4FMP Herdoseren

Energetic

Newbie
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste post op dit forum, dus eerst even wat info over mezelf:
-Heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP los
-Ben 1,90 lang, 21 jaar en weeg 80 kg
-Gebruik ongeveer eens in de twee a drie maanden xtc of 4fmp

Aanstaande zaterdag heb ik een technofeestje in Utrecht waar ik graag weer 4fmp wil gebruiken. De afgelopen drie keer heb ik 150 mg gedaan en dit beviel telkens erg goed. Niet te hard, maar ook zeker niet te zacht. Het feestje duurt tot 07:00 en ik was van plan mijn eerste capsule met 150 mg om 01:00 te nemen.
Nu heb ik nog nooit 4fmp bij gepakt en wil dit zaterdag graag eens proberen omdat de volgende week relatief rustig is. Ik ben benieuwd of er hier een aantal mensen ervaring mee hebben en mij meer kunnen vertellen over het tijdstip van inname, hoeveelheid die je herdoseert etc. Ik ben me ervan bewust dat ik niet zal kunnen slapen achteraf, maar dat kan ik normaal met eenmalig 150 mg toch al niet:tongueout:

Alvast bedankt!

Energetic

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom op het forum!

Mijn ervaringen met bij doseren van 4-fa zijn niet zo positief. Meerdere keren twee nachten wakker gelegen van twee keer 150mg. Mijn advies is dus later beginnen met je capsule.

Energetic

Newbie
SmartieAndMe zei:
Welkom op het forum!

Mijn ervaringen met bij doseren van 4-fa zijn niet zo positief. Meerdere keren twee nachten wakker gelegen van twee keer 150mg. Mijn advies is dus later beginnen met je capsule.

Thanks! Ik was inderdaad ook al aan het overwegen om gewoon wat later te beginnen. Feest vind ik nuchter ook leuk namelijk:)

Vraagje uit interesse: waren de bij doseringen telkens 150mg of zijn deze ook wel eens lager geweest?

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens bij gedoseerd met 80 mg omdat ik dacht dat dat moest maar het maakt voor mij geen verschil of ik wel of niet extra bijneem. Zou dan een begindosis van 180 mg nemen ofzo.

Bovenaan