
Bij de smartshop bij mij in de buurt moest je vragen naar 'die bruine van 5 euro' dat betaalde je dan cash. Als je kwam vragen om 4fmp werd je gewoon weggestuurd. Hij verkoopt het niet meer maar idd online bestellen is veel makkelijker en goedkoper!

PsilocybeMich

Experimenterende gebruiker
leipebaviaan zei:
Hoezo je 4 halen bij een smartshop? Er zijn allemaal sites op internet bekend waarlangs je voor een veel voordelerige prijs je 4-FMP kan halen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een gram voor 20 euro. Een dosis bij de smartshop halen staat gelijk aan één dosis, als je het online besteld heb je er op de lange termijn ook nog plezier aan.
Weet jij goeie sites dan?? En is dit altij veilig?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
PsilocybeMich zei:
leipebaviaan zei:
Weet jij goeie sites dan?? En is dit altij veilig?

Voor jullie berichten gaan plaatsen, het delen van websites die RC's verkopen valt ook onder forumregel nummer 1 :) Gevolg is een permanente ban!

RC websites blijven goed zolang ze onder de radar blijven. Als iedereen de naam op internet gaat schrijven is de kans groter dat ze uiteindelijk gesloten worden. Je zult dus zelf moeten gaan googelen en proberen. Ze zijn niet allemaal betrouwbaar, laat je middelen dus testen!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Idd. Voor websites moet je even Partyflock checken, wat topics lezen, daar kun je mensen wel een berichtje sturen om ernaar te vragen.

Bovenaan