4fa icm mdma

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Wat ik wel eens doe op een feest: Eerst een dosis 4fmp (~130mg) en dan als de grootste high weg is (na 3 uur ofzo) een pilletje (~80mg). Mijn ervaring is dat het pilletje er dan echt heerlijk op klapt. Je gaat een stuk harder op een gelijke dosis mdma wanneer je eerst 4fmp op hebt.

Het enige jammere is misschien een beetje dat je de opkomst van het pilletje mist. Maar uiteindelijk ga je harder. Beetje raar, maar het opkomen van het pilletje voel je niet zo bewust ofzo. Waarschijnlijk omdat je al gaat van de 4fmp. Aan de andere kant bouw je zo wel mooi geleidelijk op naar een climax.

Nog een voordeel is dat de kater na 7 uur drugs gebruiken op deze manier minder is dan wanneer je alleen maar aan de xtc zou gaan.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik vraag t me ook een beetje af, wil het zaterdag proberen.

Echter denk ik dat het waardeloos is, 4fmp is amfetamine en amfetamine combineren met mdma is echt ZONDE van de mdma bij mij dan. Ik merk dan niks en blijf compleet nuchter

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat het een hele fijne combinatie is, maar dat zal ook wel per persoon kunnen verschillen.

Ik heb zelf geen ervaring met speed, maar ik ik heb van anderen gehoord dat een niet te grote dosis speed wel goed combineert met mdma.

Ik denk dat het met 4fmp ook wel zo is. Je moet gewoon niet te veel nemen (max 150mg, beter nog iets minder denk ik). Als je te veel neemt wordt je nerveus, koud zweet, niet fijn. Je moet ook niet bijnemen, want dat levert ook vooral nerveusheid op, weinig euforie.

Thanks voor de reacties. Ik heb al aardig veel ervaring met 4fa en ook de combo met m1.

Ik zat te denken aan 140mg 4fa te droppen en dan 2 uur na inname een half triforcje (90-100mg mdma dus)..

Hoe is het met de euforie? Ik heb van alleen 4fa vaak een mild vrolijkheid, redelijk minder dan alleen bij xtc. Als ik dan na de 4fa een halfje neem, krijg je dan een verlengde euforie, de ultieme xtc euforie, geen euforie of???

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je met die dosissen een prima avond hebt.

Het ligt een beetje aan de duur van het feestje, maar misschien dat je beter de pil er pas in kan doen als de 4fmp begint af te nemen, dan doe je wat langer met het gevoel de 4fmp zeg maar, wat ik persoonlijk heel fijn vind, anders ben je gewoon al wat vroeger vaag, maar goed dat is iets persoonlijks.

Je krijgt sowieso de xtc euforie. Ik weet niet zo goed of de mate van euforie minder is, het lijkt wel een beetje minder denk ik, maar dat komt misschien omdat je gewoon keihard gaat met die combi. Als de euforie al minder is, is het niet onbevredigend minder in ieder geval. Je mist denk ik vooral de opkomst van het pilletje, het 'jaaa, jaaa, jaaaaa!' gevoel zeg maar.

Ik vind het een goeie combi in ieder geval, ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Het feestje heeft trouwens geen einde :P Is een feestje bij iemand thuis waar we met een paar deze combo gaan proberen. Anderen alleen x of alleen 4-fa... mooi space feestje dus :)

Tufnut

Badass junkie
4fa icm mdma maakt het effect van de mama wat minder en het effect van de 4fa wat meer. Is ook logisch omdat de 4fa al serotonine vrijmaakt en die kan daarna niet weer vrijgemaakt worden.

heerlijke avond gehad!

4fmp + xtc/mdma is echt een tip!!! ik werd niet zo vaag als bij alleen xtc(uiteindelijk na 3 halfjes triforce wel :tongueout:, maar in t begin niet) en het was wel uber chillheid. het was in een huisfeestje en vooral veel genoten, gechilld en gelachen. niet echt behoefte om te dansen gehad.

pro tip dit! :P

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik vind het leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het een goeie combi vind. @markdesign: Maar dan ben je toch wel even een tijdje van de wereld geweest met een hele triforce er achteraan of nie?

Hoe zat het met de kater bij jullie? Ik persoonlijk heb er minder last van, omdat ik ook minder mdma nodig heb dan zeg maar. Ik hoor ook wel geluiden dat de combi extra ongezond voor je zou zijn, maar ik heb dat nog nooit echt zo gevoeld eigenlijk.

Miklot

Newbie
Ik heb het als volgt geprobeerd:

Om 15:00 u 150 mg 4FMP
Vanaf 18:30 u over op MDMA (nauwelijks effect, had veel nodig om wat te merken)

Ik ga het nog eens proberen want ik heb sowieso weleens dagen dat MDMA nauwelijks aan slaat, en dat heeft volgens mij nog niet eens met een hoge tolerantie te maken.

Koekwaus

Newbie
^ @ bovenstaande mbt 4fa+pillen/mdma, wat Miklot zegt

vorige maand geprobeerd. Zeer sterke afrader. Ik merkte niks meer van mn pillen. Heb uiteindelijk over de hele avond 2 defqons en driekwart witte speaker opgepeuzeld (bij elkaar toch zo'n 450mg) en er niks van gemerkt, alleen wazig maar geen lekker gevoel. Steeds maar hopende dat er nog wel iets van de pillen zou aanslaan. (Ook nog een half uur eerder weggegaan van het terrein omdat ik het niet meer trok.) En ja ik had daarvoor al 2 maanden niet gesnoept. Een vriendin van mij had precies hetzelfde. Misschien werkt het voor iedereen anders, maar deze combi doe ik nooit meer. :kots:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Joopiejo zei:
Ik vind het leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het een goeie combi vind. @markdesign: Maar dan ben je toch wel even een tijdje van de wereld geweest met een hele triforce er achteraan of nie?

Hoe zat het met de kater bij jullie? Ik persoonlijk heb er minder last van, omdat ik ook minder mdma nodig heb dan zeg maar. Ik hoor ook wel geluiden dat de combi extra ongezond voor je zou zijn, maar ik heb dat nog nooit echt zo gevoeld eigenlijk.

Afgelopen weekend weer geprobeerd, was goed van de wereld.

de kater is dan wel hetzelfde als bij M met deze combo, niet zozeer erger. Ditkeer was ik wel langer wasted naar mijn idee. Hoef eigenlijk geen X meer, wat een zooi

Miklot

Newbie
Poging twee

13:00.. 170 mg 4FA, nauwelijks iets van gemerkt
15:30.. 70mg 4FA
16:00.. Eindelijk lekker 4F-gevoel
18:30.. 150 mg MDMA
19:30.. Prima space maar niet keihard, slaat ongeveer in zoals ik zou verwachten in nuchtere toestand.
21:00.. 75 mg MDMA
22:00.. Beetje misselijkheid en neiging tot overgeven, tot ik na een uur op het idee kwam om cola te gaan drinken: opgelost.

Conclusie: ik kan nog steeds niks concluderen over de combi 4F/MDMA :confused:

Stunner

Belezen gebruiker
Hoe zit het eigenlijk over het gebruik van deze drug. Ik heb een keer 40 mg gebruikt. Ik had heel de avond genoeg energie en werd er super sociaal van. Maar is het, het beste om net als mdma dit spul maar 1 keer per maand te gebruiken? Of kun je dit spul vaker gebruiken gezien het minder slecht is voor je lichaam.

Miklot

Newbie
Stunner zei:
Hoe zit het eigenlijk over het gebruik van deze drug. Ik heb een keer 40 mg gebruikt. Ik had heel de avond genoeg energie en werd er super sociaal van. Maar is het, het beste om net als mdma dit spul maar 1 keer per maand te gebruiken? Of kun je dit spul vaker gebruiken gezien het minder slecht is voor je lichaam.
Is weinig over bekend, maar de meeste dingen duiden erop dat het minder schadelijk lijkt te zijn dan mdma/x

Bovenaan