4F-MPH 25mg geen effect

TDVEX

Newbie
Hoi allemaal,

ik vraag me af of ik de RC 4F-MPH wel goed gebruik?
Ik heb pellets van 25mg besteld, maar of ik deze nou oraal of nasaal inneem, ik merk eigenlijk geen verschil of effecten. Ik ben nooit hoger gegaan dan 25mg omdat deze pellets niet simpel te breken zijn.
Tevens wanneer ik 1 pellet op een microweegschaal leg zie ik 0.08g staan..

Wie kan mij van advies voorzien?

TDVEX

Newbie
Zojuist 2x 25mg genomen (1.5 uur geleden) again, geen verschil.. alleen wat meer focus, voelt als een blikie red bull. Online lees ik misschien dat mijn vendor IPPH heeft gegeven? Ik bestel regelmatig bij hun, en de pillen, kleur, verpakking etc blijft altijd het zelfde..

OtherShore

Badass junkie
Ipph en 4f-mph hebben een vergelijkbare werking, dus ik denk dat je die twee op gevoel niet uit elkaar kunt houden. Zekerheid krijg je alleen door te testen. Maar als je even antwoord geeft op mijn vragen hierboven kan ik misschien iets meer zeggen.

TDVEX

Newbie
Ja ik wilde eigenlijk geen antwoord geven haha, maar 4f-mph wel op dagelijkse basis, dus ik ben bang dat ik tolerance heb opgebouwd.
Voor de rest ook wel ervaring met miauw, 2-3cmc mmc en nep

OtherShore

Badass junkie
Ja ik wilde eigenlijk geen antwoord geven haha, maar 4f-mph wel op dagelijkse basis, dus ik ben bang dat ik tolerance heb opgebouwd.
Kijk, nu geef je zelf het antwoord al 🙂

Nadeel van 4f-mph is dat de dosis zich niet zo goed op laat schalen. Je zit al snel tegen een soort bovengrens aan. Met 25 mg is die grens meestal al bereikt. Meer nemen betekent dan vooral meer bijwerkingen. Verder is 4f-mph toch al een vrij subtiele stimulant. Dus met tolerantie blijft er weinig van over. Het is dus echt voor af en toe.

Het zou me niks verbazen als dat voor ipph ook geldt.

Bovenaan